+48 790 300 458 kontakt@biuromowcow.pl
Tomek Bąkowski

Tomek Bąkowski

Tomek Bąkowski

Konsultant ds. innowacji w biznesie

Trener kreatywności

Wytrwały realizator genialnych pomysłów

Kategorie:

Edukacja, Ekonomia, Innowacje, Kreatywność, Leadership, Praca zespołowa, Prezentacje, Startup, TED/TEDx, Wolontariat, Zarządzanie, Zmiana, Realizacja genialnych pomysłów

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Od 2010 roku pracuje wyspecjalizowanymi metodami kreatywnymi po to aby jego klienci uzyskiwali przełomowe rezultaty. Jako trener przeszkolił już ponad 500 osób m.in. blisko 100 Menadżerów zajmujących się komercjalizacją innowacji. Uczy ludzi i zespoły sprawdzonych metod, dzięki którym stare problemy w firmach obracają w niewidziane wcześniej szanse np.: na podwojenie sprzedaży niskim kosztem, wejście w nisze, na nowe rynki, pozyskanie lepszych klientów, oryginalne wyróżnienie się na tle schematycznej konkurencji.

Wśród jego klientów są zarówno korporacje takie jak ING Bank Śląski, Viessmann, Polsat Media, ale również firmy sektora MŚP.

Mówca podczas TEDxWSB 2013, prowadzi warsztaty w kraju i za granicą m.in. w Niemczech i Szwecji skąd czerpie inspiracje i doświadczenia, które z powodzeniem wdraża na rynku polskim.

W pracy zawodowej kieruje się mottem z cytatu Alberta Einsteina:
„We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them.”

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

Jak sprawić, aby więcej innowacji odnosiło sukces na rynku?
Nie jest wielką sztuką coś wymyślić; zabawa zaczyna się gdy chce się to zrealizować, a prawdziwą sztuką jest sprawić, aby ta innowacja odniosła sukces i została zaakceptowana przez rynek. Jak robią to najlepsi, jak Philips czy Bosch? Gdzie leży ich sekret ich know-how w innowacjach?
Jak przekraczać bariery w kreatywnym myśleniu?
Złożone problemy z jakimi spotykamy się w dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie wymagają od ludzi nie tylko szybkiego reagowania, ale przede wszystkim niestandardowych sposobów myślenia. Używając sposobu myślenia, którym problem został stworzony, nie będziesz w stanie go rozwiązać. Dlatego tak ważnym jest spojrzenie z nowego, wartościowego punktu widzenia. Jak zatem wyjść poza nasze utarte schematy myślowe? Jakich metod do tego najlepiej użyć? Jakie efekty można dzięki temu osiągnąć? Poznaj odpowiedzi na te pytania oraz case study, które uświadomią Ci i zainspirują do tego jak w sprawny sposób nieschematycznie rozwiązać złożony problem.
Jak sprawnie i skutecznie realizować genialne pomysły?
Pomysł to 1%, pozostałe 99% to jego realizacja! Nie znam osoby, która odniosła sukces i nie zgadza się z tym stwierdzeniem. W czym tkwi sekret realizacji genialnych pomysłów? Dlaczego tak wiele projektów jest porzucanych w tzw. dolinie śmierci przez kreatywnych ludzi? Na czym polega kreatywność wdrożeniowa i czym różni się od tej koncepcyjnej? Poznaj metody, dzięki którym sprawnie przejdziesz do realizacji pomysłów, unikniesz rozproszenia i skupisz się na wytrwałej realizacji genialnego rozwiązania.

Przykładowe wystąpienia i opinie:

Metody dobrane przez Pana Tomasz Bąkowskiego zostały wysoko ocenione przez uczestników m.in. za ich efektywność i otwartość na nowe pomysły. Sposób moderowania z kolei został uznany za bardzo przystępny, ułatwiający współpracę w zespole oraz znacznie przyczyniający się do wypracowania nowej finalnej koncepcji w tak krótkim czasie przez liczny zespół, angażując wszystkich w proces tworzenia.

Zdzisław Gajek

Dyrektor Regionalny ds. Korporacyjnych, ING Bank Śląski

To było to czego potrzebowaliśmy. Przeprowadzony trening był bardzo inspirujący, pomógł nam spojrzeć na znane problemy z zupełnie innej perspektywy i dał nowe pomysły do pracy nad strategicznymi kierunkami firmy.

Artur Gano

Dyrektor Marketingu, Sequioa Sp. z o.o.

