+48 790 300 458 kontakt@biuromowcow.pl
Tomasz Palak

Tomasz Palak

Tomasz Palak

Prawnik

Gitarzysta

Osobowość

Kategorie:

Bieżące wydarzenia, Biznes, Branding, HR, Humor, Komunikacja, Kreatywność, Leadership, Lifestyle, Marketing, Media, Muzyka, PR, Praca zespołowa, Prezentacje, Rozrywka, Startup, TED/TEDx, prawo

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Tomasz potrafi o prawie opowiadać „ludzkim” głosem. Między innymi dzięki temu zdobył tytuł najlepszego prelegenta na konferencji marketingowej I Love Marketing.

Jest radcą prawnym w Prawo Plus Podatki działającym w strukturach Grupy Profit Plus. Wykłada na Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku, Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie oraz Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni. Występował na I love marketing, Infoshare, TEDx, Fuckup Nights i licznych innych wydarzeniach. Często jest proszony o wypowiedź przez podmioty z zewnątrz – między innymi TVN, Rzeczpospolitą czy money.pl. Za wartego obserwowania uznały go przykładowo portale firmy.net i sprawnymarketing.pl.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)
Prawo a social media
Co zrobić, by prawo nie krępowało innowacji
Ochrona danych osobowych

Przykładowe wystąpienie:

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Ralph Talmont

Ralph Talmont

Ralph Talmont

Katalizator

Autor

Ekspert innowacji

Kategorie:

Autor (książki), Branding, Innowacje, Komunikacja, Kreatywność, Leadership, Międzykulturowość, Startup, TED/TEDx, Zmiana

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Po ponad trzydziestu latach w przemyśle kreatywnym i startupach technologicznych na czterech kontynentach, Ralph koncentruje się obecnie na zagadnieniu kluczowym dla firm: jak przestać marnować czas i energię na wszelakie programy innowacyjne, i zacząć wprowadzać taką kulturę innowacyjnego myślenia, aby firma sama z siebie działała innowacyjnie.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

Kreatywność - podstawowa wartość strategiczna 21go wieku
Sztuka i kreatywność w biznesie – budowanie innowacyjności w zespołach przez praktyki i podejścia z przemysłu kreatywnego
Komunikacja - trudny zwierz, skomplikowany, ale piękny
Jak ujarzmić komunikację w firmie?
Innowacyjność bez fanfary ale z wynikami
Innowacja – efektywne mechanizmy wdrażania, oparte na praktykach ze sztuki i przemysłu kreatywnego. Praktyczne podejście do tworzenia procesów innowacyjnego myślenia.
Ciągła zmiana i uczenie się na błędach
Budowanie systemów przemiany cyfrowej tam, gdzie kreatywność spotyka się z nową technologią.

Przykładowe wystąpienie:

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Leszek Orzechowski

Leszek Orzechowski

Leszek Orzechowski

Kreatywny architekt

Szalony naukowiec

Niepoprawny marzyciel

Kategorie:

Edukacja, Innowacje, Kreatywność, Nauka, Startup, Technologie, TED/TEDx

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Założyciel grupy projektowo-badawczej Space is More skupiającej się na zagadnieniach związanych z eksploracją kosmosu. Wyniki prac grupy nad zagadnieniem załogowej misji oblotu Marsa były prezentowane w centrum badań kosmicznych NASA Ames, na Stanford University, oraz na UC Berkeley.

Najnowszy projekt Leszka Orzechowskiego, nadmuchiwana baza badawcza na czerwonej planecie, był prezentowany na EXPO 2015 w Mediolanie w ramach Tygodnia Technologii Kosmicznych.

Obecnie grupa zajmuje się badaniem możliwości wykorzystania druku 3D do tworzenia taniej architektury, oraz współpracuje z Centrum Badań Kosmicznych PAN nad przyrządem badawczym przeznaczonym na Międzynarodową Stacje Kosmiczną.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

Crowdfunding: Czyli jak przez przypadek w 4 dni uzyskaliśmy 93 tyś. PLN

Opowieść o finansowaniu społecznościowym oparta na historii zbiórki prowadzonej przez Leszka Orzechowskiego oraz grupę Space is More, która znalazła się w pierwszym polskim podręczniku crowdfundingu od WE the CROWD.

