+48 790 300 458 kontakt@biuromowcow.pl
Tomasz Palak

Tomasz Palak

Tomasz Palak

Prawnik

Gitarzysta

Osobowość

Kategorie:

Bieżące wydarzenia, Biznes, Branding, HR, Humor, Komunikacja, Kreatywność, Leadership, Lifestyle, Marketing, Media, Muzyka, PR, Praca zespołowa, Prezentacje, Rozrywka, Startup, TED/TEDx, prawo

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Tomasz potrafi o prawie opowiadać „ludzkim” głosem. Między innymi dzięki temu zdobył tytuł najlepszego prelegenta na konferencji marketingowej I Love Marketing.

Jest radcą prawnym w Prawo Plus Podatki działającym w strukturach Grupy Profit Plus. Wykłada na Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku, Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie oraz Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni. Występował na I love marketing, Infoshare, TEDx, Fuckup Nights i licznych innych wydarzeniach. Często jest proszony o wypowiedź przez podmioty z zewnątrz – między innymi TVN, Rzeczpospolitą czy money.pl. Za wartego obserwowania uznały go przykładowo portale firmy.net i sprawnymarketing.pl.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)
Prawo a social media
Co zrobić, by prawo nie krępowało innowacji
Ochrona danych osobowych

Przykładowe wystąpienie:

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Patrycja Obara

Patrycja Obara

Patrycja Obara

Językoznawczyni

Specjalistka w zakresie kompetencji miękkich

Interdyscyplinarystka

Kategorie:

Branding, Edukacja, Komunikacja, Kreatywność, Marketing, Międzykulturowość, Prezentacje, TED/TEDx

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Patrycja jest lingwistką i specjalistką w zakresie nauk o miękkich kompetencjach biznesowych, kulturze organizacji i marketingu relacyjnym oraz fascynatką dydaktyki, od lat współpracującą m. in. z Uniwersytetem Wrocławskim i Uniwersytetem SWPS. Jest także tłumaczką książek i artykułów naukowych o tematyce biznesowej i ekonomicznej. W latach 2007-2016 współpracowała z magazynem Harvard Business Review Polska. Jest właścicielką i trenerką głosu we Wrocławskiej Szkole Śpiewu, zbudowanej na fundamencie idei, że każdy nadaje się do śpiewania i każdy może się tej umiejętności nauczyć. Jest także twórczynią idei, autorką tekstów i kompozytorką w muzyczno-literacko-wizualnym projekcie SHE-la i autorką opowiadań w projekcie Cloud Writing. Blisko współpracuje z wrocławskim Cloud Theater.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)
Enigma to pestka. Jak złamać szyfr komunikacji?
Dysponujemy narzędziem o nieograniczonych możliwościach, za pomocą którego możemy wyrażać swoje myśli, intencje, pragnienia. Jest nim język. Sztuka polega na tym, by narzędzia tego używać na tyle umiejętnie, żeby sobie pomóc i nie zrobić sobie krzywdy, jego moc to bowiem miecz obosieczny. Aby to zrozumieć, można sobie spróbować wyobrazić krojenie chleba piłą łańcuchową – takie przedsięwzięcie wymagałoby nie lada wprawy i wyczucia. Dlatego zarówno nadawca, jak i odbiorca komunikatu muszą nauczyć się łamać szyfr komunikacji i poznać zasady mechanizmu kodującego, jakim jest pragmatyka językowa. Sztuka perswazji, sarkazm, etykieta językowa czy umiejętność czytania między wierszami wypowiedzi rozmówcy to tylko kilka spośród wielu jego odsłon.
Chcesz zyskać lojalność klienta? Zawiedź go!
Łatwo ulec pokusie rozpieszczania klienta od pierwszych chwil jego kontaktu z marką – dać mu wszystko, czego zapragnie, a może i jeszcze więcej. Czy to słuszna koncepcja? Fakt, można oświadczyć się na pierwszej randce, taka bajka rzadko jednak kończy się sformułowaniem: „i żyli długo i szczęśliwie”. Prawdopodobnie prędzej czy później klient odrzuci nasze romantyczne awanse i padnie w ramiona konkurencji. Rzecz o potencjale zdrady, szansach w kryzysie i wartości odbudowanych relacji.
Kształcenie zorientowane na sukces
Czy tego chcemy, czy nie, niemal wszyscy powielamy błędy naszych rodziców. Tak jak oni wobec nas, tak my wobec własnych dzieci jesteśmy zbyt surowi, lub na zbyt wiele im pozwalamy. Co gorsza, niemal wszyscy powielamy również błędy naszych nauczycieli. W kształceniu – czy to akademickim, czy kadr zarządzających – zwykle zanadto skupiamy się na procesie (temat, agenda, raport, lista obecności, itp.). W rzeczywistości jednak tylko i wyłącznie sukces kształconego jest miarą sukcesu dydaktyka. Jak ten sukces osiągnąć? O potędze experiential learning, o magii strukturalizacji wiedzy i o tym, dlaczego to odbiorca procesu dydaktycznego powinien się znaleźć w jego centrum.

