+48 790 300 458 kontakt@biuromowcow.pl
Radek Wyrzykowski

Radek Wyrzykowski

Radek Wyrzykowski

Naprawiacz zespołów i procesów w organizacjach

Trener przygotowania mentalnego w sporcie

Siatkarz, perkusista, improwizator

Kategorie:

HR, Humor, Komunikacja, Leadership, Muzyka, Praca zespołowa, Sport, Zmiana

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Od kilkunastu lat łączy doświadczenia z pogranicza biznesu i sportu profesjonalnego, aby pokonywać wyzwania i zwyciężać. Robi to w roli trenera przygotowania mentalnego, coacha i konsultanta – mówiąc, pisząc i występując publicznie.

Pełnił wszystkie funkcje specjalistyczne oraz menedżerskie w HR w branży IT i finansowej. Prelegent na konferencjach i panelach dyskusyjnych.

Pracuje z reprezentantami Polski w grach zespołowych oraz młodzieżowymi medalistami Mistrzostw Polski i Europy w sportach indywidualnych. Autor bloga „Skuteczność w sporcie”.

Trener i propagator metodologii talentów i mocnych stron Instytutu Gallupa. Niespełniony siatkarz oraz spełniony perkusista rockowy.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)
Mocne strony i role w działaniu

Poznasz metodologię budowania drapaczy chmur swoich mocnych stron zamiast zasypywania głębokich dziur słabych stron. Dowiesz się dlaczego najważniejszym pytaniem jest JAK robisz rzeczy, nie jakie rzeczy możesz robić.

Budowanie skutecznych zespołów

Dowiesz się jaka jest różnica między rolą a funkcją jaką pełnisz w zespole i co mają z tym wspólnego profesjonalne zespoły sportowe na podstawie case-study z pracy w sztabie szkoleniowym PGE Skry Bełchatów – 9-cio krotnego Mistrza Polski w Piłce Siatkowej.

Przywództwo humanistyczne

O tym dlaczego trzeba samemu doświadczyć pozytywnych i negatywnych zachowań i emocji, zanim zaczniemy je dostrzegać, rozumieć, kontrolować i wywoływać u innych. Jak się komunikować, by zamiast feedbacku dawać feedforward i dlaczego słuchać można na co najmniej czterech poziomach.

Przykładowe wystąpienie:

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Daniel Lewczuk

Daniel Lewczuk

Daniel Lewczuk

Seryjny przedsiębiorca

Filantrop

Podróżnik

Kategorie:

Autor (książki), Biznes, HR, Leadership, Motywacja, Podróże, Sport, TED/TEDx, Zmiana

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Od 18 lat pracuje w branży executive search. Miał okazję obsadzać setki Zarządów w różnych firmach. Od 13 lat jest inwestorem i aniołem biznesu. Od kilku lat zasiada w Radach Nadzorczych spółek giełdowych. Jest autorem 2 książek. Angażuje się w projekty charytatywne.
Przebiegł 1000 km po 4 pustyniach świata i ukończył mordercze zawody Ironman. W 2014 roku, znalazł się w elitarnym klubie „4Deserts Grand Slammers”. Tylko 47 osób na świecie ukończyło w jednym roku kalendarzowym cztery pustynie, 4×250–kilometrowe ultramaratony, rozgrywane w różnych ekstremach klimatycznych.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

4D Biznesu: Drive, Dedykacja, Determinacja, Działanie
W tym przemówieniu Daniel opowie:
– jak wyznaczać i realizować nawet najtrudniejsze zadania – bo nie ma rzeczy niemożliwych
– jak poświęcić się marzeniom – bo tylko prawdziwa pasja może być motorem napędowym
– jak pokonywać własne słabości i przeciwności – bo ograniczenia są w nas
– jak zacząć działać – bo trzeba uwierzyć i zrobić pierwszy krok
– jak osiągać cele te najbardziej ambitne
Przesuwanie granic
W tym przemówieniu Daniel udowodni, że walka z przeciwnościami z jednej strony uczy pokory, a z drugiej kształtuje charakter i wzbogaca osobowość.
(nie)możliwe, czyli osiąganie ambitnych celów
W tym przemówieniu Daniel opowie o lekcjach wyniesionych z tysiąckilometrowej pustynnej odysei. Podzieli się swoją historią i doświadczeniem determinacji potrzebnej do osiągnięcia sukcesu, wytrwałości koniecznej kiedy chcemy osiągać cele które wydają się początkowo niemożliwe, motywacji by radzić sobie z kryzysami- o tych i innych cechach potrzebnych by z sukcesem zarządzać działem, firmą, biznesem.