Interdyscyplinarny zespół = innowacyjne projekty

Nie powstałby Apple I, gdyby nie połączone umiejętności Steve’a Wozniaka oraz Steve’a Jobs’a. Nie powstałoby też wiele innych wynalazków i rozwiązań, gdyby nie zespoły składające się ze specjalistów różnych dziedzin. Leszek Orzechowski kieruje zespołem projektowym składającym się z mechaników, architektów, biotechnologów, inżynierów systemów i fizyków tworząc innowacyjne rozwiązania doceniane nawet przez specjalistów z NASA. Wykład o tym jak wykorzystać potencjał takiej mieszaniny talentów przy jednoczesnym utrzymaniu spójności projektu.

Człowiek na Marsie i nie tylko

Leszek Orzechowski pisze doktorat na Wydziale Architektury Politechniki Wrocławskiej pod tytułem: ” Uwarunkowania urbanistyczno-architektoniczne kolonizacji Marsa w oparciu o zasady zrównoważonego rozwoju.” Opierając się na swoich badaniach oraz pracy projektowej zespołu Space is More przygotował pasjonujący wykład o tym, jak będzie wyglądało nasze życie na innych planetach Układu Słonecznego ze szczególnym uwzględnieniem Marsa.

Przykładowe wystąpienia i opinie:

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Patrycja Obara

Patrycja Obara

Patrycja Obara

Językoznawczyni

Specjalistka w zakresie kompetencji miękkich

Interdyscyplinarystka

Kategorie:

Branding, Edukacja, Komunikacja, Kreatywność, Marketing, Międzykulturowość, Prezentacje, TED/TEDx

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Patrycja jest lingwistką i specjalistką w zakresie nauk o miękkich kompetencjach biznesowych, kulturze organizacji i marketingu relacyjnym oraz fascynatką dydaktyki, od lat współpracującą m. in. z Uniwersytetem Wrocławskim i Uniwersytetem SWPS. Jest także tłumaczką książek i artykułów naukowych o tematyce biznesowej i ekonomicznej. W latach 2007-2016 współpracowała z magazynem Harvard Business Review Polska. Jest właścicielką i trenerką głosu we Wrocławskiej Szkole Śpiewu, zbudowanej na fundamencie idei, że każdy nadaje się do śpiewania i każdy może się tej umiejętności nauczyć. Jest także twórczynią idei, autorką tekstów i kompozytorką w muzyczno-literacko-wizualnym projekcie SHE-la i autorką opowiadań w projekcie Cloud Writing. Blisko współpracuje z wrocławskim Cloud Theater.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)
Enigma to pestka. Jak złamać szyfr komunikacji?
Dysponujemy narzędziem o nieograniczonych możliwościach, za pomocą którego możemy wyrażać swoje myśli, intencje, pragnienia. Jest nim język. Sztuka polega na tym, by narzędzia tego używać na tyle umiejętnie, żeby sobie pomóc i nie zrobić sobie krzywdy, jego moc to bowiem miecz obosieczny. Aby to zrozumieć, można sobie spróbować wyobrazić krojenie chleba piłą łańcuchową – takie przedsięwzięcie wymagałoby nie lada wprawy i wyczucia. Dlatego zarówno nadawca, jak i odbiorca komunikatu muszą nauczyć się łamać szyfr komunikacji i poznać zasady mechanizmu kodującego, jakim jest pragmatyka językowa. Sztuka perswazji, sarkazm, etykieta językowa czy umiejętność czytania między wierszami wypowiedzi rozmówcy to tylko kilka spośród wielu jego odsłon.
Chcesz zyskać lojalność klienta? Zawiedź go!
Łatwo ulec pokusie rozpieszczania klienta od pierwszych chwil jego kontaktu z marką – dać mu wszystko, czego zapragnie, a może i jeszcze więcej. Czy to słuszna koncepcja? Fakt, można oświadczyć się na pierwszej randce, taka bajka rzadko jednak kończy się sformułowaniem: „i żyli długo i szczęśliwie”. Prawdopodobnie prędzej czy później klient odrzuci nasze romantyczne awanse i padnie w ramiona konkurencji. Rzecz o potencjale zdrady, szansach w kryzysie i wartości odbudowanych relacji.
Kształcenie zorientowane na sukces
Czy tego chcemy, czy nie, niemal wszyscy powielamy błędy naszych rodziców. Tak jak oni wobec nas, tak my wobec własnych dzieci jesteśmy zbyt surowi, lub na zbyt wiele im pozwalamy. Co gorsza, niemal wszyscy powielamy również błędy naszych nauczycieli. W kształceniu – czy to akademickim, czy kadr zarządzających – zwykle zanadto skupiamy się na procesie (temat, agenda, raport, lista obecności, itp.). W rzeczywistości jednak tylko i wyłącznie sukces kształconego jest miarą sukcesu dydaktyka. Jak ten sukces osiągnąć? O potędze experiential learning, o magii strukturalizacji wiedzy i o tym, dlaczego to odbiorca procesu dydaktycznego powinien się znaleźć w jego centrum.

