+48 790 300 458 kontakt@biuromowcow.pl
Tomasz Palak

Tomasz Palak

Tomasz Palak

Prawnik

Gitarzysta

Osobowość

Kategorie:

Bieżące wydarzenia, Biznes, Branding, HR, Humor, Komunikacja, Kreatywność, Leadership, Lifestyle, Marketing, Media, Muzyka, PR, Praca zespołowa, Prezentacje, Rozrywka, Startup, TED/TEDx, prawo

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Tomasz potrafi o prawie opowiadać „ludzkim” głosem. Między innymi dzięki temu zdobył tytuł najlepszego prelegenta na konferencji marketingowej I Love Marketing.

Jest radcą prawnym w Prawo Plus Podatki działającym w strukturach Grupy Profit Plus. Wykłada na Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku, Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie oraz Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni. Występował na I love marketing, Infoshare, TEDx, Fuckup Nights i licznych innych wydarzeniach. Często jest proszony o wypowiedź przez podmioty z zewnątrz – między innymi TVN, Rzeczpospolitą czy money.pl. Za wartego obserwowania uznały go przykładowo portale firmy.net i sprawnymarketing.pl.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)
Prawo a social media
Co zrobić, by prawo nie krępowało innowacji
Ochrona danych osobowych

Przykładowe wystąpienie:

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Patrycja Obara

Patrycja Obara

Patrycja Obara

Językoznawczyni

Specjalistka w zakresie kompetencji miękkich

Interdyscyplinarystka

Kategorie:

Branding, Edukacja, Komunikacja, Kreatywność, Marketing, Międzykulturowość, Prezentacje, TED/TEDx

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Patrycja jest lingwistką i specjalistką w zakresie nauk o miękkich kompetencjach biznesowych, kulturze organizacji i marketingu relacyjnym oraz fascynatką dydaktyki, od lat współpracującą m. in. z Uniwersytetem Wrocławskim i Uniwersytetem SWPS. Jest także tłumaczką książek i artykułów naukowych o tematyce biznesowej i ekonomicznej. W latach 2007-2016 współpracowała z magazynem Harvard Business Review Polska. Jest właścicielką i trenerką głosu we Wrocławskiej Szkole Śpiewu, zbudowanej na fundamencie idei, że każdy nadaje się do śpiewania i każdy może się tej umiejętności nauczyć. Jest także twórczynią idei, autorką tekstów i kompozytorką w muzyczno-literacko-wizualnym projekcie SHE-la i autorką opowiadań w projekcie Cloud Writing. Blisko współpracuje z wrocławskim Cloud Theater.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)
Enigma to pestka. Jak złamać szyfr komunikacji?
Dysponujemy narzędziem o nieograniczonych możliwościach, za pomocą którego możemy wyrażać swoje myśli, intencje, pragnienia. Jest nim język. Sztuka polega na tym, by narzędzia tego używać na tyle umiejętnie, żeby sobie pomóc i nie zrobić sobie krzywdy, jego moc to bowiem miecz obosieczny. Aby to zrozumieć, można sobie spróbować wyobrazić krojenie chleba piłą łańcuchową – takie przedsięwzięcie wymagałoby nie lada wprawy i wyczucia. Dlatego zarówno nadawca, jak i odbiorca komunikatu muszą nauczyć się łamać szyfr komunikacji i poznać zasady mechanizmu kodującego, jakim jest pragmatyka językowa. Sztuka perswazji, sarkazm, etykieta językowa czy umiejętność czytania między wierszami wypowiedzi rozmówcy to tylko kilka spośród wielu jego odsłon.
Chcesz zyskać lojalność klienta? Zawiedź go!
Łatwo ulec pokusie rozpieszczania klienta od pierwszych chwil jego kontaktu z marką – dać mu wszystko, czego zapragnie, a może i jeszcze więcej. Czy to słuszna koncepcja? Fakt, można oświadczyć się na pierwszej randce, taka bajka rzadko jednak kończy się sformułowaniem: „i żyli długo i szczęśliwie”. Prawdopodobnie prędzej czy później klient odrzuci nasze romantyczne awanse i padnie w ramiona konkurencji. Rzecz o potencjale zdrady, szansach w kryzysie i wartości odbudowanych relacji.
Kształcenie zorientowane na sukces
Czy tego chcemy, czy nie, niemal wszyscy powielamy błędy naszych rodziców. Tak jak oni wobec nas, tak my wobec własnych dzieci jesteśmy zbyt surowi, lub na zbyt wiele im pozwalamy. Co gorsza, niemal wszyscy powielamy również błędy naszych nauczycieli. W kształceniu – czy to akademickim, czy kadr zarządzających – zwykle zanadto skupiamy się na procesie (temat, agenda, raport, lista obecności, itp.). W rzeczywistości jednak tylko i wyłącznie sukces kształconego jest miarą sukcesu dydaktyka. Jak ten sukces osiągnąć? O potędze experiential learning, o magii strukturalizacji wiedzy i o tym, dlaczego to odbiorca procesu dydaktycznego powinien się znaleźć w jego centrum.

