+48 790 300 458 kontakt@biuromowcow.pl
Ralph Talmont

Ralph Talmont

Ralph Talmont

Katalizator

Autor

Ekspert innowacji

Kategorie:

Autor (książki), Branding, Innowacje, Komunikacja, Kreatywność, Leadership, Międzykulturowość, Startup, TED/TEDx, Zmiana

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Po ponad trzydziestu latach w przemyśle kreatywnym i startupach technologicznych na czterech kontynentach, Ralph koncentruje się obecnie na zagadnieniu kluczowym dla firm: jak przestać marnować czas i energię na wszelakie programy innowacyjne, i zacząć wprowadzać taką kulturę innowacyjnego myślenia, aby firma sama z siebie działała innowacyjnie.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

Kreatywność - podstawowa wartość strategiczna 21go wieku
Sztuka i kreatywność w biznesie – budowanie innowacyjności w zespołach przez praktyki i podejścia z przemysłu kreatywnego
Komunikacja - trudny zwierz, skomplikowany, ale piękny
Jak ujarzmić komunikację w firmie?
Innowacyjność bez fanfary ale z wynikami
Innowacja – efektywne mechanizmy wdrażania, oparte na praktykach ze sztuki i przemysłu kreatywnego. Praktyczne podejście do tworzenia procesów innowacyjnego myślenia.
Ciągła zmiana i uczenie się na błędach
Budowanie systemów przemiany cyfrowej tam, gdzie kreatywność spotyka się z nową technologią.

Przykładowe wystąpienie:

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Daniel Lewczuk

Daniel Lewczuk

Daniel Lewczuk

Seryjny przedsiębiorca

Filantrop

Podróżnik

Kategorie:

Autor (książki), Biznes, HR, Leadership, Motywacja, Podróże, Sport, TED/TEDx, Zmiana

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Od 18 lat pracuje w branży executive search. Miał okazję obsadzać setki Zarządów w różnych firmach. Od 13 lat jest inwestorem i aniołem biznesu. Od kilku lat zasiada w Radach Nadzorczych spółek giełdowych. Jest autorem 2 książek. Angażuje się w projekty charytatywne.
Przebiegł 1000 km po 4 pustyniach świata i ukończył mordercze zawody Ironman. W 2014 roku, znalazł się w elitarnym klubie „4Deserts Grand Slammers”. Tylko 47 osób na świecie ukończyło w jednym roku kalendarzowym cztery pustynie, 4×250–kilometrowe ultramaratony, rozgrywane w różnych ekstremach klimatycznych.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

4D Biznesu: Drive, Dedykacja, Determinacja, Działanie
W tym przemówieniu Daniel opowie:
– jak wyznaczać i realizować nawet najtrudniejsze zadania – bo nie ma rzeczy niemożliwych
– jak poświęcić się marzeniom – bo tylko prawdziwa pasja może być motorem napędowym
– jak pokonywać własne słabości i przeciwności – bo ograniczenia są w nas
– jak zacząć działać – bo trzeba uwierzyć i zrobić pierwszy krok
– jak osiągać cele te najbardziej ambitne
Przesuwanie granic
W tym przemówieniu Daniel udowodni, że walka z przeciwnościami z jednej strony uczy pokory, a z drugiej kształtuje charakter i wzbogaca osobowość.
(nie)możliwe, czyli osiąganie ambitnych celów
W tym przemówieniu Daniel opowie o lekcjach wyniesionych z tysiąckilometrowej pustynnej odysei. Podzieli się swoją historią i doświadczeniem determinacji potrzebnej do osiągnięcia sukcesu, wytrwałości koniecznej kiedy chcemy osiągać cele które wydają się początkowo niemożliwe, motywacji by radzić sobie z kryzysami- o tych i innych cechach potrzebnych by z sukcesem zarządzać działem, firmą, biznesem.

Przykładowe wystąpienia i opinie:

Wystąpienie na międzynarodowym poziomie. Lepsze od wielu, w których uczestniczyłem na Harvard Business School.
Paweł Korzyński

L. Koźmiński

Niemożliwe… nie ma takiego słowa… jest MOŻLIWE, a spotkanie z Danielem pokazało nam jak ważny jest TEAM, który razem zawsze osiągnie więcej.

Deputy Mkt Director, Kratki.pl

Jeszcze raz dziękuje za Twoje wystąpienie, zrobiło wrażenie na ludziach i myślę, że przyniesie planowany skutek w postaci dużej inspiracji!

General Manager, Coty

Przyznaję, iż dość często podczas konferencji dla pracowników korporacji pojawiają się prelekcje „motywacyjne”. Do tej pory jednak nikt ze znanych /najczęściej/ czy mniej znanych szerszej publiczności osób nie zrobił na słuchaczach takiego wrażenia. To dla mnie zaszczyt, iż mogłam Pana poznać! Jestem pod wrażeniem Pana osoby, dokonań. Wielki szacunek!

Senior Event Manager

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Piotr Wojciechowski

Piotr Wojciechowski

Piotr Wojciechowski

Entuzjasta myślenia projektowego

Projektant doświadczeń konsumentów

Organizator TEDxLublin

Kategorie:

Innowacje, Kreatywność, TED/TEDx

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Założyciel i zarządzający FUZERS. Inicjator oraz od 4 lat organizator jednego z największych TEDxów w Polsce – TEDxLublin, a także jeden z europejskich ambasadorów programu TEDx.

W FUZERS skupia się na realizacji warsztatów oraz projektów z obszaru zwiększania przychodów poprzez projektowanie i optymalizację doświadczeń konsumentów (customer experience). Absolwent Psychologii w Zarządzaniu Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Piotr jest także członkiem rady programowej Test&Learn prowadzonej w ramach projektu Innovation AD.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

Projektowanie doświadczeń
O tym czym jest projektowanie doświadczeń. I jak projektować je tak, aby nie tylko budowały lojalność klientów, ale przede wszystkim pomagały rozwijać biznes i zwiększać przychody.
Myślenie projektowe (design thinking) w biznesie
Poznaj założenia oraz narzędzia 5-cio etapowego procesu wspierającego rozwój i testowanie nowych usług. Sprawdź jak firmy takie jak IKEA, ING, P&G i wiele innych wykorzystują do podejście do rozwoju biznesu.
Kultura innowacji w organizacji
Innowacje, to przede wszystkim ludzie, którzy działają w otoczeniu wspierającym tworzenie i testowanie nowych rozwiązań. Poznaj najnowsze trendy oraz dobre i złe praktyki w obszarze budowania innowacyjnej organizacji i już dziś zainspiruj się do zmiany.

Przykładowe wystąpienie:

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Pin It on Pinterest