+48 790 300 458 kontakt@biuromowcow.pl
Tomasz Palak

Tomasz Palak

Tomasz Palak

Prawnik

Gitarzysta

Osobowość

Kategorie:

Bieżące wydarzenia, Biznes, Branding, HR, Humor, Komunikacja, Kreatywność, Leadership, Lifestyle, Marketing, Media, Muzyka, PR, Praca zespołowa, Prezentacje, Rozrywka, Startup, TED/TEDx, prawo

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Tomasz potrafi o prawie opowiadać „ludzkim” głosem. Między innymi dzięki temu zdobył tytuł najlepszego prelegenta na konferencji marketingowej I Love Marketing.

Jest radcą prawnym w Prawo Plus Podatki działającym w strukturach Grupy Profit Plus. Wykłada na Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku, Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie oraz Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni. Występował na I love marketing, Infoshare, TEDx, Fuckup Nights i licznych innych wydarzeniach. Często jest proszony o wypowiedź przez podmioty z zewnątrz – między innymi TVN, Rzeczpospolitą czy money.pl. Za wartego obserwowania uznały go przykładowo portale firmy.net i sprawnymarketing.pl.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)
Prawo a social media
Co zrobić, by prawo nie krępowało innowacji
Ochrona danych osobowych

Przykładowe wystąpienie:

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Ralph Talmont

Ralph Talmont

Ralph Talmont

Katalizator

Autor

Ekspert innowacji

Kategorie:

Autor (książki), Branding, Innowacje, Komunikacja, Kreatywność, Leadership, Międzykulturowość, Startup, TED/TEDx, Zmiana

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Po ponad trzydziestu latach w przemyśle kreatywnym i startupach technologicznych na czterech kontynentach, Ralph koncentruje się obecnie na zagadnieniu kluczowym dla firm: jak przestać marnować czas i energię na wszelakie programy innowacyjne, i zacząć wprowadzać taką kulturę innowacyjnego myślenia, aby firma sama z siebie działała innowacyjnie.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

Kreatywność - podstawowa wartość strategiczna 21go wieku
Sztuka i kreatywność w biznesie – budowanie innowacyjności w zespołach przez praktyki i podejścia z przemysłu kreatywnego
Komunikacja - trudny zwierz, skomplikowany, ale piękny
Jak ujarzmić komunikację w firmie?
Innowacyjność bez fanfary ale z wynikami
Innowacja – efektywne mechanizmy wdrażania, oparte na praktykach ze sztuki i przemysłu kreatywnego. Praktyczne podejście do tworzenia procesów innowacyjnego myślenia.
Ciągła zmiana i uczenie się na błędach
Budowanie systemów przemiany cyfrowej tam, gdzie kreatywność spotyka się z nową technologią.

Przykładowe wystąpienie:

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Leszek Orzechowski

Leszek Orzechowski

Leszek Orzechowski

Kreatywny architekt

Szalony naukowiec

Niepoprawny marzyciel

Kategorie:

Edukacja, Innowacje, Kreatywność, Nauka, Startup, Technologie, TED/TEDx

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Założyciel grupy projektowo-badawczej Space is More skupiającej się na zagadnieniach związanych z eksploracją kosmosu. Wyniki prac grupy nad zagadnieniem załogowej misji oblotu Marsa były prezentowane w centrum badań kosmicznych NASA Ames, na Stanford University, oraz na UC Berkeley.

Najnowszy projekt Leszka Orzechowskiego, nadmuchiwana baza badawcza na czerwonej planecie, był prezentowany na EXPO 2015 w Mediolanie w ramach Tygodnia Technologii Kosmicznych.

Obecnie grupa zajmuje się badaniem możliwości wykorzystania druku 3D do tworzenia taniej architektury, oraz współpracuje z Centrum Badań Kosmicznych PAN nad przyrządem badawczym przeznaczonym na Międzynarodową Stacje Kosmiczną.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

Crowdfunding: Czyli jak przez przypadek w 4 dni uzyskaliśmy 93 tyś. PLN

Opowieść o finansowaniu społecznościowym oparta na historii zbiórki prowadzonej przez Leszka Orzechowskiego oraz grupę Space is More, która znalazła się w pierwszym polskim podręczniku crowdfundingu od WE the CROWD.

Interdyscyplinarny zespół = innowacyjne projekty

Nie powstałby Apple I, gdyby nie połączone umiejętności Steve’a Wozniaka oraz Steve’a Jobs’a. Nie powstałoby też wiele innych wynalazków i rozwiązań, gdyby nie zespoły składające się ze specjalistów różnych dziedzin. Leszek Orzechowski kieruje zespołem projektowym składającym się z mechaników, architektów, biotechnologów, inżynierów systemów i fizyków tworząc innowacyjne rozwiązania doceniane nawet przez specjalistów z NASA. Wykład o tym jak wykorzystać potencjał takiej mieszaniny talentów przy jednoczesnym utrzymaniu spójności projektu.

Człowiek na Marsie i nie tylko

Leszek Orzechowski pisze doktorat na Wydziale Architektury Politechniki Wrocławskiej pod tytułem: ” Uwarunkowania urbanistyczno-architektoniczne kolonizacji Marsa w oparciu o zasady zrównoważonego rozwoju.” Opierając się na swoich badaniach oraz pracy projektowej zespołu Space is More przygotował pasjonujący wykład o tym, jak będzie wyglądało nasze życie na innych planetach Układu Słonecznego ze szczególnym uwzględnieniem Marsa.

