+48 790 300 458 kontakt@biuromowcow.pl
Dawid Straszak

Dawid Straszak

Dawid Straszak

Badacz Charyzmy

Lider zespołów

Autor podcastu

Kategorie:

Biznes, Komunikacja, Leadership

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Dawid Straszak, lubi o sobie mówić, że uczy tego czego nie uczą w szkołach. Specjalizuje się w badaniu tematu charyzmy i charyzmatycznego przywództwa, tworząc oryginalne, autorskie szkolenia i warsztaty bazujące na badaniach empirycznych z różnych dziedzin nauki. Współpracował z organizacjami, centrami rozwoju zawodowego, grupami trenerskimi, firmami, targami pracy oraz kołami studenckimi.

Na co dzień pracuje w międzynarodowym środowisku, gdzie zarządza zespołami, motywuje i szkoli. Od kilku lat charytatywnie uczy języka angielskiego w Polskim Związku Niewidomych.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

Charyzma w biznesie

Charyzmy można się nauczyć. Liczne badania wykazują, że osoby, które ją posiadają i wykorzystują w biznesie są oceniane jako bardziej wydajne, wywierające większy wpływ na innych i bardziej samoświadome. Poznaj określone techniki i narzędzia, które pomogą to osiągnąć.

Podcast Dawida:

Opinie:

Podczas szkolenia p. Dawid wykazał się pełnym zaangażowaniem i profesjonalizmem, pozytywnie zapisując się w pamięci uczestników.

Ula Mitas

Women in Technology

Pan Dawid to osoba bardzo kompetentna i zaangażowana, a jego szkolenie przyciągnęło na nasze wydarzenie wielu zainteresowanych. Z całą pewnością mogę ręczyć, że współpraca z Panem Dawidem jest niezwykle profesjonalna i satysfakcjonująca.

Olga Papanastasiu

Career EXPO

W stylu prowadzenia warsztatów Dawida szczególnie docenić można jego komunikatywność, poruszanie problemów nurtujących uczestników, podawanie obrazowych przykładów, a także ćwiczenia utrwalające teorię, gotowość do współpracy, a także nieszablonowe, skuteczne rozwiązania. Zaś pasja z jaką prowadzi szkolenia jest dodatkowym atutem.

Renata Sieler

prezes, Ptasia Centrum Kreatywne

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Łukasz Srokowski

Łukasz Srokowski

Łukasz Srokowski

Przedsiębiorca

Pasjonat edukacji

Entuzjastyczny trener

Kategorie:

Autor (książki), Biznes, Edukacja, HR, Innowacje, Komunikacja, Kreatywność, Leadership, Międzykulturowość, Praca zespołowa

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Łukasz jest doktorem socjologii, konsultantem i trenerem kompetencji managerskich. Specjalizuje się w tematyce kultury organizacyjnej, komunikacji i przywództwa. Jest pasjonatem edukacji i popularyzuje w Polsce wykorzystywanie najnowszych metod edukacyjnych, zarówno w pracy z dorosłymi jak i z młodzieżą.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

Millenialsi w pracy
Prezentacja na temat tego, w jaki sposób organizacje mogą sobie poradzić z coraz większą liczbą pracowników z najmłodszych pokoleń. Z jednej strony wiele starszych osób odbiera ich jako roszczeniowych i leniwych, z drugiej strony, badania pokazują, że jest to niezwykle innowacyjne i chętne do zaangażowania się pokolenie. W trakcie prezentacji Łukasz pokazuje, jak warto podejść do tzw. „pokolenia Y” z punktu widzenia organizacji i jej rozwoju.
Kultura dopasowana do biznesu
Każda firma ma kulturę organizacyjną, ale nie każda o tym wie. Łukasz w trakcie prezentacji opowiada o wynikach przeprowadzonych przez siebie badań nad polskimi kulturami organizacyjnymi i przekazuje, jak można wykorzystać nasze polskie mocne strony – kreatywność, zdolność do improwizacji i działanie zrywami – do budowania mocniejszych, lepszych organizacji.

