+48 790 300 458 kontakt@biuromowcow.pl
Patrycja Obara

Patrycja Obara

Patrycja Obara

Językoznawczyni

Specjalistka w zakresie kompetencji miękkich

Interdyscyplinarystka

Kategorie:

Branding, Edukacja, Komunikacja, Kreatywność, Marketing, Międzykulturowość, Prezentacje, TED/TEDx

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Patrycja jest lingwistką i specjalistką w zakresie nauk o miękkich kompetencjach biznesowych, kulturze organizacji i marketingu relacyjnym oraz fascynatką dydaktyki, od lat współpracującą m. in. z Uniwersytetem Wrocławskim i Uniwersytetem SWPS. Jest także tłumaczką książek i artykułów naukowych o tematyce biznesowej i ekonomicznej. W latach 2007-2016 współpracowała z magazynem Harvard Business Review Polska. Jest właścicielką i trenerką głosu we Wrocławskiej Szkole Śpiewu, zbudowanej na fundamencie idei, że każdy nadaje się do śpiewania i każdy może się tej umiejętności nauczyć. Jest także twórczynią idei, autorką tekstów i kompozytorką w muzyczno-literacko-wizualnym projekcie SHE-la i autorką opowiadań w projekcie Cloud Writing. Blisko współpracuje z wrocławskim Cloud Theater.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)
Enigma to pestka. Jak złamać szyfr komunikacji?
Dysponujemy narzędziem o nieograniczonych możliwościach, za pomocą którego możemy wyrażać swoje myśli, intencje, pragnienia. Jest nim język. Sztuka polega na tym, by narzędzia tego używać na tyle umiejętnie, żeby sobie pomóc i nie zrobić sobie krzywdy, jego moc to bowiem miecz obosieczny. Aby to zrozumieć, można sobie spróbować wyobrazić krojenie chleba piłą łańcuchową – takie przedsięwzięcie wymagałoby nie lada wprawy i wyczucia. Dlatego zarówno nadawca, jak i odbiorca komunikatu muszą nauczyć się łamać szyfr komunikacji i poznać zasady mechanizmu kodującego, jakim jest pragmatyka językowa. Sztuka perswazji, sarkazm, etykieta językowa czy umiejętność czytania między wierszami wypowiedzi rozmówcy to tylko kilka spośród wielu jego odsłon.
Chcesz zyskać lojalność klienta? Zawiedź go!
Łatwo ulec pokusie rozpieszczania klienta od pierwszych chwil jego kontaktu z marką – dać mu wszystko, czego zapragnie, a może i jeszcze więcej. Czy to słuszna koncepcja? Fakt, można oświadczyć się na pierwszej randce, taka bajka rzadko jednak kończy się sformułowaniem: „i żyli długo i szczęśliwie”. Prawdopodobnie prędzej czy później klient odrzuci nasze romantyczne awanse i padnie w ramiona konkurencji. Rzecz o potencjale zdrady, szansach w kryzysie i wartości odbudowanych relacji.
Kształcenie zorientowane na sukces
Czy tego chcemy, czy nie, niemal wszyscy powielamy błędy naszych rodziców. Tak jak oni wobec nas, tak my wobec własnych dzieci jesteśmy zbyt surowi, lub na zbyt wiele im pozwalamy. Co gorsza, niemal wszyscy powielamy również błędy naszych nauczycieli. W kształceniu – czy to akademickim, czy kadr zarządzających – zwykle zanadto skupiamy się na procesie (temat, agenda, raport, lista obecności, itp.). W rzeczywistości jednak tylko i wyłącznie sukces kształconego jest miarą sukcesu dydaktyka. Jak ten sukces osiągnąć? O potędze experiential learning, o magii strukturalizacji wiedzy i o tym, dlaczego to odbiorca procesu dydaktycznego powinien się znaleźć w jego centrum.

Przykładowe wystąpienie:

Skontaktuj się z nami!

Katarzyna Młynarczyk

Katarzyna Młynarczyk

Katarzyna Młynarczyk

Konsultantka i strateg marketingu internetowego

Trenerka marketingu internetowego

Pasjonatka i praktyk social media

Kategorie:

Biznes, Edukacja, Innowacje, Komunikacja, Marketing, Social Media, Sprzedaż, Tematy związane z kobietami

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Katarzyna od ponad 8 lat zajmuje się marketingiem internetowym ze szczególną specjalizacją w social media. Zakładała jedne z pierwszych działów social media w agencjach krakowskich, pracując jako manager i dyrektor operacyjny. Od 3 lat zarządza spółką Socjomania specjalizującą się w szkoleniach i konsultingu w zakresie marketingu internetowego. Szkoli oraz wspomaga firmy w zakresie budowania i wdrażania strategii produktów i usług. Ogromna entuzjastka service design. W tym kierunku rozwija ostatnio swoje umiejętności.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

Social media

Pełen zakres wiedzy na temat narzędzi społecznościowych, ich funkcji, wykorzystania, analityki i trendów. Od ponad 8 lat działam w nich od strony praktycznej i badawczej biorąc udział w projektach i mając w tym temacie ponad 2500 godzin doświadczenia.

