+48 790 300 458 kontakt@biuromowcow.pl
Radek Wyrzykowski

Radek Wyrzykowski

Radek Wyrzykowski

Naprawiacz zespołów i procesów w organizacjach

Trener przygotowania mentalnego w sporcie

Siatkarz, perkusista, improwizator

Kategorie:

HR, Humor, Komunikacja, Leadership, Muzyka, Praca zespołowa, Sport, Zmiana

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Od kilkunastu lat łączy doświadczenia z pogranicza biznesu i sportu profesjonalnego, aby pokonywać wyzwania i zwyciężać. Robi to w roli trenera przygotowania mentalnego, coacha i konsultanta – mówiąc, pisząc i występując publicznie.

Pełnił wszystkie funkcje specjalistyczne oraz menedżerskie w HR w branży IT i finansowej. Prelegent na konferencjach i panelach dyskusyjnych.

Pracuje z reprezentantami Polski w grach zespołowych oraz młodzieżowymi medalistami Mistrzostw Polski i Europy w sportach indywidualnych. Autor bloga „Skuteczność w sporcie”.

Trener i propagator metodologii talentów i mocnych stron Instytutu Gallupa. Niespełniony siatkarz oraz spełniony perkusista rockowy.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)
Mocne strony i role w działaniu

Poznasz metodologię budowania drapaczy chmur swoich mocnych stron zamiast zasypywania głębokich dziur słabych stron. Dowiesz się dlaczego najważniejszym pytaniem jest JAK robisz rzeczy, nie jakie rzeczy możesz robić.

Budowanie skutecznych zespołów

Dowiesz się jaka jest różnica między rolą a funkcją jaką pełnisz w zespole i co mają z tym wspólnego profesjonalne zespoły sportowe na podstawie case-study z pracy w sztabie szkoleniowym PGE Skry Bełchatów – 9-cio krotnego Mistrza Polski w Piłce Siatkowej.

Przywództwo humanistyczne

O tym dlaczego trzeba samemu doświadczyć pozytywnych i negatywnych zachowań i emocji, zanim zaczniemy je dostrzegać, rozumieć, kontrolować i wywoływać u innych. Jak się komunikować, by zamiast feedbacku dawać feedforward i dlaczego słuchać można na co najmniej czterech poziomach.

Przykładowe wystąpienie:

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Grzegorz Szałajko

Grzegorz Szałajko

Grzegorz Szałajko

Pasjonat (zarządzania projektami)

Ekspert (w dziedzinie projektów i strategii)

Uwielbia łączyć (ludzi, organizacje, idee)

Kategorie:

Autor (książki), Biznes, Innowacje, IT, Komunikacja, Leadership, Międzykulturowość, Motywacja, Praca zespołowa, Zarządzanie projektami, Zmiana, Strategia

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Wspiera organizacje w budowaniu strategii, modeli biznesowych oraz skutecznych środowisk do realizacji przedsięwzięć i wprowadzania zmian. Jednocześnie wnosi do nich swoje bogate międzynarodowe doświadczenie oraz pasję do zarządzania projektami. Wiodący edytor i jeden z architektów międzynarodowego standardu IPMA Project Excellence Baseline. Wieloletni asesor i trener asesorów w prestiżowym konkursie IPMA International Project Excellence Award. Współzałożyciel PMI Poland Chapter oraz jego wrocławskiego oddziału. Ceniony trener i wykładowca w programach MBA i Executive MBA.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

Biznes spotyka IT. O budowaniu współpracy w projektach IT i nie tylko
Każdy, nawet najtrudniejszy projekt staje się prostszy, gdy realizuje go zgrany zespół rozumiejący cele i nieustannie szukający okazji do lepszego działania razem. Tymczasem, ludzie doprowadzili do perfekcji sztukę stawiania murów, budowania mechanizmów obronnych i unikania dialogu o tym co “wisi w powietrzu”.

Wystąpienie dotyka modelowych problemów w projektach realizowanych przez różne działy biznesowe. Pomimo, że tytuł sugeruje wyłącznie IT vs. biznes, przedstawione sytuacje są uniwersalne i oparte na różnych, rzeczywistych przypadkach projektów w średnich i dużych firmach. Poprzez analizę czynników sukcesu oraz przyczyn porażek, powstał zestaw działających podejść, głównie w obszarze komunikacji, budowania zespołów i środowiska pracy. Stanowi on cenną wiedzę dla wszystkich, którzy kiedykolwiek znajdą się w projekcie realizowanym przez kilka działów lub przy udziale partnerów zewnętrznych.

