+48 790 300 458 kontakt@biuromowcow.pl
Grzegorz Szałajko

Grzegorz Szałajko

Grzegorz Szałajko

Pasjonat (zarządzania projektami)

Ekspert (w dziedzinie projektów i strategii)

Uwielbia łączyć (ludzi, organizacje, idee)

Kategorie:

Autor (książki), Biznes, Innowacje, IT, Komunikacja, Leadership, Międzykulturowość, Motywacja, Praca zespołowa, Zarządzanie projektami, Zmiana, Strategia

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Wspiera organizacje w budowaniu strategii, modeli biznesowych oraz skutecznych środowisk do realizacji przedsięwzięć i wprowadzania zmian. Jednocześnie wnosi do nich swoje bogate międzynarodowe doświadczenie oraz pasję do zarządzania projektami. Wiodący edytor i jeden z architektów międzynarodowego standardu IPMA Project Excellence Baseline. Wieloletni asesor i trener asesorów w prestiżowym konkursie IPMA International Project Excellence Award. Współzałożyciel PMI Poland Chapter oraz jego wrocławskiego oddziału. Ceniony trener i wykładowca w programach MBA i Executive MBA.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

Biznes spotyka IT. O budowaniu współpracy w projektach IT i nie tylko
Każdy, nawet najtrudniejszy projekt staje się prostszy, gdy realizuje go zgrany zespół rozumiejący cele i nieustannie szukający okazji do lepszego działania razem. Tymczasem, ludzie doprowadzili do perfekcji sztukę stawiania murów, budowania mechanizmów obronnych i unikania dialogu o tym co “wisi w powietrzu”.

Wystąpienie dotyka modelowych problemów w projektach realizowanych przez różne działy biznesowe. Pomimo, że tytuł sugeruje wyłącznie IT vs. biznes, przedstawione sytuacje są uniwersalne i oparte na różnych, rzeczywistych przypadkach projektów w średnich i dużych firmach. Poprzez analizę czynników sukcesu oraz przyczyn porażek, powstał zestaw działających podejść, głównie w obszarze komunikacji, budowania zespołów i środowiska pracy. Stanowi on cenną wiedzę dla wszystkich, którzy kiedykolwiek znajdą się w projekcie realizowanym przez kilka działów lub przy udziale partnerów zewnętrznych.

Wdrażanie metod zarządzania projektami. Jak zadbać o interesariuszy... i zdrowy rozsądek?
Wdrożenia metod zarządzania projektami budzą zwykle wiele emocji. I słusznie. Doświadczenie pokazuje, że większość z nich osiąga jedynie cele formalne i w niewielkim stopniu poprawia faktyczną jakość zarządzania. Część z nich wręcz powoduje frustrację i prowadzi do obniżenia wydajności, zwykle nie dając nic w zamian. Na szczęście są również udane projekty tego typu: poprowadzone z dbałością o zrozumienie potrzeb organizacji, przy pełnym zaangażowaniu najważniejszych interesariuszy i z uważnością na zmiany w kulturze. Dbają one również o zmiany i dostarczenie właściwych narzędzi w pozostałych procesach mających wpływ na skuteczność projektów (np. inżynierskich i wspierających). Właśnie o praktycznych doświadczeniach z takich udanych projektów, zmieniających kulturę i wprowadzających adekwatne narzędzia zarządzania projektami, będzie to wystąpienie. Skorzystają z niego zarówno sami kierownicy projektów jak i sponsorzy oraz osoby zarządzające PMO i działami jakości.
Dlaczego tak często się mylimy? - Historie figli, które płata nam mózg
Czy nasz mózg zawsze pomaga nam działać racjonalnie? Czy podpowiada nam rozwiązania, które zadowolą nas gdy z sukcesem je wdrożymy? Czy podjęcie decyzji zawsze wiąże się z myśleniem? A co jeśli w naszej głowie drzemie masa pułapek, które czasami ułatwiają życie, lecz często sprawiają, że sami później dziwimy się swoim decyzjom?

