+48 790 300 458 kontakt@biuromowcow.pl
Grzegorz Szałajko

Grzegorz Szałajko

Grzegorz Szałajko

Pasjonat (zarządzania projektami)

Ekspert (w dziedzinie projektów i strategii)

Uwielbia łączyć (ludzi, organizacje, idee)

Kategorie:

Autor (książki), Biznes, Innowacje, IT, Komunikacja, Leadership, Międzykulturowość, Motywacja, Praca zespołowa, Zarządzanie projektami, Zmiana, Strategia

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Wspiera organizacje w budowaniu strategii, modeli biznesowych oraz skutecznych środowisk do realizacji przedsięwzięć i wprowadzania zmian. Jednocześnie wnosi do nich swoje bogate międzynarodowe doświadczenie oraz pasję do zarządzania projektami. Wiodący edytor i jeden z architektów międzynarodowego standardu IPMA Project Excellence Baseline. Wieloletni asesor i trener asesorów w prestiżowym konkursie IPMA International Project Excellence Award. Współzałożyciel PMI Poland Chapter oraz jego wrocławskiego oddziału. Ceniony trener i wykładowca w programach MBA i Executive MBA.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

Biznes spotyka IT. O budowaniu współpracy w projektach IT i nie tylko
Każdy, nawet najtrudniejszy projekt staje się prostszy, gdy realizuje go zgrany zespół rozumiejący cele i nieustannie szukający okazji do lepszego działania razem. Tymczasem, ludzie doprowadzili do perfekcji sztukę stawiania murów, budowania mechanizmów obronnych i unikania dialogu o tym co “wisi w powietrzu”.

Wystąpienie dotyka modelowych problemów w projektach realizowanych przez różne działy biznesowe. Pomimo, że tytuł sugeruje wyłącznie IT vs. biznes, przedstawione sytuacje są uniwersalne i oparte na różnych, rzeczywistych przypadkach projektów w średnich i dużych firmach. Poprzez analizę czynników sukcesu oraz przyczyn porażek, powstał zestaw działających podejść, głównie w obszarze komunikacji, budowania zespołów i środowiska pracy. Stanowi on cenną wiedzę dla wszystkich, którzy kiedykolwiek znajdą się w projekcie realizowanym przez kilka działów lub przy udziale partnerów zewnętrznych.

Wdrażanie metod zarządzania projektami. Jak zadbać o interesariuszy... i zdrowy rozsądek?
Wdrożenia metod zarządzania projektami budzą zwykle wiele emocji. I słusznie. Doświadczenie pokazuje, że większość z nich osiąga jedynie cele formalne i w niewielkim stopniu poprawia faktyczną jakość zarządzania. Część z nich wręcz powoduje frustrację i prowadzi do obniżenia wydajności, zwykle nie dając nic w zamian. Na szczęście są również udane projekty tego typu: poprowadzone z dbałością o zrozumienie potrzeb organizacji, przy pełnym zaangażowaniu najważniejszych interesariuszy i z uważnością na zmiany w kulturze. Dbają one również o zmiany i dostarczenie właściwych narzędzi w pozostałych procesach mających wpływ na skuteczność projektów (np. inżynierskich i wspierających). Właśnie o praktycznych doświadczeniach z takich udanych projektów, zmieniających kulturę i wprowadzających adekwatne narzędzia zarządzania projektami, będzie to wystąpienie. Skorzystają z niego zarówno sami kierownicy projektów jak i sponsorzy oraz osoby zarządzające PMO i działami jakości.
Dlaczego tak często się mylimy? - Historie figli, które płata nam mózg
Czy nasz mózg zawsze pomaga nam działać racjonalnie? Czy podpowiada nam rozwiązania, które zadowolą nas gdy z sukcesem je wdrożymy? Czy podjęcie decyzji zawsze wiąże się z myśleniem? A co jeśli w naszej głowie drzemie masa pułapek, które czasami ułatwiają życie, lecz często sprawiają, że sami później dziwimy się swoim decyzjom?

Jako świadomi liderzy projektów powinniśmy rozumieć samych siebie i mechanizmy, które sprawiają, że zarówno my jak i członkowie zespołu nie zawsze podejmujemy dobre decyzje. Na pomoc przychodzą nam zdobycze współczesnej psychologii behawioralnej, niektóre z nich już nawet nagrodzone Nagrodą Nobla. W trakcie tego wystąpienia pokazane zostaną najciekawsze z nich. Wszystkie w kontekście rzeczywistości projektowej i decyzji, z którymi zespoły zarządzające przedsięwzięciami mierzą się na codzień. To absolutny niezbędnik dla każdego świadomego kierownika projektu i nie tylko…

Projekty IT w środowisku korporacyjnym. Niezbędnik dla kierowników projektów
Duże organizacje są niewyczerpanym źródłem okazji biznesowych. Nic dziwnego, że wiele firm z branży IT chciałoby robić z nimi interesy. Muszą jednak zdać sobie sprawę z faktu, że współpraca z wielkimi „słoniami” korporacyjnymi dość istotnie różni się od działań w świecie małych i średnich przedsiębiorstw. Jeżeli Twoje projekty również zmierzają w tym kierunku, przyjdź aby poznać wskazówki, które mogą ocalić Twój projekt, a być może również otworzyć drzwi do świata okazji…