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Tomek Bąkowski

Tomek Bąkowski

Tomek Bąkowski

Konsultant ds. innowacji w biznesie

Trener kreatywności

Wytrwały realizator genialnych pomysłów

Kategorie:

Edukacja, Ekonomia, Innowacje, Kreatywność, Leadership, Praca zespołowa, Prezentacje, Startup, TED/TEDx, Wolontariat, Zarządzanie, Zmiana, Realizacja genialnych pomysłów

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Od 2010 roku pracuje wyspecjalizowanymi metodami kreatywnymi po to aby jego klienci uzyskiwali przełomowe rezultaty. Jako trener przeszkolił już ponad 500 osób m.in. blisko 100 Menadżerów zajmujących się komercjalizacją innowacji. Uczy ludzi i zespoły sprawdzonych metod, dzięki którym stare problemy w firmach obracają w niewidziane wcześniej szanse np.: na podwojenie sprzedaży niskim kosztem, wejście w nisze, na nowe rynki, pozyskanie lepszych klientów, oryginalne wyróżnienie się na tle schematycznej konkurencji.

Wśród jego klientów są zarówno korporacje takie jak ING Bank Śląski, Viessmann, Polsat Media, ale również firmy sektora MŚP.

Mówca podczas TEDxWSB 2013, prowadzi warsztaty w kraju i za granicą m.in. w Niemczech i Szwecji skąd czerpie inspiracje i doświadczenia, które z powodzeniem wdraża na rynku polskim.

W pracy zawodowej kieruje się mottem z cytatu Alberta Einsteina:
„We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them.”

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

Jak sprawić, aby więcej innowacji odnosiło sukces na rynku?
Nie jest wielką sztuką coś wymyślić; zabawa zaczyna się gdy chce się to zrealizować, a prawdziwą sztuką jest sprawić, aby ta innowacja odniosła sukces i została zaakceptowana przez rynek. Jak robią to najlepsi, jak Philips czy Bosch? Gdzie leży ich sekret ich know-how w innowacjach?
Jak przekraczać bariery w kreatywnym myśleniu?
Złożone problemy z jakimi spotykamy się w dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie wymagają od ludzi nie tylko szybkiego reagowania, ale przede wszystkim niestandardowych sposobów myślenia. Używając sposobu myślenia, którym problem został stworzony, nie będziesz w stanie go rozwiązać. Dlatego tak ważnym jest spojrzenie z nowego, wartościowego punktu widzenia. Jak zatem wyjść poza nasze utarte schematy myślowe? Jakich metod do tego najlepiej użyć? Jakie efekty można dzięki temu osiągnąć? Poznaj odpowiedzi na te pytania oraz case study, które uświadomią Ci i zainspirują do tego jak w sprawny sposób nieschematycznie rozwiązać złożony problem.
Jak sprawnie i skutecznie realizować genialne pomysły?
Pomysł to 1%, pozostałe 99% to jego realizacja! Nie znam osoby, która odniosła sukces i nie zgadza się z tym stwierdzeniem. W czym tkwi sekret realizacji genialnych pomysłów? Dlaczego tak wiele projektów jest porzucanych w tzw. dolinie śmierci przez kreatywnych ludzi? Na czym polega kreatywność wdrożeniowa i czym różni się od tej koncepcyjnej? Poznaj metody, dzięki którym sprawnie przejdziesz do realizacji pomysłów, unikniesz rozproszenia i skupisz się na wytrwałej realizacji genialnego rozwiązania.

Przykładowe wystąpienia i opinie:

Metody dobrane przez Pana Tomasz Bąkowskiego zostały wysoko ocenione przez uczestników m.in. za ich efektywność i otwartość na nowe pomysły. Sposób moderowania z kolei został uznany za bardzo przystępny, ułatwiający współpracę w zespole oraz znacznie przyczyniający się do wypracowania nowej finalnej koncepcji w tak krótkim czasie przez liczny zespół, angażując wszystkich w proces tworzenia.