Jako świadomi liderzy projektów powinniśmy rozumieć samych siebie i mechanizmy, które sprawiają, że zarówno my jak i członkowie zespołu nie zawsze podejmujemy dobre decyzje. Na pomoc przychodzą nam zdobycze współczesnej psychologii behawioralnej, niektóre z nich już nawet nagrodzone Nagrodą Nobla. W trakcie tego wystąpienia pokazane zostaną najciekawsze z nich. Wszystkie w kontekście rzeczywistości projektowej i decyzji, z którymi zespoły zarządzające przedsięwzięciami mierzą się na codzień. To absolutny niezbędnik dla każdego świadomego kierownika projektu i nie tylko…

Projekty IT w środowisku korporacyjnym. Niezbędnik dla kierowników projektów
Duże organizacje są niewyczerpanym źródłem okazji biznesowych. Nic dziwnego, że wiele firm z branży IT chciałoby robić z nimi interesy. Muszą jednak zdać sobie sprawę z faktu, że współpraca z wielkimi „słoniami” korporacyjnymi dość istotnie różni się od działań w świecie małych i średnich przedsiębiorstw. Jeżeli Twoje projekty również zmierzają w tym kierunku, przyjdź aby poznać wskazówki, które mogą ocalić Twój projekt, a być może również otworzyć drzwi do świata okazji…

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Michał Kasprzyk

Michał Kasprzyk

Michał Kasprzyk

Ekspert przemówień publicznych

Ewangelista TED

Organizator wydarzeń

Kategorie:

Edukacja, Motywacja, Praca Zespołowa, Prezentacje, Startup

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Przed publicznością czuje się jak ryba w wodzie, więc pomaga wygłaszać lepsze przemówienia ludziom, którzy chcą skuteczniej przekazywać swoją wiedzę lub inspirować innych. Mówca, czerpiący wiele z TEDa. Organizator TEDxWroclaw. Założyciel Biura Mówców Spice, które pomaga w kontakcie ze świetnymi prelegentami. Zaangażowany w projekt pierwszej europejskiej analogowej bazy kosmicznej z zespołem Space Is More.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)
Jak czarować na scenie jak Steve Jobs?
Jest wiele rzeczy, których nie można odmówić Steve’owi Jobsowi. Jedną z nich jest to, że był rewelacyjnym mówcą i porywał tłumy. Chcesz wiedzieć, jakie byly tajemnice jego przemówień? Pozwól, że Ci je zdradzę…
Okiełznaj strach przed wystąpieniami publicznymi.
Lęk przed przemówieniami publicznymi jest jednym z najpowszechniejszych na świecie. Jak go okiełznać?
Przemówienie o przemówieniu, czyli jak je budować, żeby dawać wartość publiczności.
Większości ludzi wydaje się, że potrafią przygotować dobre przemówienie, a potem… potem okazuje się, że w sporej części tych przypadków, publiczność zasypia. Co zrobić, żeby zdobyć ich uwagę i przekazać im prawdziwą wartość?

Skontaktuj się z nami!

Tomek Bąkowski

Tomek Bąkowski

Tomek Bąkowski

Konsultant ds. innowacji w biznesie

Trener kreatywności

Wytrwały realizator genialnych pomysłów

Kategorie:

Edukacja, Ekonomia, Innowacje, Kreatywność, Leadership, Praca zespołowa, Prezentacje, Startup, TED/TEDx, Wolontariat, Zarządzanie, Zmiana, Realizacja genialnych pomysłów

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Od 2010 roku pracuje wyspecjalizowanymi metodami kreatywnymi po to aby jego klienci uzyskiwali przełomowe rezultaty. Jako trener przeszkolił już ponad 500 osób m.in. blisko 100 Menadżerów zajmujących się komercjalizacją innowacji. Uczy ludzi i zespoły sprawdzonych metod, dzięki którym stare problemy w firmach obracają w niewidziane wcześniej szanse np.: na podwojenie sprzedaży niskim kosztem, wejście w nisze, na nowe rynki, pozyskanie lepszych klientów, oryginalne wyróżnienie się na tle schematycznej konkurencji.

Wśród jego klientów są zarówno korporacje takie jak ING Bank Śląski, Viessmann, Polsat Media, ale również firmy sektora MŚP.

Mówca podczas TEDxWSB 2013, prowadzi warsztaty w kraju i za granicą m.in. w Niemczech i Szwecji skąd czerpie inspiracje i doświadczenia, które z powodzeniem wdraża na rynku polskim.

W pracy zawodowej kieruje się mottem z cytatu Alberta Einsteina:
„We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them.”