Przykładowe wystąpienia i opinie:

Wystąpienie na międzynarodowym poziomie. Lepsze od wielu, w których uczestniczyłem na Harvard Business School.
Paweł Korzyński

L. Koźmiński

Niemożliwe… nie ma takiego słowa… jest MOŻLIWE, a spotkanie z Danielem pokazało nam jak ważny jest TEAM, który razem zawsze osiągnie więcej.

Deputy Mkt Director, Kratki.pl

Jeszcze raz dziękuje za Twoje wystąpienie, zrobiło wrażenie na ludziach i myślę, że przyniesie planowany skutek w postaci dużej inspiracji!

General Manager, Coty

Przyznaję, iż dość często podczas konferencji dla pracowników korporacji pojawiają się prelekcje „motywacyjne”. Do tej pory jednak nikt ze znanych /najczęściej/ czy mniej znanych szerszej publiczności osób nie zrobił na słuchaczach takiego wrażenia. To dla mnie zaszczyt, iż mogłam Pana poznać! Jestem pod wrażeniem Pana osoby, dokonań. Wielki szacunek!

Senior Event Manager

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Katarzyna Ujek

Katarzyna Ujek

Katarzyna Ujek

Trenerka mentalna w pierwszej w Polsce Siłowni Mentalnej

Kategorie:

Edukacja, Motywacja, Nauka, Sport, Sprzedaż, Zdrowie i medycyna

Języki:

polski

O mówcy

Ekspert i praktyk w dziedzinie mental toughness (siły i odporności psychicznej), przedsiębiorca, pasjonatka biegania.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

Trening siły i odporności w biznesie. Jak radzić sobie z presją, stresem i wyzwaniami?

Jak sprawić, by mieć siłę i odporność psychiczną, spokojny umysł, nerwy ze stali oraz umiejętnie kierować swoimi emocjami.

Trening mentalny - jak wytrenować umysł zwycięzcy?

Czym jest siła charakteru?
Co czyni ludzi efektywnymi i skutecznymi?
Jakie cechy musi posiadać dobry handlowiec, skuteczny menadżer, przedsiębiorca, pracownik, by odnosić sukcesy?
Dlaczego niektórzy ludzie osiągają zamierzone cele, a inni się poddają?
Jak wytrenować umysł zwycięzcy?

Trening antystresowy - jak skutecznie zarządzać emocjami w biznesie?

Ludzie dobrze radzący sobie ze stresem mają więcej energii, silniejszy system immunologiczny, są bardziej proaktywni i dużo bardziej efektywni.
W jaki sposób nabyć umiejętności redukowania i kontrolowania stresu? Jak zarządzać efektywnie swoimi emocjami, by działały na naszą korzyść?

Trening Silnej Woli - jak skutecznie realizować swoje cele?

Z badań wynika, że najważniejsze przyczyny trudności w osiąganiu celów to brak silnej woli oraz skutecznych nawyków. Silna wola została uznana za lepszy prognostyk osiągania celów niż inteligencja! Sama motywacja nie wystarczy, potrzebna jest jeszcze wytrwałość i samodyscyplina.

Opinie:

Być trenerem i uczyć ludzi rozmawiać z ludźmi to wielka sztuka. Kasia nauczyła mnie przekazywać w taki sposób wiedzę, aby każdy klient niezależnie od wieku, stanowiska zrozumiał, co do niego mówimy. Wspaniale prowadzi spotkania szkoleniowe – bardzo dobrze nas sprzedawców rozumie i zawsze ma czas na rozmowę i wsparcie.

Ewa Zabawa

Potrafisz wskrzesić w człowieku energię do działania. Pokazałaś mi na nowo moją moc i kierunek, w którym mam działać. Potrafisz sprawić, że człowiek na nowo wierzy w swoje siły i niewykorzystane możliwości. Dowartościowuje się. Byłaś dla mnie światłem w ciemnym tunelu. Potrafisz swoimi słowami dotrzeć do umysłu :) zahipnotyzować pozytywnie i nakręcić do zmian na lepsze! Jeszcze nikt nigdy nie wywarł na mnie takich zmian jak TY – jesteś stworzona do takiej pracy i wyjątkowa :) Każdy kto będzie mógł Cię spotkać na swojej życiowej drodze i będzie umiał wykorzystać to, co możesz „dać” to na pewno na tym skorzysta czy to w sferze biznesowej czy prywatnej.