Przykładowe wystąpienie:

Skontaktuj się z nami!

Katarzyna Młynarczyk

Katarzyna Młynarczyk

Katarzyna Młynarczyk

Konsultantka i strateg marketingu internetowego

Trenerka marketingu internetowego

Pasjonatka i praktyk social media

Kategorie:

Biznes, Edukacja, Innowacje, Komunikacja, Marketing, Social Media, Sprzedaż, Tematy związane z kobietami

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Katarzyna od ponad 8 lat zajmuje się marketingiem internetowym ze szczególną specjalizacją w social media. Zakładała jedne z pierwszych działów social media w agencjach krakowskich, pracując jako manager i dyrektor operacyjny. Od 3 lat zarządza spółką Socjomania specjalizującą się w szkoleniach i konsultingu w zakresie marketingu internetowego. Szkoli oraz wspomaga firmy w zakresie budowania i wdrażania strategii produktów i usług. Ogromna entuzjastka service design. W tym kierunku rozwija ostatnio swoje umiejętności.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

Social media

Pełen zakres wiedzy na temat narzędzi społecznościowych, ich funkcji, wykorzystania, analityki i trendów. Od ponad 8 lat działam w nich od strony praktycznej i badawczej biorąc udział w projektach i mając w tym temacie ponad 2500 godzin doświadczenia.

Strategia digital

Od początku działalności w marketingu internetowym pomagam w tworzeniu oraz wdrażaniu strategii dla marek i podmiotów z wielu branż. Od MŚP po duże brandy. Biorę udział w tworzeniu audytów, badań, dobraniu wskaźników komunikacji, celów i mierników. Szkolę z tego jak przygotować efektywną i efektowną strategię.

Projektowanie produktów i usług w oparciu o nowe technologie i Internet

Service design to moja pasja. Narzędzia takie jak customer journey, mapa interesariuszy, research, business canvas wykorzystuję na co dzień w budowaniu strategii i na szkoleniach. Zdobyłam certyfikat kursu trenera i największego eksperta Service Design na świecie: autora książki This is service design thinking Marca Stickdorna.

Przykładowe przemówienia i opinie:

Szkolenie z LinkedIn prowadzone przez Kasię to solidna dawka wiedzy zarówno dla tych, którzy na co dzień korzystają z mediów społecznościowych, jak i dla tych, którzy nie działają jeszcze sprawnie w tym obszarze. Jeszcze, ponieważ Kasia sprawi, że dostrzegą mnóstwo zalet w komunikacji za pomocą tej platformy. Zajęcia odbywają się w kameralnych grupach, Kasia wzbogaca je o case’y i przykłady ze swojego doświadczenia i bezbłędnie potrafi dać wskazówki do bardziej efektywnego korzystania z konta prywatnego i służbowego.