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

Jak sprawić, aby więcej innowacji odnosiło sukces na rynku?
Nie jest wielką sztuką coś wymyślić; zabawa zaczyna się gdy chce się to zrealizować, a prawdziwą sztuką jest sprawić, aby ta innowacja odniosła sukces i została zaakceptowana przez rynek. Jak robią to najlepsi, jak Philips czy Bosch? Gdzie leży ich sekret ich know-how w innowacjach?
Jak przekraczać bariery w kreatywnym myśleniu?
Złożone problemy z jakimi spotykamy się w dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie wymagają od ludzi nie tylko szybkiego reagowania, ale przede wszystkim niestandardowych sposobów myślenia. Używając sposobu myślenia, którym problem został stworzony, nie będziesz w stanie go rozwiązać. Dlatego tak ważnym jest spojrzenie z nowego, wartościowego punktu widzenia. Jak zatem wyjść poza nasze utarte schematy myślowe? Jakich metod do tego najlepiej użyć? Jakie efekty można dzięki temu osiągnąć? Poznaj odpowiedzi na te pytania oraz case study, które uświadomią Ci i zainspirują do tego jak w sprawny sposób nieschematycznie rozwiązać złożony problem.
Jak sprawnie i skutecznie realizować genialne pomysły?
Pomysł to 1%, pozostałe 99% to jego realizacja! Nie znam osoby, która odniosła sukces i nie zgadza się z tym stwierdzeniem. W czym tkwi sekret realizacji genialnych pomysłów? Dlaczego tak wiele projektów jest porzucanych w tzw. dolinie śmierci przez kreatywnych ludzi? Na czym polega kreatywność wdrożeniowa i czym różni się od tej koncepcyjnej? Poznaj metody, dzięki którym sprawnie przejdziesz do realizacji pomysłów, unikniesz rozproszenia i skupisz się na wytrwałej realizacji genialnego rozwiązania.

Przykładowe wystąpienia i opinie:

Metody dobrane przez Pana Tomasz Bąkowskiego zostały wysoko ocenione przez uczestników m.in. za ich efektywność i otwartość na nowe pomysły. Sposób moderowania z kolei został uznany za bardzo przystępny, ułatwiający współpracę w zespole oraz znacznie przyczyniający się do wypracowania nowej finalnej koncepcji w tak krótkim czasie przez liczny zespół, angażując wszystkich w proces tworzenia.

Zdzisław Gajek

Dyrektor Regionalny ds. Korporacyjnych, ING Bank Śląski

To było to czego potrzebowaliśmy. Przeprowadzony trening był bardzo inspirujący, pomógł nam spojrzeć na znane problemy z zupełnie innej perspektywy i dał nowe pomysły do pracy nad strategicznymi kierunkami firmy.

Artur Gano

Dyrektor Marketingu, Sequioa Sp. z o.o.

Mr. Tomasz Bąkowski from Innokreativ Business Consulting has delivered keynote speech about creative thinking for employees of Viessmann R&D Center during internal hackaton on 10.04.2015. The presentation was motivational, humorous and educational. Tomasz has a great stories and creative techniques to share and encourage audience to foster innovation in the business.

Tomasz provided facilitate creative session for the one of emplyee’s team, which doesn’t have yet idea to execute during heckaton. This session inspired team to create and develop working mobile app which was presented as working MVP at the end of the day.

I was impressed by Tomasz wide knowledge about creative problem solving, passion for out-of-the-box solutions and his open-minded attitude.
I want to take this opportunity to personally express my thanks on keynote he presented.

I recommend Innokreativ as professional partner for companies that wants to encourage employees to create and implement innovative solutions.

Łukasz Wierzchowski

Head of R&D Center Wrocław, Viessmann

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Ivan Hernandez

Ivan Hernandez

Ivan Hernandez

Digital Strategist

Konsultant startupów

Były akrobata ruchomych trapezów

Kategorie:

Big Data, Biznes, Innowacje, Komunikacja, Marketing, Media, Międzykulturowość, Startup, Technologie, TED/TEDx, Zarządzanie

