+48 519 393 163 kontakt@biuromowcow.pl
Grzegorz Szałajko

Grzegorz Szałajko

Grzegorz Szałajko

Pasjonat (zarządzania projektami)

Ekspert (w dziedzinie projektów i strategii)

Uwielbia łączyć (ludzi, organizacje, idee)

Kategorie:

Autor (książki), Biznes, Innowacje, IT, Komunikacja, Leadership, Międzykulturowość, Motywacja, Praca zespołowa, Zarządzanie projektami, Zmiana, Strategia

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Wspiera organizacje w budowaniu strategii, modeli biznesowych oraz skutecznych środowisk do realizacji przedsięwzięć i wprowadzania zmian. Jednocześnie wnosi do nich swoje bogate międzynarodowe doświadczenie oraz pasję do zarządzania projektami. Wiodący edytor i jeden z architektów międzynarodowego standardu IPMA Project Excellence Baseline. Wieloletni asesor i trener asesorów w prestiżowym konkursie IPMA International Project Excellence Award. Współzałożyciel PMI Poland Chapter oraz jego wrocławskiego oddziału. Ceniony trener i wykładowca w programach MBA i Executive MBA.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

Biznes spotyka IT. O budowaniu współpracy w projektach IT i nie tylko
Każdy, nawet najtrudniejszy projekt staje się prostszy, gdy realizuje go zgrany zespół rozumiejący cele i nieustannie szukający okazji do lepszego działania razem. Tymczasem, ludzie doprowadzili do perfekcji sztukę stawiania murów, budowania mechanizmów obronnych i unikania dialogu o tym co “wisi w powietrzu”.

Wystąpienie dotyka modelowych problemów w projektach realizowanych przez różne działy biznesowe. Pomimo, że tytuł sugeruje wyłącznie IT vs. biznes, przedstawione sytuacje są uniwersalne i oparte na różnych, rzeczywistych przypadkach projektów w średnich i dużych firmach. Poprzez analizę czynników sukcesu oraz przyczyn porażek, powstał zestaw działających podejść, głównie w obszarze komunikacji, budowania zespołów i środowiska pracy. Stanowi on cenną wiedzę dla wszystkich, którzy kiedykolwiek znajdą się w projekcie realizowanym przez kilka działów lub przy udziale partnerów zewnętrznych.

Wdrażanie metod zarządzania projektami. Jak zadbać o interesariuszy... i zdrowy rozsądek?
Wdrożenia metod zarządzania projektami budzą zwykle wiele emocji. I słusznie. Doświadczenie pokazuje, że większość z nich osiąga jedynie cele formalne i w niewielkim stopniu poprawia faktyczną jakość zarządzania. Część z nich wręcz powoduje frustrację i prowadzi do obniżenia wydajności, zwykle nie dając nic w zamian. Na szczęście są również udane projekty tego typu: poprowadzone z dbałością o zrozumienie potrzeb organizacji, przy pełnym zaangażowaniu najważniejszych interesariuszy i z uważnością na zmiany w kulturze. Dbają one również o zmiany i dostarczenie właściwych narzędzi w pozostałych procesach mających wpływ na skuteczność projektów (np. inżynierskich i wspierających). Właśnie o praktycznych doświadczeniach z takich udanych projektów, zmieniających kulturę i wprowadzających adekwatne narzędzia zarządzania projektami, będzie to wystąpienie. Skorzystają z niego zarówno sami kierownicy projektów jak i sponsorzy oraz osoby zarządzające PMO i działami jakości.
Dlaczego tak często się mylimy? - Historie figli, które płata nam mózg
Czy nasz mózg zawsze pomaga nam działać racjonalnie? Czy podpowiada nam rozwiązania, które zadowolą nas gdy z sukcesem je wdrożymy? Czy podjęcie decyzji zawsze wiąże się z myśleniem? A co jeśli w naszej głowie drzemie masa pułapek, które czasami ułatwiają życie, lecz często sprawiają, że sami później dziwimy się swoim decyzjom?