Katarzyna Szumańska

Kasia jest prawdziwym specjalistą i profesjonalistą w dziedzinie social media. Doceniam jej ogromną wiedzę oraz entuzjazm, jaki towarzyszy jej w czasie kiedy, dzieli się tą wiedzą z uczestnikami swoich szkoleń. Czekam z niecierpliwością na sposobność dalszej współpracy z Kasią w przyszłości.

Marek Parzydło

Kasia Młynarczyk to osoba kompetentna, miła i bardzo konkretna. Szkolenie z LinkedIn, w którym uczestniczyłem dało mi ogromna wiedzę i otworzyło nowe możliwości kontaktów biznesowych oraz prezentacji usług. Kasia potrafiła ukształtować i wskazać odpowiedni kierunek. Polecam wszystkim szkolenia w Socjomanii oraz trzymam kciuki, żeby każdy miał to szczęście co ja i uczestniczył w zajęciach prowadzonych prze Kasię.

Rafał Maciąga

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Ewa Wysocka

Ewa Wysocka

Ewa Wysocka

Przedsiębiorczyni

Ekspertka w dziedzinie marketingu internetowego oraz sprzedaży wiedzy w internecie

Pasjonatka jogi i nurkowania

Kategorie:

Biznes, Marketing, Sport

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Międzynarodowy ekspert marketingu internetowego. Przez 6 lat pracowała w Kuala Lumpur odpowiadając, jako Senior Partner, za największe sukcesy sprzedażowe MindValley.com na światowym rynku wydawnictw internetowych. Obecnie właścicielka portalyogi.pl i scubadiveshare.com. Jako niezależny konsultant tworzy nowe marki i strategie sprzedaży m.in. dla triathlonresearch.org, mateuszgrzesiak.com.

Od ponad 7 lat szkoli zespoły marketingowe dla dużych firm i startupów. Jej prezentacje z zakresu strategii marketingu m.in. podczas Underground Semiar w Waszyngtonie, Zenpriniematiel w Moskwie oraz Awesomeness Fest Online Marketing Seminar na Kostaryce uzyskały duże uznanie publiczności. W wolnym czasie praktykuje jogę i biega po górach; posiada tytuł Dive Master.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

Jak w 5 krokach zaprojektować skuteczną kampanię internetową

– stwórz „avatar” swojego klienta,
– oceń stopień wysublimowania swojego rynku,
– Twoje USP,
– Twój internetowy Tag Line,
– Projekt Twojej kampanii interentowej.

Modele sprzedaży produktów edukacyjnych w Internecie

– w oparciu o 3 studia przypadku: www.mindvalley.com, www.triathlonresearch.org oraz www.portalyogi.pl

– jak maksymalizować sprzedaż dzięki 5-stopniowej linii produktowej (od darmowych video i podcastów, przez subskrybcje i multimedialne programy edukacyjne, po zaawansowane sesje mentoringowe i parudniowe szkolenia)

– 3 modele promocji (w tym launch)

Lejek sprzedażowy oparty o marketing edukacyjny

– w oparciu o 3 studia przypadku: www.mindvalley.com, www.triathlonresearch.org oraz www.portalyogi.pl

– 5 elementów lejka

– zasada 80/20 w lejku sprzedażowym

– co i kiedy warto automatyzować

– na czym polega optymalizacja lejka (to nie tylko testy a/b!)

Product Launch - jak to zrobić w Internecie

– porównanie launchy massmarketowych produktów z internetowym launchem programu edukacyjnego

– 5 faz launchu

– co i kiedy automatyzować

– jak i co testować (testy a/b)

Jak stworzyć osobowość eksperta w Internecie
Webinar, który sprzedaje i edukuje jednocześnie - jak to zrobić

– jak dobrać temat Webinaru dla Twojego business case,
– 6-krokowy model konwertującego Webinaru,
– jak gładko przejść od edukacji do sprzedaży.