Zdzisław Gajek

Dyrektor Regionalny ds. Korporacyjnych, ING Bank Śląski

To było to czego potrzebowaliśmy. Przeprowadzony trening był bardzo inspirujący, pomógł nam spojrzeć na znane problemy z zupełnie innej perspektywy i dał nowe pomysły do pracy nad strategicznymi kierunkami firmy.

Artur Gano

Dyrektor Marketingu, Sequioa Sp. z o.o.

Mr. Tomasz Bąkowski from Innokreativ Business Consulting has delivered keynote speech about creative thinking for employees of Viessmann R&D Center during internal hackaton on 10.04.2015. The presentation was motivational, humorous and educational. Tomasz has a great stories and creative techniques to share and encourage audience to foster innovation in the business.

Tomasz provided facilitate creative session for the one of emplyee’s team, which doesn’t have yet idea to execute during heckaton. This session inspired team to create and develop working mobile app which was presented as working MVP at the end of the day.

I was impressed by Tomasz wide knowledge about creative problem solving, passion for out-of-the-box solutions and his open-minded attitude.
I want to take this opportunity to personally express my thanks on keynote he presented.

I recommend Innokreativ as professional partner for companies that wants to encourage employees to create and implement innovative solutions.

Łukasz Wierzchowski

Head of R&D Center Wrocław, Viessmann

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Bartosz Zamirowski

Bartosz Zamirowski

Bartosz Zamirowski

Badacz fenomenu misji i przywództwa

Sportowiec wyczynowy

Pilot samolotowy

Kategorie:

Autor, Biznes, Branding, Edukacja, Ekonomia, HR, Humor, Innowacje, IT, Komunikacja, Kreatywność, Leadership, Lifestyle, Marketing, Media, Motywacja, Muzyka, Nauka, Podróże, PR, Praca zespołowa, Prezentacje, Rozrywka, Social Media, Sport, Sprzedaż, Sztuka, Technologie, TED/TEDx, Tematy związane z kobietami, Zarządzanie, Zdrowie i medycyna, Zmiana, Life Balance

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Manager od 1995 roku, 15 lat jako prezes zarządu w firmach polskich i zagranicznych. Obecnie Jest partnerem zarządzającym w firmie doradczej BizLab. Prowadzi szkolenia, prelekcje i konsultacje biznesowe w wielu dziedzinach. Bez jedzenia jest w stanie wytrzymać dłużej niż bez muzyki i literatury.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

B.O.N.D. czyli licencja na sprzedawanie.
Wcześniej czy później Twój produkt czy usługa będzie musiała konkurować z innymi nie w szczegółach technologii, ale jakości sprzedaży.
Co ma wspólnego agent 007 z najnowszymi technikami sprzedaży? Czasy się zmieniają, a James ciągle pozostaje skuteczny i dobrze opłacany…
Be Leader, not Looser.
Wielu managerom wydaje się, że status leadera osiągną tylko jednostki wybitne, nic bardziej mylnego i dołującego. Prawdziwym leaderem zostajesz metodą prób i błędów, latami. Nie zawsze się udaje, chyba że ktoś Ci pokaże jak to zrobić właściwie.
Diabeł tkwi w relacjach... Czyli kreatywnie o dynamice Twoich kontaktów biznesowych i osobistych.
W biznesie „dobre kontakty” stwarzają tylko okazje, to dopiero relacje będą Twoim kapitałem, którego nie można policzyć, choć jest tyle wart.
KOPEREK: Kognitywistyka, Perswazja, Reaktancja, Komunikacja: zestaw obowiązkowy nie tylko dla wegetarian.