Wdrażanie metod zarządzania projektami. Jak zadbać o interesariuszy... i zdrowy rozsądek?
Wdrożenia metod zarządzania projektami budzą zwykle wiele emocji. I słusznie. Doświadczenie pokazuje, że większość z nich osiąga jedynie cele formalne i w niewielkim stopniu poprawia faktyczną jakość zarządzania. Część z nich wręcz powoduje frustrację i prowadzi do obniżenia wydajności, zwykle nie dając nic w zamian. Na szczęście są również udane projekty tego typu: poprowadzone z dbałością o zrozumienie potrzeb organizacji, przy pełnym zaangażowaniu najważniejszych interesariuszy i z uważnością na zmiany w kulturze. Dbają one również o zmiany i dostarczenie właściwych narzędzi w pozostałych procesach mających wpływ na skuteczność projektów (np. inżynierskich i wspierających). Właśnie o praktycznych doświadczeniach z takich udanych projektów, zmieniających kulturę i wprowadzających adekwatne narzędzia zarządzania projektami, będzie to wystąpienie. Skorzystają z niego zarówno sami kierownicy projektów jak i sponsorzy oraz osoby zarządzające PMO i działami jakości.
Dlaczego tak często się mylimy? - Historie figli, które płata nam mózg
Czy nasz mózg zawsze pomaga nam działać racjonalnie? Czy podpowiada nam rozwiązania, które zadowolą nas gdy z sukcesem je wdrożymy? Czy podjęcie decyzji zawsze wiąże się z myśleniem? A co jeśli w naszej głowie drzemie masa pułapek, które czasami ułatwiają życie, lecz często sprawiają, że sami później dziwimy się swoim decyzjom?

Jako świadomi liderzy projektów powinniśmy rozumieć samych siebie i mechanizmy, które sprawiają, że zarówno my jak i członkowie zespołu nie zawsze podejmujemy dobre decyzje. Na pomoc przychodzą nam zdobycze współczesnej psychologii behawioralnej, niektóre z nich już nawet nagrodzone Nagrodą Nobla. W trakcie tego wystąpienia pokazane zostaną najciekawsze z nich. Wszystkie w kontekście rzeczywistości projektowej i decyzji, z którymi zespoły zarządzające przedsięwzięciami mierzą się na codzień. To absolutny niezbędnik dla każdego świadomego kierownika projektu i nie tylko…

Projekty IT w środowisku korporacyjnym. Niezbędnik dla kierowników projektów
Duże organizacje są niewyczerpanym źródłem okazji biznesowych. Nic dziwnego, że wiele firm z branży IT chciałoby robić z nimi interesy. Muszą jednak zdać sobie sprawę z faktu, że współpraca z wielkimi „słoniami” korporacyjnymi dość istotnie różni się od działań w świecie małych i średnich przedsiębiorstw. Jeżeli Twoje projekty również zmierzają w tym kierunku, przyjdź aby poznać wskazówki, które mogą ocalić Twój projekt, a być może również otworzyć drzwi do świata okazji…

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Ralph Talmont

Ralph Talmont

Ralph Talmont

Katalizator

Autor

Ekspert innowacji

Kategorie:

Autor (książki), Branding, Innowacje, Komunikacja, Kreatywność, Leadership, Międzykulturowość, Startup, TED/TEDx, Zmiana

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Po ponad trzydziestu latach w przemyśle kreatywnym i startupach technologicznych na czterech kontynentach, Ralph koncentruje się obecnie na zagadnieniu kluczowym dla firm: jak przestać marnować czas i energię na wszelakie programy innowacyjne, i zacząć wprowadzać taką kulturę innowacyjnego myślenia, aby firma sama z siebie działała innowacyjnie.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

Kreatywność - podstawowa wartość strategiczna 21go wieku
Sztuka i kreatywność w biznesie – budowanie innowacyjności w zespołach przez praktyki i podejścia z przemysłu kreatywnego
Komunikacja - trudny zwierz, skomplikowany, ale piękny
Jak ujarzmić komunikację w firmie?
Innowacyjność bez fanfary ale z wynikami
Innowacja – efektywne mechanizmy wdrażania, oparte na praktykach ze sztuki i przemysłu kreatywnego. Praktyczne podejście do tworzenia procesów innowacyjnego myślenia.
Ciągła zmiana i uczenie się na błędach
Budowanie systemów przemiany cyfrowej tam, gdzie kreatywność spotyka się z nową technologią.