Przykładowe wystąpienie:

Skontaktuj się z nami!

Michał Kasprzyk

Michał Kasprzyk

Michał Kasprzyk

Ekspert przemówień publicznych

Ewangelista TED

Organizator wydarzeń

Kategorie:

Edukacja, Motywacja, Praca Zespołowa, Prezentacje, Startup

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Przed publicznością czuje się jak ryba w wodzie, więc pomaga wygłaszać lepsze przemówienia ludziom, którzy chcą skuteczniej przekazywać swoją wiedzę lub inspirować innych. Mówca, czerpiący wiele z TEDa. Organizator TEDxWroclaw. Założyciel Biura Mówców Spice, które pomaga w kontakcie ze świetnymi prelegentami. Zaangażowany w projekt pierwszej europejskiej analogowej bazy kosmicznej z zespołem Space Is More.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)
Jak czarować na scenie jak Steve Jobs?
Jest wiele rzeczy, których nie można odmówić Steve’owi Jobsowi. Jedną z nich jest to, że był rewelacyjnym mówcą i porywał tłumy. Chcesz wiedzieć, jakie byly tajemnice jego przemówień? Pozwól, że Ci je zdradzę…
Okiełznaj strach przed wystąpieniami publicznymi.
Lęk przed przemówieniami publicznymi jest jednym z najpowszechniejszych na świecie. Jak go okiełznać?
Przemówienie o przemówieniu, czyli jak je budować, żeby dawać wartość publiczności.
Większości ludzi wydaje się, że potrafią przygotować dobre przemówienie, a potem… potem okazuje się, że w sporej części tych przypadków, publiczność zasypia. Co zrobić, żeby zdobyć ich uwagę i przekazać im prawdziwą wartość?

Skontaktuj się z nami!

Tomek Bąkowski

Tomek Bąkowski

Tomek Bąkowski

Konsultant ds. innowacji w biznesie

Trener kreatywności

Wytrwały realizator genialnych pomysłów

Kategorie:

Edukacja, Ekonomia, Innowacje, Kreatywność, Leadership, Praca zespołowa, Prezentacje, Startup, TED/TEDx, Wolontariat, Zarządzanie, Zmiana, Realizacja genialnych pomysłów

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Od 2010 roku pracuje wyspecjalizowanymi metodami kreatywnymi po to aby jego klienci uzyskiwali przełomowe rezultaty. Jako trener przeszkolił już ponad 500 osób m.in. blisko 100 Menadżerów zajmujących się komercjalizacją innowacji. Uczy ludzi i zespoły sprawdzonych metod, dzięki którym stare problemy w firmach obracają w niewidziane wcześniej szanse np.: na podwojenie sprzedaży niskim kosztem, wejście w nisze, na nowe rynki, pozyskanie lepszych klientów, oryginalne wyróżnienie się na tle schematycznej konkurencji.

Wśród jego klientów są zarówno korporacje takie jak ING Bank Śląski, Viessmann, Polsat Media, ale również firmy sektora MŚP.

Mówca podczas TEDxWSB 2013, prowadzi warsztaty w kraju i za granicą m.in. w Niemczech i Szwecji skąd czerpie inspiracje i doświadczenia, które z powodzeniem wdraża na rynku polskim.

W pracy zawodowej kieruje się mottem z cytatu Alberta Einsteina:
„We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them.”