Przykładowe wystąpienie:

Skontaktuj się z nami!

Daniel Lewczuk

Daniel Lewczuk

Daniel Lewczuk

Seryjny przedsiębiorca

Filantrop

Podróżnik

Kategorie:

Autor (książki), Biznes, HR, Leadership, Motywacja, Podróże, Sport, TED/TEDx, Zmiana

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Od 18 lat pracuje w branży executive search. Miał okazję obsadzać setki Zarządów w różnych firmach. Od 13 lat jest inwestorem i aniołem biznesu. Od kilku lat zasiada w Radach Nadzorczych spółek giełdowych. Jest autorem 2 książek. Angażuje się w projekty charytatywne.
Przebiegł 1000 km po 4 pustyniach świata i ukończył mordercze zawody Ironman. W 2014 roku, znalazł się w elitarnym klubie „4Deserts Grand Slammers”. Tylko 47 osób na świecie ukończyło w jednym roku kalendarzowym cztery pustynie, 4×250–kilometrowe ultramaratony, rozgrywane w różnych ekstremach klimatycznych.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

4D Biznesu: Drive, Dedykacja, Determinacja, Działanie
W tym przemówieniu Daniel opowie:
– jak wyznaczać i realizować nawet najtrudniejsze zadania – bo nie ma rzeczy niemożliwych
– jak poświęcić się marzeniom – bo tylko prawdziwa pasja może być motorem napędowym
– jak pokonywać własne słabości i przeciwności – bo ograniczenia są w nas
– jak zacząć działać – bo trzeba uwierzyć i zrobić pierwszy krok
– jak osiągać cele te najbardziej ambitne
Przesuwanie granic
W tym przemówieniu Daniel udowodni, że walka z przeciwnościami z jednej strony uczy pokory, a z drugiej kształtuje charakter i wzbogaca osobowość.
(nie)możliwe, czyli osiąganie ambitnych celów
W tym przemówieniu Daniel opowie o lekcjach wyniesionych z tysiąckilometrowej pustynnej odysei. Podzieli się swoją historią i doświadczeniem determinacji potrzebnej do osiągnięcia sukcesu, wytrwałości koniecznej kiedy chcemy osiągać cele które wydają się początkowo niemożliwe, motywacji by radzić sobie z kryzysami- o tych i innych cechach potrzebnych by z sukcesem zarządzać działem, firmą, biznesem.

Przykładowe wystąpienia i opinie:

Wystąpienie na międzynarodowym poziomie. Lepsze od wielu, w których uczestniczyłem na Harvard Business School.
Paweł Korzyński

L. Koźmiński

Niemożliwe… nie ma takiego słowa… jest MOŻLIWE, a spotkanie z Danielem pokazało nam jak ważny jest TEAM, który razem zawsze osiągnie więcej.

Deputy Mkt Director, Kratki.pl

Jeszcze raz dziękuje za Twoje wystąpienie, zrobiło wrażenie na ludziach i myślę, że przyniesie planowany skutek w postaci dużej inspiracji!

General Manager, Coty

Przyznaję, iż dość często podczas konferencji dla pracowników korporacji pojawiają się prelekcje „motywacyjne”. Do tej pory jednak nikt ze znanych /najczęściej/ czy mniej znanych szerszej publiczności osób nie zrobił na słuchaczach takiego wrażenia. To dla mnie zaszczyt, iż mogłam Pana poznać! Jestem pod wrażeniem Pana osoby, dokonań. Wielki szacunek!

Senior Event Manager

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Pin It on Pinterest