Przykładowe wystąpienie:

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Daniel Lewczuk

Daniel Lewczuk

Daniel Lewczuk

Seryjny przedsiębiorca

Filantrop

Podróżnik

Kategorie:

Autor (książki), Biznes, HR, Leadership, Motywacja, Podróże, Sport, TED/TEDx, Zmiana

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Od 18 lat pracuje w branży executive search. Miał okazję obsadzać setki Zarządów w różnych firmach. Od 13 lat jest inwestorem i aniołem biznesu. Od kilku lat zasiada w Radach Nadzorczych spółek giełdowych. Jest autorem 2 książek. Angażuje się w projekty charytatywne.
Przebiegł 1000 km po 4 pustyniach świata i ukończył mordercze zawody Ironman. W 2014 roku, znalazł się w elitarnym klubie „4Deserts Grand Slammers”. Tylko 47 osób na świecie ukończyło w jednym roku kalendarzowym cztery pustynie, 4×250–kilometrowe ultramaratony, rozgrywane w różnych ekstremach klimatycznych.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

4D Biznesu: Drive, Dedykacja, Determinacja, Działanie
W tym przemówieniu Daniel opowie:
– jak wyznaczać i realizować nawet najtrudniejsze zadania – bo nie ma rzeczy niemożliwych
– jak poświęcić się marzeniom – bo tylko prawdziwa pasja może być motorem napędowym
– jak pokonywać własne słabości i przeciwności – bo ograniczenia są w nas
– jak zacząć działać – bo trzeba uwierzyć i zrobić pierwszy krok
– jak osiągać cele te najbardziej ambitne
Przesuwanie granic
W tym przemówieniu Daniel udowodni, że walka z przeciwnościami z jednej strony uczy pokory, a z drugiej kształtuje charakter i wzbogaca osobowość.
(nie)możliwe, czyli osiąganie ambitnych celów
W tym przemówieniu Daniel opowie o lekcjach wyniesionych z tysiąckilometrowej pustynnej odysei. Podzieli się swoją historią i doświadczeniem determinacji potrzebnej do osiągnięcia sukcesu, wytrwałości koniecznej kiedy chcemy osiągać cele które wydają się początkowo niemożliwe, motywacji by radzić sobie z kryzysami- o tych i innych cechach potrzebnych by z sukcesem zarządzać działem, firmą, biznesem.

Przykładowe wystąpienia i opinie:

Wystąpienie na międzynarodowym poziomie. Lepsze od wielu, w których uczestniczyłem na Harvard Business School.
Paweł Korzyński

L. Koźmiński

Niemożliwe… nie ma takiego słowa… jest MOŻLIWE, a spotkanie z Danielem pokazało nam jak ważny jest TEAM, który razem zawsze osiągnie więcej.

Deputy Mkt Director, Kratki.pl

Jeszcze raz dziękuje za Twoje wystąpienie, zrobiło wrażenie na ludziach i myślę, że przyniesie planowany skutek w postaci dużej inspiracji!

General Manager, Coty

Przyznaję, iż dość często podczas konferencji dla pracowników korporacji pojawiają się prelekcje „motywacyjne”. Do tej pory jednak nikt ze znanych /najczęściej/ czy mniej znanych szerszej publiczności osób nie zrobił na słuchaczach takiego wrażenia. To dla mnie zaszczyt, iż mogłam Pana poznać! Jestem pod wrażeniem Pana osoby, dokonań. Wielki szacunek!

Senior Event Manager

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Tomek Bąkowski

Tomek Bąkowski

Tomek Bąkowski

Konsultant ds. innowacji w biznesie

Trener kreatywności

Wytrwały realizator genialnych pomysłów

Kategorie:

Edukacja, Ekonomia, Innowacje, Kreatywność, Leadership, Praca zespołowa, Prezentacje, Startup, TED/TEDx, Wolontariat, Zarządzanie, Zmiana, Realizacja genialnych pomysłów

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Od 2010 roku pracuje wyspecjalizowanymi metodami kreatywnymi po to aby jego klienci uzyskiwali przełomowe rezultaty. Jako trener przeszkolił już ponad 500 osób m.in. blisko 100 Menadżerów zajmujących się komercjalizacją innowacji. Uczy ludzi i zespoły sprawdzonych metod, dzięki którym stare problemy w firmach obracają w niewidziane wcześniej szanse np.: na podwojenie sprzedaży niskim kosztem, wejście w nisze, na nowe rynki, pozyskanie lepszych klientów, oryginalne wyróżnienie się na tle schematycznej konkurencji.