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

Jak sprawić, aby więcej innowacji odnosiło sukces na rynku?
Nie jest wielką sztuką coś wymyślić; zabawa zaczyna się gdy chce się to zrealizować, a prawdziwą sztuką jest sprawić, aby ta innowacja odniosła sukces i została zaakceptowana przez rynek. Jak robią to najlepsi, jak Philips czy Bosch? Gdzie leży ich sekret ich know-how w innowacjach?
Jak przekraczać bariery w kreatywnym myśleniu?
Złożone problemy z jakimi spotykamy się w dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie wymagają od ludzi nie tylko szybkiego reagowania, ale przede wszystkim niestandardowych sposobów myślenia. Używając sposobu myślenia, którym problem został stworzony, nie będziesz w stanie go rozwiązać. Dlatego tak ważnym jest spojrzenie z nowego, wartościowego punktu widzenia. Jak zatem wyjść poza nasze utarte schematy myślowe? Jakich metod do tego najlepiej użyć? Jakie efekty można dzięki temu osiągnąć? Poznaj odpowiedzi na te pytania oraz case study, które uświadomią Ci i zainspirują do tego jak w sprawny sposób nieschematycznie rozwiązać złożony problem.
Jak sprawnie i skutecznie realizować genialne pomysły?
Pomysł to 1%, pozostałe 99% to jego realizacja! Nie znam osoby, która odniosła sukces i nie zgadza się z tym stwierdzeniem. W czym tkwi sekret realizacji genialnych pomysłów? Dlaczego tak wiele projektów jest porzucanych w tzw. dolinie śmierci przez kreatywnych ludzi? Na czym polega kreatywność wdrożeniowa i czym różni się od tej koncepcyjnej? Poznaj metody, dzięki którym sprawnie przejdziesz do realizacji pomysłów, unikniesz rozproszenia i skupisz się na wytrwałej realizacji genialnego rozwiązania.

Przykładowe wystąpienia i opinie:

Metody dobrane przez Pana Tomasz Bąkowskiego zostały wysoko ocenione przez uczestników m.in. za ich efektywność i otwartość na nowe pomysły. Sposób moderowania z kolei został uznany za bardzo przystępny, ułatwiający współpracę w zespole oraz znacznie przyczyniający się do wypracowania nowej finalnej koncepcji w tak krótkim czasie przez liczny zespół, angażując wszystkich w proces tworzenia.

Zdzisław Gajek

Dyrektor Regionalny ds. Korporacyjnych, ING Bank Śląski

To było to czego potrzebowaliśmy. Przeprowadzony trening był bardzo inspirujący, pomógł nam spojrzeć na znane problemy z zupełnie innej perspektywy i dał nowe pomysły do pracy nad strategicznymi kierunkami firmy.

Artur Gano

Dyrektor Marketingu, Sequioa Sp. z o.o.

Mr. Tomasz Bąkowski from Innokreativ Business Consulting has delivered keynote speech about creative thinking for employees of Viessmann R&D Center during internal hackaton on 10.04.2015. The presentation was motivational, humorous and educational. Tomasz has a great stories and creative techniques to share and encourage audience to foster innovation in the business.

Tomasz provided facilitate creative session for the one of emplyee’s team, which doesn’t have yet idea to execute during heckaton. This session inspired team to create and develop working mobile app which was presented as working MVP at the end of the day.

I was impressed by Tomasz wide knowledge about creative problem solving, passion for out-of-the-box solutions and his open-minded attitude.
I want to take this opportunity to personally express my thanks on keynote he presented.

I recommend Innokreativ as professional partner for companies that wants to encourage employees to create and implement innovative solutions.

Łukasz Wierzchowski

Head of R&D Center Wrocław, Viessmann

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Klaudia Tolman

Klaudia Tolman

Klaudia Tolman

Ryślicielka

Aktorka Rysującej Ręki

Flipchartowa Czarodziejka

Kategorie:

Autor, Biznes, Branding, Edukacja, HR, Humor, Innowacje, Komunikacja, Kreatywność, Lifestyle, Marketing, Motywacja, PR, Praca zespołowa, Prezentacje, Rozrywka, Social Media, Sztuka, TED/TEDx, Tematy związane z kobietami, Zmiana