Monika

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Ewa Wysocka

Ewa Wysocka

Ewa Wysocka

Przedsiębiorczyni

Ekspertka w dziedzinie marketingu internetowego oraz sprzedaży wiedzy w internecie

Pasjonatka jogi i nurkowania

Kategorie:

Biznes, Marketing, Sport

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Międzynarodowy ekspert marketingu internetowego. Przez 6 lat pracowała w Kuala Lumpur odpowiadając, jako Senior Partner, za największe sukcesy sprzedażowe MindValley.com na światowym rynku wydawnictw internetowych. Obecnie właścicielka portalyogi.pl i scubadiveshare.com. Jako niezależny konsultant tworzy nowe marki i strategie sprzedaży m.in. dla triathlonresearch.org, mateuszgrzesiak.com.

Od ponad 7 lat szkoli zespoły marketingowe dla dużych firm i startupów. Jej prezentacje z zakresu strategii marketingu m.in. podczas Underground Semiar w Waszyngtonie, Zenpriniematiel w Moskwie oraz Awesomeness Fest Online Marketing Seminar na Kostaryce uzyskały duże uznanie publiczności. W wolnym czasie praktykuje jogę i biega po górach; posiada tytuł Dive Master.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

Jak w 5 krokach zaprojektować skuteczną kampanię internetową

– stwórz „avatar” swojego klienta,
– oceń stopień wysublimowania swojego rynku,
– Twoje USP,
– Twój internetowy Tag Line,
– Projekt Twojej kampanii interentowej.

Modele sprzedaży produktów edukacyjnych w Internecie

– w oparciu o 3 studia przypadku: www.mindvalley.com, www.triathlonresearch.org oraz www.portalyogi.pl

– jak maksymalizować sprzedaż dzięki 5-stopniowej linii produktowej (od darmowych video i podcastów, przez subskrybcje i multimedialne programy edukacyjne, po zaawansowane sesje mentoringowe i parudniowe szkolenia)

– 3 modele promocji (w tym launch)

Lejek sprzedażowy oparty o marketing edukacyjny

– w oparciu o 3 studia przypadku: www.mindvalley.com, www.triathlonresearch.org oraz www.portalyogi.pl

– 5 elementów lejka

– zasada 80/20 w lejku sprzedażowym

– co i kiedy warto automatyzować

– na czym polega optymalizacja lejka (to nie tylko testy a/b!)

Product Launch - jak to zrobić w Internecie

– porównanie launchy massmarketowych produktów z internetowym launchem programu edukacyjnego

– 5 faz launchu

– co i kiedy automatyzować

– jak i co testować (testy a/b)

Jak stworzyć osobowość eksperta w Internecie
Webinar, który sprzedaje i edukuje jednocześnie - jak to zrobić

– jak dobrać temat Webinaru dla Twojego business case,
– 6-krokowy model konwertującego Webinaru,
– jak gładko przejść od edukacji do sprzedaży.

Przykładowe wystąpienia i opinie:

Bardzo wysoko oceniom szkolenie „JAK W 5 KROKACH ZAPROJEKTOWAĆ SKUTECZNĄ KAMPANIĘ INTERNETOWĄ”. Dobrze przygotowane zarówno merytorcznie jak i organizacyjnie. Profesjonalizm oraz przemiła atmosfera. Wszyscy z zespołu marketingu oceniali go bardzo dobrze, jako bardzo praktyczne. Było warto. Nigdy byśmy sami nie doszli do przedstawionej na szkoleniu metodologii i filozofii jaka za nią stoi – naprawdę polecam, w imieniu całego zespołu marketingu.

Kamil Rudnicki

CEO, TimeCamp

Szkolenie prowadzone przez Ewę łączy poparte licznymi case’ami doświadczenie w e-marketingu, z umiejętnością dzielenia się wiedzą i podkreślania tego, co najważniejsze w reklamie w Internecie. Brak tej (pozornie oczywistej) wiedzy notorycznie powoduje utapianie przez marketerów środków w ramach nieudanych e-kampanii. Jeżeli zależy Wam na właściwym rozumieniu zachowań Waszych klientów w internecie i wykorzystaniu ich do realizacji celów biznesowych, gorąco polecam skorzystanie z doświadczenia Ewy.