Przykładowe wystąpienia i opinie:

Bardzo wysoko oceniom szkolenie „JAK W 5 KROKACH ZAPROJEKTOWAĆ SKUTECZNĄ KAMPANIĘ INTERNETOWĄ”. Dobrze przygotowane zarówno merytorcznie jak i organizacyjnie. Profesjonalizm oraz przemiła atmosfera. Wszyscy z zespołu marketingu oceniali go bardzo dobrze, jako bardzo praktyczne. Było warto. Nigdy byśmy sami nie doszli do przedstawionej na szkoleniu metodologii i filozofii jaka za nią stoi – naprawdę polecam, w imieniu całego zespołu marketingu.

Kamil Rudnicki

CEO, TimeCamp

Szkolenie prowadzone przez Ewę łączy poparte licznymi case’ami doświadczenie w e-marketingu, z umiejętnością dzielenia się wiedzą i podkreślania tego, co najważniejsze w reklamie w Internecie. Brak tej (pozornie oczywistej) wiedzy notorycznie powoduje utapianie przez marketerów środków w ramach nieudanych e-kampanii. Jeżeli zależy Wam na właściwym rozumieniu zachowań Waszych klientów w internecie i wykorzystaniu ich do realizacji celów biznesowych, gorąco polecam skorzystanie z doświadczenia Ewy.

Radek Miszczak

CEO, Rocket Media

Szkolenie „JAK W 5 KROKACH ZAPROJEKTOWAĆ SKUTECZNĄ KAMPANIĘ INTERNETOWĄ” odbyło się w naszej firmie w 2014 roku i jestem jak najbardziej zadowolony z tej inwestycji. Bardzo trudno na polskim rynku znaleźć konsultanta, który ma tak ciekawe doświadczenie w budowaniu kampanii produktów internetowych o zasięgu wykraczającym poza Polskę. Pani Ewa jak dla mnie jest 100% profesjonalistą i świetnie współpracowała z naszym zespołem. Na pewno mogę ją spokojnie polecić każdemu, kto w swojej firmie potrzebuje swieższego podejścia do skutecznego marketingu w internecie.

Radek Paklikowski

CEO, AppsWithUS

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Ivan Hernandez

Ivan Hernandez

Ivan Hernandez

Digital Strategist

Konsultant startupów

Były akrobata ruchomych trapezów

Kategorie:

Big Data, Biznes, Innowacje, Komunikacja, Marketing, Media, Międzykulturowość, Startup, Technologie, TED/TEDx, Zarządzanie

Języki:

polski, angielski, hiszpański

O mówcy

Ivan ma wiele lat doświadczenia w doradztwie strategicznym, reklamie, marketingu i mediach.
Jest współzałożycielem The Digital Loop – butiku konsultacji, który specjalizuje się w cyfrowej transformacji. Dodatkowo współprowadzi cotygodniową serię podcastów nt. szans i wyzwań ery cyfrowej. Był oficjalnym blogerem konferencji LeWeb Paris w latach 2013 i 2014.
Wcześniej był Dyrektorem Cyfrowej Strategii i Rozwoju w Walk Group, gdzie rozwinął Program Cyfrowego Rozwoju skupiający się na edukacji i rozwoju kompetencji 100 pracowników grupy marketingu.
W Polsce mieszka od 1999, gdzie pracuje z takimi markami jak MTV Networks, Korn/Ferry International, Grey Group i MSLGROUP.
Był także wykładowcą na Akademii Leona Koźmińskiego (najlepszej szkoły biznesowej w Europie Środkowo-Wschodniej), gdzie wykładał na studiach MBA oraz BBA tematy związane z marketingiem cyfrowym, strategią biznesową oraz rozwojem kariery.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

Cyfrowa zmiana - przestań próbować i zacznij zmieniać swój biznes

Przykładowe wystąpienia:

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Pin It on Pinterest