Przykładowe wystąpienia i opinie:

W wystąpieniach Bartosza jest wszystko co trzeba: uśmiech, wiedza, praktyka i dużo inspiracji.
Katarzyna Sokalska

Dyrektor Finansowa, Hicron Group

Wykład prowadzi z finezją i w sposób dowcipny, jest osobą niezwykle otwartą, solidną i miłą w kontakcie. Z radością dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem (…) w sposób niezwykle atrakcyjny i przyciągający uwagę przekazuje ważne treści, odwołuje się do wyobraźni i ciekawych obrazów tak, że słuchacze z pewnością zapamiętają to, co usłyszeli.
Małgorzata Strońska-Zaremba

Prezes, WCDT

(…) nie wiem ile osób do Pana się z tym odezwie, jednak chciałbym powiedzieć, że miło było dziś posłuchać Pana wykładu – był krótki, konkretny, z dobrze dobranymi przykładami. Szkoda, że profesorowie prowadzący zajęcia na co dzień (i do tego pobierający z tego tytułu wynagrodzenie!) nie szukają podobnych rozwiązań aby urozmaicić przekazywany materiał.
Student Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Skontaktuj się z nami!

Radek Miszczak

Radek Miszczak

Radek Miszczak

Przedsiębiorca branż kreatywnych

Trener efektywności w biznesie

Pasjonat czarnej muzyki

Kategorie:

Biznes, Innowacje, Komunikacja, Leadership, Lifestyle, Marketing, Media, Motywacja, Muzyka, Podróże, Praca zespołowa, Rozrywka, Sprzedaż, Startup, Technologie, TED/TEDx, Zarządzanie, Zmiana

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Obecnie współprowadzi agencję e-marketingową Rocket Media, jest polskim promotorem festiwalu Hip Hop Kemp w Czechach (najbardziej popularna zagraniczna impreza w Polsce) oraz doradza menedżerom w zakresie produktywności osobistej.

W zawodowym portfolio ma m.in. wydanie i napisanie dwóch encyklopedii muzycznych, wygranie polskiego etapu nagrody International Young Music Entrepreneur przyznawanej przez British Council, założenie agencji interaktywnej Joy Intermedia oraz agencji promocyjno-eventowej Joytown. Był także zaangażowany w powstanie m.in. startupów Zrzutka.pl (crowdfunding) oraz indonezyjskiego oddziału Brand24. Wszystkie rozkręcane biznesy wiązały się z jego pasjami: niestandardowym marketingiem / muzyką czarnego pochodzenia / innowacyjną przedsiębiorczością.

Uwielbia zdobywać i dzielić się entuzjazmem i wiedzą: jako mówca publiczny, wykładowca (na WSB we Wrocławiu), podczas spotkań z młodymi przedsiębiorcami czy też w ramach zarządzania organizacjami.

Prywatnie fan i praktyk turystyki rowerowej oraz festiwalowej.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

Metody sprostania wyzwaniom multitaskingu, rozpraszaczy oraz potrzebom Work Life Balance
Sposoby zwiększania efektywności personalnej i zespołowej
Stymulowanie przedsiębiorczych postaw w organizacji

Przykładowe wystąpienia i opinie:

Z uznaniem spotyka się zarówno wiedza wykładowcy, jak i sposób jej przekazywania podczas zajęć.
Barbara Mickiewicz

Kierownik Dziekanatu studiów II stopnia Wydziału Finansów i i Zarządzania, Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

Szczególnie cenię Radka za niespożytą energię przekazu, zaraźliwy wręcz entuzjazm i szeroką wiedzę, którą umiejętnie akcentuje anegdotami i ciekawostkami. Potrafi przełożyć skomplikowane, często techniczne treści, na pouczającą pogawędkę. Uaktywnia i inspiruje swoich słuchaczy.
Katarzyna Demitrewicz

Koordynator TechKlub Wrocław, Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności

Polecamy Radka Miszczaka jako zaufanego specjalistę w zakresie coachingu efektywnościowego, którego doświadczenie pomoże usprawnić współpracę w zespołach oraz personalną efektywność pracowników organizacji.
Łukasz Ozimek

Dyrektor, EXEA Smart Space, Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego - Centrum Innowacji

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Pin It on Pinterest