Wśród jego klientów są zarówno korporacje takie jak ING Bank Śląski, Viessmann, Polsat Media, ale również firmy sektora MŚP.

Mówca podczas TEDxWSB 2013, prowadzi warsztaty w kraju i za granicą m.in. w Niemczech i Szwecji skąd czerpie inspiracje i doświadczenia, które z powodzeniem wdraża na rynku polskim.

W pracy zawodowej kieruje się mottem z cytatu Alberta Einsteina:
„We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them.”

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

Jak sprawić, aby więcej innowacji odnosiło sukces na rynku?
Nie jest wielką sztuką coś wymyślić; zabawa zaczyna się gdy chce się to zrealizować, a prawdziwą sztuką jest sprawić, aby ta innowacja odniosła sukces i została zaakceptowana przez rynek. Jak robią to najlepsi, jak Philips czy Bosch? Gdzie leży ich sekret ich know-how w innowacjach?
Jak przekraczać bariery w kreatywnym myśleniu?
Złożone problemy z jakimi spotykamy się w dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie wymagają od ludzi nie tylko szybkiego reagowania, ale przede wszystkim niestandardowych sposobów myślenia. Używając sposobu myślenia, którym problem został stworzony, nie będziesz w stanie go rozwiązać. Dlatego tak ważnym jest spojrzenie z nowego, wartościowego punktu widzenia. Jak zatem wyjść poza nasze utarte schematy myślowe? Jakich metod do tego najlepiej użyć? Jakie efekty można dzięki temu osiągnąć? Poznaj odpowiedzi na te pytania oraz case study, które uświadomią Ci i zainspirują do tego jak w sprawny sposób nieschematycznie rozwiązać złożony problem.
Jak sprawnie i skutecznie realizować genialne pomysły?
Pomysł to 1%, pozostałe 99% to jego realizacja! Nie znam osoby, która odniosła sukces i nie zgadza się z tym stwierdzeniem. W czym tkwi sekret realizacji genialnych pomysłów? Dlaczego tak wiele projektów jest porzucanych w tzw. dolinie śmierci przez kreatywnych ludzi? Na czym polega kreatywność wdrożeniowa i czym różni się od tej koncepcyjnej? Poznaj metody, dzięki którym sprawnie przejdziesz do realizacji pomysłów, unikniesz rozproszenia i skupisz się na wytrwałej realizacji genialnego rozwiązania.

Przykładowe wystąpienia i opinie:

Metody dobrane przez Pana Tomasz Bąkowskiego zostały wysoko ocenione przez uczestników m.in. za ich efektywność i otwartość na nowe pomysły. Sposób moderowania z kolei został uznany za bardzo przystępny, ułatwiający współpracę w zespole oraz znacznie przyczyniający się do wypracowania nowej finalnej koncepcji w tak krótkim czasie przez liczny zespół, angażując wszystkich w proces tworzenia.

Zdzisław Gajek

Dyrektor Regionalny ds. Korporacyjnych, ING Bank Śląski

To było to czego potrzebowaliśmy. Przeprowadzony trening był bardzo inspirujący, pomógł nam spojrzeć na znane problemy z zupełnie innej perspektywy i dał nowe pomysły do pracy nad strategicznymi kierunkami firmy.

Artur Gano

Dyrektor Marketingu, Sequioa Sp. z o.o.

Mr. Tomasz Bąkowski from Innokreativ Business Consulting has delivered keynote speech about creative thinking for employees of Viessmann R&D Center during internal hackaton on 10.04.2015. The presentation was motivational, humorous and educational. Tomasz has a great stories and creative techniques to share and encourage audience to foster innovation in the business.

Tomasz provided facilitate creative session for the one of emplyee’s team, which doesn’t have yet idea to execute during heckaton. This session inspired team to create and develop working mobile app which was presented as working MVP at the end of the day.

I was impressed by Tomasz wide knowledge about creative problem solving, passion for out-of-the-box solutions and his open-minded attitude.
I want to take this opportunity to personally express my thanks on keynote he presented.

I recommend Innokreativ as professional partner for companies that wants to encourage employees to create and implement innovative solutions.

Łukasz Wierzchowski

Head of R&D Center Wrocław, Viessmann

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Pin It on Pinterest