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Klaudia Tolman, Ryślicielka, Trenerka Myślenia Wizualnego, Aktorka Rysującej Ręki z ExplainVisually.co, Graphic Recorder, Flipchartowa Czarodziejka, Sketchnoter, Matka Założycielka społeczności Bazgrzemy.pl. Mówczyni TEDxWroclaw oraz TEDxSopot, nawraca na rysowanie ręczne. Swoją ryślicielską misję realizuje w trzech głównych nurtach:

Jako trenerka prowadzi szkolenia, warsztaty, wystąpienia publiczne, kalambury, integracje, ślepe telefony rysunkowe,
jako aktorka rysującej ręki rysuje eksplanacyjne filmy rysunkowe (whiteboard animations).
Jako ilustratorka wykonuje graphic recording, wizualizacje procedur, rysunki w charakterystycznym stylu prac odręcznych – słowem wszystko, co wykorzystuje myślenie wizualne w praktyce i ma na celu przedstawić ideę w prosty sposób wywołujący jednocześnie efekt WOW.

Z godnym podziwu entuzjazmem (i skutecznością!) zaraża wiarą w to, że każdy może rysować. Ryśli zawsze i wszędzie – nawet, kiedy gotuje w programie Ugotowani!

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

Z rysowaniem, jak ze śpiewaniem: każdy może. Dlaczego warto wprowadzić proste rysowanie jako narzędzie rozwoju pracowników, jak to zrobić i co rysować?

Umiejętność rysowania nie jest (jak nam się często wydaje) darem danym tylko nielicznym. Każdy z nas ma do tego predyspozycje i każdy otrzymał odpowiednie do tego narzędzia – oczy, ręce, umysł. Rysujemy już jako małe dzieci i co ciekawe – według tych samych schematów odpowiednich poszczególnym etapom rozwoju.

Dlaczego rysowanie jest takie atrakcyjne? Dlatego że przede wszystkim wywołuje emocje i pozwala bardziej skoncentrować się na prezentowanym temacie. Pozwala również lepiej zapamiętywać, wykorzystując skojarzenia. Jest to wobec tego mieszanka idealna, z której zadowolony będzie zarówno każdy kto szkoli, jak i ten, kto go słucha.
Co zrobić, żeby rysunek zastąpił prezentację multimedialną? Sprawa jest prosta – wystarczy flipchart, mazaki i prelegent, który opanował najprostsze sztuczki rysowania. Dzięki odtwarzaniu obiektów w sposób bardzo prosty, ale schludny i zrozumiały dla uczestnika, jesteśmy w stanie narysować wszystko np. flipchart otwierający szkolenie, flipchart prezentujący naszą osobę, wyniki badań. Dzięki rysunkowi można też zintegrować grupę (wykorzystując go jako zabawę) oraz dać uczestnikom nową wiedzę do przekazywania dalej.
Każdy rysunek jest inny, niepowtarzalny, tak jak każdy z nas. Dlatego też szkolenie z Myślenia Wizualnego pozwoli każdemu uczestnikowi na odkrycie tego, że może rysować i może również wykorzystać to w swojej pracy zawodowej. W trakcie wystąpienia każdy słuchacz przejdzie bardzo dobry i skondensowany kurs rysowania, nauczy się kilku modeli postaci z banku ikon, a także wyjdzie z głową i kartką pełną pomysłów, które pozwolą na użycie rysunków do rozwoju pracowników.

Powrót do marzeń z dzieciństwa poprzez rysunek

Przykładowe wystąpienia i opinie:

Klaudia to wulkan pozytywnej energii i dobrych pomysłów. Jej niesamowitym atutem jest kreatywność, którą świetnie wykorzystuje zarówno podczas projektowania, jak i prowadzenia szkoleń. Praca z nią to czysta przyjemność :)

Katarzyna Mirkiewicz

(współpracownik)

Bycie na szkoleniu prowadzonym przez Klaudię to niesamowite wydarzenie i prawdziwa przyjemność. Klaudia zaraża pasją, energią i daje kopa do działania. Nie tylko ma niesamowitą wiedzę, ale również potrafi ją znakomicie przekazać. Cieszę się, ze mogłyśmy się spotkać na ścieżce zawodowej i dane mi jeszcze będzie uczestniczyć w szkoleniach prowadzonych przez Klaudię.

Urszula Zając-Pałdyna

(klient)

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Pin It on Pinterest