Jako świadomi liderzy projektów powinniśmy rozumieć samych siebie i mechanizmy, które sprawiają, że zarówno my jak i członkowie zespołu nie zawsze podejmujemy dobre decyzje. Na pomoc przychodzą nam zdobycze współczesnej psychologii behawioralnej, niektóre z nich już nawet nagrodzone Nagrodą Nobla. W trakcie tego wystąpienia pokazane zostaną najciekawsze z nich. Wszystkie w kontekście rzeczywistości projektowej i decyzji, z którymi zespoły zarządzające przedsięwzięciami mierzą się na codzień. To absolutny niezbędnik dla każdego świadomego kierownika projektu i nie tylko…

Projekty IT w środowisku korporacyjnym. Niezbędnik dla kierowników projektów
Duże organizacje są niewyczerpanym źródłem okazji biznesowych. Nic dziwnego, że wiele firm z branży IT chciałoby robić z nimi interesy. Muszą jednak zdać sobie sprawę z faktu, że współpraca z wielkimi „słoniami” korporacyjnymi dość istotnie różni się od działań w świecie małych i średnich przedsiębiorstw. Jeżeli Twoje projekty również zmierzają w tym kierunku, przyjdź aby poznać wskazówki, które mogą ocalić Twój projekt, a być może również otworzyć drzwi do świata okazji…

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Tomek Bąkowski

Tomek Bąkowski

Tomek Bąkowski

Konsultant ds. innowacji w biznesie

Trener kreatywności

Wytrwały realizator genialnych pomysłów

Kategorie:

Edukacja, Ekonomia, Innowacje, Kreatywność, Leadership, Praca zespołowa, Prezentacje, Startup, TED/TEDx, Wolontariat, Zarządzanie, Zmiana, Realizacja genialnych pomysłów

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Od 2010 roku pracuje wyspecjalizowanymi metodami kreatywnymi po to aby jego klienci uzyskiwali przełomowe rezultaty. Jako trener przeszkolił już ponad 500 osób m.in. blisko 100 Menadżerów zajmujących się komercjalizacją innowacji. Uczy ludzi i zespoły sprawdzonych metod, dzięki którym stare problemy w firmach obracają w niewidziane wcześniej szanse np.: na podwojenie sprzedaży niskim kosztem, wejście w nisze, na nowe rynki, pozyskanie lepszych klientów, oryginalne wyróżnienie się na tle schematycznej konkurencji.

Wśród jego klientów są zarówno korporacje takie jak ING Bank Śląski, Viessmann, Polsat Media, ale również firmy sektora MŚP.

Mówca podczas TEDxWSB 2013, prowadzi warsztaty w kraju i za granicą m.in. w Niemczech i Szwecji skąd czerpie inspiracje i doświadczenia, które z powodzeniem wdraża na rynku polskim.

W pracy zawodowej kieruje się mottem z cytatu Alberta Einsteina:
„We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them.”

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

Jak sprawić, aby więcej innowacji odnosiło sukces na rynku?
Nie jest wielką sztuką coś wymyślić; zabawa zaczyna się gdy chce się to zrealizować, a prawdziwą sztuką jest sprawić, aby ta innowacja odniosła sukces i została zaakceptowana przez rynek. Jak robią to najlepsi, jak Philips czy Bosch? Gdzie leży ich sekret ich know-how w innowacjach?
Jak przekraczać bariery w kreatywnym myśleniu?
Złożone problemy z jakimi spotykamy się w dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie wymagają od ludzi nie tylko szybkiego reagowania, ale przede wszystkim niestandardowych sposobów myślenia. Używając sposobu myślenia, którym problem został stworzony, nie będziesz w stanie go rozwiązać. Dlatego tak ważnym jest spojrzenie z nowego, wartościowego punktu widzenia. Jak zatem wyjść poza nasze utarte schematy myślowe? Jakich metod do tego najlepiej użyć? Jakie efekty można dzięki temu osiągnąć? Poznaj odpowiedzi na te pytania oraz case study, które uświadomią Ci i zainspirują do tego jak w sprawny sposób nieschematycznie rozwiązać złożony problem.
Jak sprawnie i skutecznie realizować genialne pomysły?
Pomysł to 1%, pozostałe 99% to jego realizacja! Nie znam osoby, która odniosła sukces i nie zgadza się z tym stwierdzeniem. W czym tkwi sekret realizacji genialnych pomysłów? Dlaczego tak wiele projektów jest porzucanych w tzw. dolinie śmierci przez kreatywnych ludzi? Na czym polega kreatywność wdrożeniowa i czym różni się od tej koncepcyjnej? Poznaj metody, dzięki którym sprawnie przejdziesz do realizacji pomysłów, unikniesz rozproszenia i skupisz się na wytrwałej realizacji genialnego rozwiązania.