Strategia digital

Od początku działalności w marketingu internetowym pomagam w tworzeniu oraz wdrażaniu strategii dla marek i podmiotów z wielu branż. Od MŚP po duże brandy. Biorę udział w tworzeniu audytów, badań, dobraniu wskaźników komunikacji, celów i mierników. Szkolę z tego jak przygotować efektywną i efektowną strategię.

Projektowanie produktów i usług w oparciu o nowe technologie i Internet

Service design to moja pasja. Narzędzia takie jak customer journey, mapa interesariuszy, research, business canvas wykorzystuję na co dzień w budowaniu strategii i na szkoleniach. Zdobyłam certyfikat kursu trenera i największego eksperta Service Design na świecie: autora książki This is service design thinking Marca Stickdorna.

Przykładowe przemówienia i opinie:

Szkolenie z LinkedIn prowadzone przez Kasię to solidna dawka wiedzy zarówno dla tych, którzy na co dzień korzystają z mediów społecznościowych, jak i dla tych, którzy nie działają jeszcze sprawnie w tym obszarze. Jeszcze, ponieważ Kasia sprawi, że dostrzegą mnóstwo zalet w komunikacji za pomocą tej platformy. Zajęcia odbywają się w kameralnych grupach, Kasia wzbogaca je o case’y i przykłady ze swojego doświadczenia i bezbłędnie potrafi dać wskazówki do bardziej efektywnego korzystania z konta prywatnego i służbowego.

Katarzyna Szumańska

Kasia jest prawdziwym specjalistą i profesjonalistą w dziedzinie social media. Doceniam jej ogromną wiedzę oraz entuzjazm, jaki towarzyszy jej w czasie kiedy, dzieli się tą wiedzą z uczestnikami swoich szkoleń. Czekam z niecierpliwością na sposobność dalszej współpracy z Kasią w przyszłości.

Marek Parzydło

Kasia Młynarczyk to osoba kompetentna, miła i bardzo konkretna. Szkolenie z LinkedIn, w którym uczestniczyłem dało mi ogromna wiedzę i otworzyło nowe możliwości kontaktów biznesowych oraz prezentacji usług. Kasia potrafiła ukształtować i wskazać odpowiedni kierunek. Polecam wszystkim szkolenia w Socjomanii oraz trzymam kciuki, żeby każdy miał to szczęście co ja i uczestniczył w zajęciach prowadzonych prze Kasię.

Rafał Maciąga

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Klaudia Tolman

Klaudia Tolman

Klaudia Tolman

Ryślicielka

Aktorka Rysującej Ręki

Flipchartowa Czarodziejka

Kategorie:

Autor, Biznes, Branding, Edukacja, HR, Humor, Innowacje, Komunikacja, Kreatywność, Lifestyle, Marketing, Motywacja, PR, Praca zespołowa, Prezentacje, Rozrywka, Social Media, Sztuka, TED/TEDx, Tematy związane z kobietami, Zmiana

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Klaudia Tolman, Ryślicielka, Trenerka Myślenia Wizualnego, Aktorka Rysującej Ręki z ExplainVisually.co, Graphic Recorder, Flipchartowa Czarodziejka, Sketchnoter, Matka Założycielka społeczności Bazgrzemy.pl. Mówczyni TEDxWroclaw oraz TEDxSopot, nawraca na rysowanie ręczne. Swoją ryślicielską misję realizuje w trzech głównych nurtach:

Jako trenerka prowadzi szkolenia, warsztaty, wystąpienia publiczne, kalambury, integracje, ślepe telefony rysunkowe,
jako aktorka rysującej ręki rysuje eksplanacyjne filmy rysunkowe (whiteboard animations).
Jako ilustratorka wykonuje graphic recording, wizualizacje procedur, rysunki w charakterystycznym stylu prac odręcznych – słowem wszystko, co wykorzystuje myślenie wizualne w praktyce i ma na celu przedstawić ideę w prosty sposób wywołujący jednocześnie efekt WOW.

Z godnym podziwu entuzjazmem (i skutecznością!) zaraża wiarą w to, że każdy może rysować. Ryśli zawsze i wszędzie – nawet, kiedy gotuje w programie Ugotowani!