Języki:

polski, angielski, hiszpański

O mówcy

Ivan ma wiele lat doświadczenia w doradztwie strategicznym, reklamie, marketingu i mediach.
Jest współzałożycielem The Digital Loop – butiku konsultacji, który specjalizuje się w cyfrowej transformacji. Dodatkowo współprowadzi cotygodniową serię podcastów nt. szans i wyzwań ery cyfrowej. Był oficjalnym blogerem konferencji LeWeb Paris w latach 2013 i 2014.
Wcześniej był Dyrektorem Cyfrowej Strategii i Rozwoju w Walk Group, gdzie rozwinął Program Cyfrowego Rozwoju skupiający się na edukacji i rozwoju kompetencji 100 pracowników grupy marketingu.
W Polsce mieszka od 1999, gdzie pracuje z takimi markami jak MTV Networks, Korn/Ferry International, Grey Group i MSLGROUP.
Był także wykładowcą na Akademii Leona Koźmińskiego (najlepszej szkoły biznesowej w Europie Środkowo-Wschodniej), gdzie wykładał na studiach MBA oraz BBA tematy związane z marketingiem cyfrowym, strategią biznesową oraz rozwojem kariery.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

Cyfrowa zmiana - przestań próbować i zacznij zmieniać swój biznes

Przykładowe wystąpienia:

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Bartosz Zamirowski

Bartosz Zamirowski

Bartosz Zamirowski

Badacz fenomenu misji i przywództwa

Sportowiec wyczynowy

Pilot samolotowy

Kategorie:

Autor, Biznes, Branding, Edukacja, Ekonomia, HR, Humor, Innowacje, IT, Komunikacja, Kreatywność, Leadership, Lifestyle, Marketing, Media, Motywacja, Muzyka, Nauka, Podróże, PR, Praca zespołowa, Prezentacje, Rozrywka, Social Media, Sport, Sprzedaż, Sztuka, Technologie, TED/TEDx, Tematy związane z kobietami, Zarządzanie, Zdrowie i medycyna, Zmiana, Life Balance

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Manager od 1995 roku, 15 lat jako prezes zarządu w firmach polskich i zagranicznych. Obecnie Jest partnerem zarządzającym w firmie doradczej BizLab. Prowadzi szkolenia, prelekcje i konsultacje biznesowe w wielu dziedzinach. Bez jedzenia jest w stanie wytrzymać dłużej niż bez muzyki i literatury.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

B.O.N.D. czyli licencja na sprzedawanie.
Wcześniej czy później Twój produkt czy usługa będzie musiała konkurować z innymi nie w szczegółach technologii, ale jakości sprzedaży.
Co ma wspólnego agent 007 z najnowszymi technikami sprzedaży? Czasy się zmieniają, a James ciągle pozostaje skuteczny i dobrze opłacany…
Be Leader, not Looser.
Wielu managerom wydaje się, że status leadera osiągną tylko jednostki wybitne, nic bardziej mylnego i dołującego. Prawdziwym leaderem zostajesz metodą prób i błędów, latami. Nie zawsze się udaje, chyba że ktoś Ci pokaże jak to zrobić właściwie.
Diabeł tkwi w relacjach... Czyli kreatywnie o dynamice Twoich kontaktów biznesowych i osobistych.
W biznesie „dobre kontakty” stwarzają tylko okazje, to dopiero relacje będą Twoim kapitałem, którego nie można policzyć, choć jest tyle wart.
KOPEREK: Kognitywistyka, Perswazja, Reaktancja, Komunikacja: zestaw obowiązkowy nie tylko dla wegetarian.

Przykładowe wystąpienia i opinie:

W wystąpieniach Bartosza jest wszystko co trzeba: uśmiech, wiedza, praktyka i dużo inspiracji.
Katarzyna Sokalska

Dyrektor Finansowa, Hicron Group

Wykład prowadzi z finezją i w sposób dowcipny, jest osobą niezwykle otwartą, solidną i miłą w kontakcie. Z radością dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem (…) w sposób niezwykle atrakcyjny i przyciągający uwagę przekazuje ważne treści, odwołuje się do wyobraźni i ciekawych obrazów tak, że słuchacze z pewnością zapamiętają to, co usłyszeli.
Małgorzata Strońska-Zaremba

Prezes, WCDT

(…) nie wiem ile osób do Pana się z tym odezwie, jednak chciałbym powiedzieć, że miło było dziś posłuchać Pana wykładu – był krótki, konkretny, z dobrze dobranymi przykładami. Szkoda, że profesorowie prowadzący zajęcia na co dzień (i do tego pobierający z tego tytułu wynagrodzenie!) nie szukają podobnych rozwiązań aby urozmaicić przekazywany materiał.
Student Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Skontaktuj się z nami!

Pin It on Pinterest