Przykładowe wystąpienia i opinie:

Metody dobrane przez Pana Tomasz Bąkowskiego zostały wysoko ocenione przez uczestników m.in. za ich efektywność i otwartość na nowe pomysły. Sposób moderowania z kolei został uznany za bardzo przystępny, ułatwiający współpracę w zespole oraz znacznie przyczyniający się do wypracowania nowej finalnej koncepcji w tak krótkim czasie przez liczny zespół, angażując wszystkich w proces tworzenia.

Zdzisław Gajek

Dyrektor Regionalny ds. Korporacyjnych, ING Bank Śląski

To było to czego potrzebowaliśmy. Przeprowadzony trening był bardzo inspirujący, pomógł nam spojrzeć na znane problemy z zupełnie innej perspektywy i dał nowe pomysły do pracy nad strategicznymi kierunkami firmy.

Artur Gano

Dyrektor Marketingu, Sequioa Sp. z o.o.

Mr. Tomasz Bąkowski from Innokreativ Business Consulting has delivered keynote speech about creative thinking for employees of Viessmann R&D Center during internal hackaton on 10.04.2015. The presentation was motivational, humorous and educational. Tomasz has a great stories and creative techniques to share and encourage audience to foster innovation in the business.

Tomasz provided facilitate creative session for the one of emplyee’s team, which doesn’t have yet idea to execute during heckaton. This session inspired team to create and develop working mobile app which was presented as working MVP at the end of the day.

I was impressed by Tomasz wide knowledge about creative problem solving, passion for out-of-the-box solutions and his open-minded attitude.
I want to take this opportunity to personally express my thanks on keynote he presented.

I recommend Innokreativ as professional partner for companies that wants to encourage employees to create and implement innovative solutions.

Łukasz Wierzchowski

Head of R&D Center Wrocław, Viessmann

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Ivan Hernandez

Ivan Hernandez

Ivan Hernandez

Digital Strategist

Konsultant startupów

Były akrobata ruchomych trapezów

Kategorie:

Big Data, Biznes, Innowacje, Komunikacja, Marketing, Media, Międzykulturowość, Startup, Technologie, TED/TEDx, Zarządzanie

Języki:

polski, angielski, hiszpański

O mówcy

Ivan ma wiele lat doświadczenia w doradztwie strategicznym, reklamie, marketingu i mediach.
Jest współzałożycielem The Digital Loop – butiku konsultacji, który specjalizuje się w cyfrowej transformacji. Dodatkowo współprowadzi cotygodniową serię podcastów nt. szans i wyzwań ery cyfrowej. Był oficjalnym blogerem konferencji LeWeb Paris w latach 2013 i 2014.
Wcześniej był Dyrektorem Cyfrowej Strategii i Rozwoju w Walk Group, gdzie rozwinął Program Cyfrowego Rozwoju skupiający się na edukacji i rozwoju kompetencji 100 pracowników grupy marketingu.
W Polsce mieszka od 1999, gdzie pracuje z takimi markami jak MTV Networks, Korn/Ferry International, Grey Group i MSLGROUP.
Był także wykładowcą na Akademii Leona Koźmińskiego (najlepszej szkoły biznesowej w Europie Środkowo-Wschodniej), gdzie wykładał na studiach MBA oraz BBA tematy związane z marketingiem cyfrowym, strategią biznesową oraz rozwojem kariery.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

Cyfrowa zmiana - przestań próbować i zacznij zmieniać swój biznes

Przykładowe wystąpienia:

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Radek Miszczak

Radek Miszczak

Radek Miszczak

Przedsiębiorca branż kreatywnych

Trener efektywności w biznesie

Pasjonat czarnej muzyki

Kategorie:

Biznes, Innowacje, Komunikacja, Leadership, Lifestyle, Marketing, Media, Motywacja, Muzyka, Podróże, Praca zespołowa, Rozrywka, Sprzedaż, Startup, Technologie, TED/TEDx, Zarządzanie, Zmiana

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Obecnie współprowadzi agencję e-marketingową Rocket Media, jest polskim promotorem festiwalu Hip Hop Kemp w Czechach (najbardziej popularna zagraniczna impreza w Polsce) oraz doradza menedżerom w zakresie produktywności osobistej.