Radek Miszczak

CEO, Rocket Media

Szkolenie „JAK W 5 KROKACH ZAPROJEKTOWAĆ SKUTECZNĄ KAMPANIĘ INTERNETOWĄ” odbyło się w naszej firmie w 2014 roku i jestem jak najbardziej zadowolony z tej inwestycji. Bardzo trudno na polskim rynku znaleźć konsultanta, który ma tak ciekawe doświadczenie w budowaniu kampanii produktów internetowych o zasięgu wykraczającym poza Polskę. Pani Ewa jak dla mnie jest 100% profesjonalistą i świetnie współpracowała z naszym zespołem. Na pewno mogę ją spokojnie polecić każdemu, kto w swojej firmie potrzebuje swieższego podejścia do skutecznego marketingu w internecie.

Radek Paklikowski

CEO, AppsWithUS

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Bartosz Zamirowski

Bartosz Zamirowski

Bartosz Zamirowski

Badacz fenomenu misji i przywództwa

Sportowiec wyczynowy

Pilot samolotowy

Kategorie:

Autor, Biznes, Branding, Edukacja, Ekonomia, HR, Humor, Innowacje, IT, Komunikacja, Kreatywność, Leadership, Lifestyle, Marketing, Media, Motywacja, Muzyka, Nauka, Podróże, PR, Praca zespołowa, Prezentacje, Rozrywka, Social Media, Sport, Sprzedaż, Sztuka, Technologie, TED/TEDx, Tematy związane z kobietami, Zarządzanie, Zdrowie i medycyna, Zmiana, Life Balance

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Manager od 1995 roku, 15 lat jako prezes zarządu w firmach polskich i zagranicznych. Obecnie Jest partnerem zarządzającym w firmie doradczej BizLab. Prowadzi szkolenia, prelekcje i konsultacje biznesowe w wielu dziedzinach. Bez jedzenia jest w stanie wytrzymać dłużej niż bez muzyki i literatury.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

B.O.N.D. czyli licencja na sprzedawanie.
Wcześniej czy później Twój produkt czy usługa będzie musiała konkurować z innymi nie w szczegółach technologii, ale jakości sprzedaży.
Co ma wspólnego agent 007 z najnowszymi technikami sprzedaży? Czasy się zmieniają, a James ciągle pozostaje skuteczny i dobrze opłacany…
Be Leader, not Looser.
Wielu managerom wydaje się, że status leadera osiągną tylko jednostki wybitne, nic bardziej mylnego i dołującego. Prawdziwym leaderem zostajesz metodą prób i błędów, latami. Nie zawsze się udaje, chyba że ktoś Ci pokaże jak to zrobić właściwie.
Diabeł tkwi w relacjach... Czyli kreatywnie o dynamice Twoich kontaktów biznesowych i osobistych.
W biznesie „dobre kontakty” stwarzają tylko okazje, to dopiero relacje będą Twoim kapitałem, którego nie można policzyć, choć jest tyle wart.
KOPEREK: Kognitywistyka, Perswazja, Reaktancja, Komunikacja: zestaw obowiązkowy nie tylko dla wegetarian.

Przykładowe wystąpienia i opinie:

W wystąpieniach Bartosza jest wszystko co trzeba: uśmiech, wiedza, praktyka i dużo inspiracji.
Katarzyna Sokalska

Dyrektor Finansowa, Hicron Group

Wykład prowadzi z finezją i w sposób dowcipny, jest osobą niezwykle otwartą, solidną i miłą w kontakcie. Z radością dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem (…) w sposób niezwykle atrakcyjny i przyciągający uwagę przekazuje ważne treści, odwołuje się do wyobraźni i ciekawych obrazów tak, że słuchacze z pewnością zapamiętają to, co usłyszeli.
Małgorzata Strońska-Zaremba

Prezes, WCDT

(…) nie wiem ile osób do Pana się z tym odezwie, jednak chciałbym powiedzieć, że miło było dziś posłuchać Pana wykładu – był krótki, konkretny, z dobrze dobranymi przykładami. Szkoda, że profesorowie prowadzący zajęcia na co dzień (i do tego pobierający z tego tytułu wynagrodzenie!) nie szukają podobnych rozwiązań aby urozmaicić przekazywany materiał.
Student Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Skontaktuj się z nami!

Pin It on Pinterest