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

Z rysowaniem, jak ze śpiewaniem: każdy może. Dlaczego warto wprowadzić proste rysowanie jako narzędzie rozwoju pracowników, jak to zrobić i co rysować?

Umiejętność rysowania nie jest (jak nam się często wydaje) darem danym tylko nielicznym. Każdy z nas ma do tego predyspozycje i każdy otrzymał odpowiednie do tego narzędzia – oczy, ręce, umysł. Rysujemy już jako małe dzieci i co ciekawe – według tych samych schematów odpowiednich poszczególnym etapom rozwoju.

Dlaczego rysowanie jest takie atrakcyjne? Dlatego że przede wszystkim wywołuje emocje i pozwala bardziej skoncentrować się na prezentowanym temacie. Pozwala również lepiej zapamiętywać, wykorzystując skojarzenia. Jest to wobec tego mieszanka idealna, z której zadowolony będzie zarówno każdy kto szkoli, jak i ten, kto go słucha.
Co zrobić, żeby rysunek zastąpił prezentację multimedialną? Sprawa jest prosta – wystarczy flipchart, mazaki i prelegent, który opanował najprostsze sztuczki rysowania. Dzięki odtwarzaniu obiektów w sposób bardzo prosty, ale schludny i zrozumiały dla uczestnika, jesteśmy w stanie narysować wszystko np. flipchart otwierający szkolenie, flipchart prezentujący naszą osobę, wyniki badań. Dzięki rysunkowi można też zintegrować grupę (wykorzystując go jako zabawę) oraz dać uczestnikom nową wiedzę do przekazywania dalej.
Każdy rysunek jest inny, niepowtarzalny, tak jak każdy z nas. Dlatego też szkolenie z Myślenia Wizualnego pozwoli każdemu uczestnikowi na odkrycie tego, że może rysować i może również wykorzystać to w swojej pracy zawodowej. W trakcie wystąpienia każdy słuchacz przejdzie bardzo dobry i skondensowany kurs rysowania, nauczy się kilku modeli postaci z banku ikon, a także wyjdzie z głową i kartką pełną pomysłów, które pozwolą na użycie rysunków do rozwoju pracowników.

Powrót do marzeń z dzieciństwa poprzez rysunek

Przykładowe wystąpienia i opinie:

Klaudia to wulkan pozytywnej energii i dobrych pomysłów. Jej niesamowitym atutem jest kreatywność, którą świetnie wykorzystuje zarówno podczas projektowania, jak i prowadzenia szkoleń. Praca z nią to czysta przyjemność :)

Katarzyna Mirkiewicz

(współpracownik)

Bycie na szkoleniu prowadzonym przez Klaudię to niesamowite wydarzenie i prawdziwa przyjemność. Klaudia zaraża pasją, energią i daje kopa do działania. Nie tylko ma niesamowitą wiedzę, ale również potrafi ją znakomicie przekazać. Cieszę się, ze mogłyśmy się spotkać na ścieżce zawodowej i dane mi jeszcze będzie uczestniczyć w szkoleniach prowadzonych przez Klaudię.

Urszula Zając-Pałdyna

(klient)

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Zasugeruj Mówcę

Zasugeruj Mówcę

Sugerowany Mówca

Wyjątkowy ekspert

Inspirująca postać

Pasjonat

Kategorie:

Autor, Bieżące wydarzenia, Big Data, Biznes, Branding, Edukacja, Ekonomia, Gastronomia, Gender, Historia, HR, Humor, Innowacje, IT, Komunikacja, Kreatywność, Leadership, Lifestyle, Marketing, Media, Międzykulturowość, Motywacja, Muzyka, Nauka, Niepełnosprawność, Patriotyzm, Podróże, Polityka, PR, Praca zespołowa, Prezentacje, Rozrywka, Social Media, Sport, Sprzedaż, Startup, Sztuka, Technologie, TED/TEDx, Tematy związane z kobietami, Wolontariat, Zarządzanie, Zdrowie i medycyna, Zmiana

Języki:

Polski, Angielski, Niemiecki, Hiszpański, Francuski, Rosyjski

O mówcy

Ten mówca jest świetnym ekspertem i pasjonatem. Niekoniecznie jest już dobrym mówcą, ale ma motywację do tego, żeby takim się stać (i my mu w tym pomożemy!).

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

Inspirujące przemówienie
Przemówienie motywacyjne
Przemówienie eksperckie

Przykładowe wystąpienie i opinie:

Ten mówca jest świetnym ekspertem, insirującą postacią i polecam go serdecznie.
Ty :)

Daj nam znać, jakiego mówcy brakuje w naszym biurze!

Pin It on Pinterest