W zawodowym portfolio ma m.in. wydanie i napisanie dwóch encyklopedii muzycznych, wygranie polskiego etapu nagrody International Young Music Entrepreneur przyznawanej przez British Council, założenie agencji interaktywnej Joy Intermedia oraz agencji promocyjno-eventowej Joytown. Był także zaangażowany w powstanie m.in. startupów Zrzutka.pl (crowdfunding) oraz indonezyjskiego oddziału Brand24. Wszystkie rozkręcane biznesy wiązały się z jego pasjami: niestandardowym marketingiem / muzyką czarnego pochodzenia / innowacyjną przedsiębiorczością.

Uwielbia zdobywać i dzielić się entuzjazmem i wiedzą: jako mówca publiczny, wykładowca (na WSB we Wrocławiu), podczas spotkań z młodymi przedsiębiorcami czy też w ramach zarządzania organizacjami.

Prywatnie fan i praktyk turystyki rowerowej oraz festiwalowej.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

Metody sprostania wyzwaniom multitaskingu, rozpraszaczy oraz potrzebom Work Life Balance
Sposoby zwiększania efektywności personalnej i zespołowej
Stymulowanie przedsiębiorczych postaw w organizacji

Przykładowe wystąpienia i opinie:

Z uznaniem spotyka się zarówno wiedza wykładowcy, jak i sposób jej przekazywania podczas zajęć.
Barbara Mickiewicz

Kierownik Dziekanatu studiów II stopnia Wydziału Finansów i i Zarządzania, Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

Szczególnie cenię Radka za niespożytą energię przekazu, zaraźliwy wręcz entuzjazm i szeroką wiedzę, którą umiejętnie akcentuje anegdotami i ciekawostkami. Potrafi przełożyć skomplikowane, często techniczne treści, na pouczającą pogawędkę. Uaktywnia i inspiruje swoich słuchaczy.
Katarzyna Demitrewicz

Koordynator TechKlub Wrocław, Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności

Polecamy Radka Miszczaka jako zaufanego specjalistę w zakresie coachingu efektywnościowego, którego doświadczenie pomoże usprawnić współpracę w zespołach oraz personalną efektywność pracowników organizacji.
Łukasz Ozimek

Dyrektor, EXEA Smart Space, Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego - Centrum Innowacji

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Zasugeruj Mówcę

Zasugeruj Mówcę

Sugerowany Mówca

Wyjątkowy ekspert

Inspirująca postać

Pasjonat

Kategorie:

Autor, Bieżące wydarzenia, Big Data, Biznes, Branding, Edukacja, Ekonomia, Gastronomia, Gender, Historia, HR, Humor, Innowacje, IT, Komunikacja, Kreatywność, Leadership, Lifestyle, Marketing, Media, Międzykulturowość, Motywacja, Muzyka, Nauka, Niepełnosprawność, Patriotyzm, Podróże, Polityka, PR, Praca zespołowa, Prezentacje, Rozrywka, Social Media, Sport, Sprzedaż, Startup, Sztuka, Technologie, TED/TEDx, Tematy związane z kobietami, Wolontariat, Zarządzanie, Zdrowie i medycyna, Zmiana

Języki:

Polski, Angielski, Niemiecki, Hiszpański, Francuski, Rosyjski

O mówcy

Ten mówca jest świetnym ekspertem i pasjonatem. Niekoniecznie jest już dobrym mówcą, ale ma motywację do tego, żeby takim się stać (i my mu w tym pomożemy!).

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

Inspirujące przemówienie
Przemówienie motywacyjne
Przemówienie eksperckie

Przykładowe wystąpienie i opinie:

Ten mówca jest świetnym ekspertem, insirującą postacią i polecam go serdecznie.
Ty :)

Daj nam znać, jakiego mówcy brakuje w naszym biurze!

Pin It on Pinterest