Przykładowe wystąpienia i opinie:

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Patrycja Obara

Patrycja Obara

Patrycja Obara

Językoznawczyni

Specjalistka w zakresie kompetencji miękkich

Interdyscyplinarystka

Kategorie:

Branding, Edukacja, Komunikacja, Kreatywność, Marketing, Międzykulturowość, Prezentacje, TED/TEDx

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Patrycja jest lingwistką i specjalistką w zakresie nauk o miękkich kompetencjach biznesowych, kulturze organizacji i marketingu relacyjnym oraz fascynatką dydaktyki, od lat współpracującą m. in. z Uniwersytetem Wrocławskim i Uniwersytetem SWPS. Jest także tłumaczką książek i artykułów naukowych o tematyce biznesowej i ekonomicznej. W latach 2007-2016 współpracowała z magazynem Harvard Business Review Polska. Jest właścicielką i trenerką głosu we Wrocławskiej Szkole Śpiewu, zbudowanej na fundamencie idei, że każdy nadaje się do śpiewania i każdy może się tej umiejętności nauczyć. Jest także twórczynią idei, autorką tekstów i kompozytorką w muzyczno-literacko-wizualnym projekcie SHE-la i autorką opowiadań w projekcie Cloud Writing. Blisko współpracuje z wrocławskim Cloud Theater.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)
Enigma to pestka. Jak złamać szyfr komunikacji?
Dysponujemy narzędziem o nieograniczonych możliwościach, za pomocą którego możemy wyrażać swoje myśli, intencje, pragnienia. Jest nim język. Sztuka polega na tym, by narzędzia tego używać na tyle umiejętnie, żeby sobie pomóc i nie zrobić sobie krzywdy, jego moc to bowiem miecz obosieczny. Aby to zrozumieć, można sobie spróbować wyobrazić krojenie chleba piłą łańcuchową – takie przedsięwzięcie wymagałoby nie lada wprawy i wyczucia. Dlatego zarówno nadawca, jak i odbiorca komunikatu muszą nauczyć się łamać szyfr komunikacji i poznać zasady mechanizmu kodującego, jakim jest pragmatyka językowa. Sztuka perswazji, sarkazm, etykieta językowa czy umiejętność czytania między wierszami wypowiedzi rozmówcy to tylko kilka spośród wielu jego odsłon.
Chcesz zyskać lojalność klienta? Zawiedź go!
Łatwo ulec pokusie rozpieszczania klienta od pierwszych chwil jego kontaktu z marką – dać mu wszystko, czego zapragnie, a może i jeszcze więcej. Czy to słuszna koncepcja? Fakt, można oświadczyć się na pierwszej randce, taka bajka rzadko jednak kończy się sformułowaniem: „i żyli długo i szczęśliwie”. Prawdopodobnie prędzej czy później klient odrzuci nasze romantyczne awanse i padnie w ramiona konkurencji. Rzecz o potencjale zdrady, szansach w kryzysie i wartości odbudowanych relacji.
Kształcenie zorientowane na sukces
Czy tego chcemy, czy nie, niemal wszyscy powielamy błędy naszych rodziców. Tak jak oni wobec nas, tak my wobec własnych dzieci jesteśmy zbyt surowi, lub na zbyt wiele im pozwalamy. Co gorsza, niemal wszyscy powielamy również błędy naszych nauczycieli. W kształceniu – czy to akademickim, czy kadr zarządzających – zwykle zanadto skupiamy się na procesie (temat, agenda, raport, lista obecności, itp.). W rzeczywistości jednak tylko i wyłącznie sukces kształconego jest miarą sukcesu dydaktyka. Jak ten sukces osiągnąć? O potędze experiential learning, o magii strukturalizacji wiedzy i o tym, dlaczego to odbiorca procesu dydaktycznego powinien się znaleźć w jego centrum.

Przykładowe wystąpienie:

Skontaktuj się z nami!

Łukasz Srokowski

Łukasz Srokowski

Łukasz Srokowski

Przedsiębiorca

Pasjonat edukacji

Entuzjastyczny trener

Kategorie:

Autor (książki), Biznes, Edukacja, HR, Innowacje, Komunikacja, Kreatywność, Leadership, Międzykulturowość, Praca zespołowa

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Łukasz jest doktorem socjologii, konsultantem i trenerem kompetencji managerskich. Specjalizuje się w tematyce kultury organizacyjnej, komunikacji i przywództwa. Jest pasjonatem edukacji i popularyzuje w Polsce wykorzystywanie najnowszych metod edukacyjnych, zarówno w pracy z dorosłymi jak i z młodzieżą.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

Millenialsi w pracy
Prezentacja na temat tego, w jaki sposób organizacje mogą sobie poradzić z coraz większą liczbą pracowników z najmłodszych pokoleń. Z jednej strony wiele starszych osób odbiera ich jako roszczeniowych i leniwych, z drugiej strony, badania pokazują, że jest to niezwykle innowacyjne i chętne do zaangażowania się pokolenie. W trakcie prezentacji Łukasz pokazuje, jak warto podejść do tzw. „pokolenia Y” z punktu widzenia organizacji i jej rozwoju.
Kultura dopasowana do biznesu
Każda firma ma kulturę organizacyjną, ale nie każda o tym wie. Łukasz w trakcie prezentacji opowiada o wynikach przeprowadzonych przez siebie badań nad polskimi kulturami organizacyjnymi i przekazuje, jak można wykorzystać nasze polskie mocne strony – kreatywność, zdolność do improwizacji i działanie zrywami – do budowania mocniejszych, lepszych organizacji.

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Pin It on Pinterest