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Bartosz Zamirowski

Bartosz Zamirowski

Bartosz Zamirowski

Badacz fenomenu misji i przywództwa

Sportowiec wyczynowy

Pilot samolotowy

Kategorie:

Autor, Biznes, Branding, Edukacja, Ekonomia, HR, Humor, Innowacje, IT, Komunikacja, Kreatywność, Leadership, Lifestyle, Marketing, Media, Motywacja, Muzyka, Nauka, Podróże, PR, Praca zespołowa, Prezentacje, Rozrywka, Social Media, Sport, Sprzedaż, Sztuka, Technologie, TED/TEDx, Tematy związane z kobietami, Zarządzanie, Zdrowie i medycyna, Zmiana, Life Balance

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Manager od 1995 roku, 15 lat jako prezes zarządu w firmach polskich i zagranicznych. Obecnie Jest partnerem zarządzającym w firmie doradczej BizLab. Prowadzi szkolenia, prelekcje i konsultacje biznesowe w wielu dziedzinach. Bez jedzenia jest w stanie wytrzymać dłużej niż bez muzyki i literatury.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

B.O.N.D. czyli licencja na sprzedawanie.
Wcześniej czy później Twój produkt czy usługa będzie musiała konkurować z innymi nie w szczegółach technologii, ale jakości sprzedaży.
Co ma wspólnego agent 007 z najnowszymi technikami sprzedaży? Czasy się zmieniają, a James ciągle pozostaje skuteczny i dobrze opłacany…
Be Leader, not Looser.
Wielu managerom wydaje się, że status leadera osiągną tylko jednostki wybitne, nic bardziej mylnego i dołującego. Prawdziwym leaderem zostajesz metodą prób i błędów, latami. Nie zawsze się udaje, chyba że ktoś Ci pokaże jak to zrobić właściwie.
Diabeł tkwi w relacjach... Czyli kreatywnie o dynamice Twoich kontaktów biznesowych i osobistych.
W biznesie „dobre kontakty” stwarzają tylko okazje, to dopiero relacje będą Twoim kapitałem, którego nie można policzyć, choć jest tyle wart.
KOPEREK: Kognitywistyka, Perswazja, Reaktancja, Komunikacja: zestaw obowiązkowy nie tylko dla wegetarian.

Przykładowe wystąpienia i opinie:

W wystąpieniach Bartosza jest wszystko co trzeba: uśmiech, wiedza, praktyka i dużo inspiracji.
Katarzyna Sokalska

Dyrektor Finansowa, Hicron Group

Wykład prowadzi z finezją i w sposób dowcipny, jest osobą niezwykle otwartą, solidną i miłą w kontakcie. Z radością dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem (…) w sposób niezwykle atrakcyjny i przyciągający uwagę przekazuje ważne treści, odwołuje się do wyobraźni i ciekawych obrazów tak, że słuchacze z pewnością zapamiętają to, co usłyszeli.
Małgorzata Strońska-Zaremba

Prezes, WCDT

(…) nie wiem ile osób do Pana się z tym odezwie, jednak chciałbym powiedzieć, że miło było dziś posłuchać Pana wykładu – był krótki, konkretny, z dobrze dobranymi przykładami. Szkoda, że profesorowie prowadzący zajęcia na co dzień (i do tego pobierający z tego tytułu wynagrodzenie!) nie szukają podobnych rozwiązań aby urozmaicić przekazywany materiał.
Student Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Skontaktuj się z nami!

Zasugeruj Mówcę

Zasugeruj Mówcę

Sugerowany Mówca

Wyjątkowy ekspert

Inspirująca postać

Pasjonat

Kategorie:

Autor, Bieżące wydarzenia, Big Data, Biznes, Branding, Edukacja, Ekonomia, Gastronomia, Gender, Historia, HR, Humor, Innowacje, IT, Komunikacja, Kreatywność, Leadership, Lifestyle, Marketing, Media, Międzykulturowość, Motywacja, Muzyka, Nauka, Niepełnosprawność, Patriotyzm, Podróże, Polityka, PR, Praca zespołowa, Prezentacje, Rozrywka, Social Media, Sport, Sprzedaż, Startup, Sztuka, Technologie, TED/TEDx, Tematy związane z kobietami, Wolontariat, Zarządzanie, Zdrowie i medycyna, Zmiana

Języki:

Polski, Angielski, Niemiecki, Hiszpański, Francuski, Rosyjski

O mówcy

Ten mówca jest świetnym ekspertem i pasjonatem. Niekoniecznie jest już dobrym mówcą, ale ma motywację do tego, żeby takim się stać (i my mu w tym pomożemy!).

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

Inspirujące przemówienie
Przemówienie motywacyjne
Przemówienie eksperckie

Przykładowe wystąpienie i opinie:

Ten mówca jest świetnym ekspertem, insirującą postacią i polecam go serdecznie.
Ty :)

Daj nam znać, jakiego mówcy brakuje w naszym biurze!

Pin It on Pinterest