Mr. Tomasz Bąkowski from Innokreativ Business Consulting has delivered keynote speech about creative thinking for employees of Viessmann R&D Center during internal hackaton on 10.04.2015. The presentation was motivational, humorous and educational. Tomasz has a great stories and creative techniques to share and encourage audience to foster innovation in the business.

Tomasz provided facilitate creative session for the one of emplyee’s team, which doesn’t have yet idea to execute during heckaton. This session inspired team to create and develop working mobile app which was presented as working MVP at the end of the day.

I was impressed by Tomasz wide knowledge about creative problem solving, passion for out-of-the-box solutions and his open-minded attitude.
I want to take this opportunity to personally express my thanks on keynote he presented.

I recommend Innokreativ as professional partner for companies that wants to encourage employees to create and implement innovative solutions.

Łukasz Wierzchowski

Head of R&D Center Wrocław, Viessmann

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Katarzyna Młynarczyk

Katarzyna Młynarczyk

Katarzyna Młynarczyk

Konsultantka i strateg marketingu internetowego

Trenerka marketingu internetowego

Pasjonatka i praktyk social media

Kategorie:

Biznes, Edukacja, Innowacje, Komunikacja, Marketing, Social Media, Sprzedaż, Tematy związane z kobietami

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Katarzyna od ponad 8 lat zajmuje się marketingiem internetowym ze szczególną specjalizacją w social media. Zakładała jedne z pierwszych działów social media w agencjach krakowskich, pracując jako manager i dyrektor operacyjny. Od 3 lat zarządza spółką Socjomania specjalizującą się w szkoleniach i konsultingu w zakresie marketingu internetowego. Szkoli oraz wspomaga firmy w zakresie budowania i wdrażania strategii produktów i usług. Ogromna entuzjastka service design. W tym kierunku rozwija ostatnio swoje umiejętności.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

Social media

Pełen zakres wiedzy na temat narzędzi społecznościowych, ich funkcji, wykorzystania, analityki i trendów. Od ponad 8 lat działam w nich od strony praktycznej i badawczej biorąc udział w projektach i mając w tym temacie ponad 2500 godzin doświadczenia.

Strategia digital

Od początku działalności w marketingu internetowym pomagam w tworzeniu oraz wdrażaniu strategii dla marek i podmiotów z wielu branż. Od MŚP po duże brandy. Biorę udział w tworzeniu audytów, badań, dobraniu wskaźników komunikacji, celów i mierników. Szkolę z tego jak przygotować efektywną i efektowną strategię.

Projektowanie produktów i usług w oparciu o nowe technologie i Internet

Service design to moja pasja. Narzędzia takie jak customer journey, mapa interesariuszy, research, business canvas wykorzystuję na co dzień w budowaniu strategii i na szkoleniach. Zdobyłam certyfikat kursu trenera i największego eksperta Service Design na świecie: autora książki This is service design thinking Marca Stickdorna.

Przykładowe przemówienia i opinie:

Szkolenie z LinkedIn prowadzone przez Kasię to solidna dawka wiedzy zarówno dla tych, którzy na co dzień korzystają z mediów społecznościowych, jak i dla tych, którzy nie działają jeszcze sprawnie w tym obszarze. Jeszcze, ponieważ Kasia sprawi, że dostrzegą mnóstwo zalet w komunikacji za pomocą tej platformy. Zajęcia odbywają się w kameralnych grupach, Kasia wzbogaca je o case’y i przykłady ze swojego doświadczenia i bezbłędnie potrafi dać wskazówki do bardziej efektywnego korzystania z konta prywatnego i służbowego.

Katarzyna Szumańska

Kasia jest prawdziwym specjalistą i profesjonalistą w dziedzinie social media. Doceniam jej ogromną wiedzę oraz entuzjazm, jaki towarzyszy jej w czasie kiedy, dzieli się tą wiedzą z uczestnikami swoich szkoleń. Czekam z niecierpliwością na sposobność dalszej współpracy z Kasią w przyszłości.

Marek Parzydło

Kasia Młynarczyk to osoba kompetentna, miła i bardzo konkretna. Szkolenie z LinkedIn, w którym uczestniczyłem dało mi ogromna wiedzę i otworzyło nowe możliwości kontaktów biznesowych oraz prezentacji usług. Kasia potrafiła ukształtować i wskazać odpowiedni kierunek. Polecam wszystkim szkolenia w Socjomanii oraz trzymam kciuki, żeby każdy miał to szczęście co ja i uczestniczył w zajęciach prowadzonych prze Kasię.

Rafał Maciąga

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Ivan Hernandez

Ivan Hernandez

Ivan Hernandez

Digital Strategist

Konsultant startupów

Były akrobata ruchomych trapezów

Kategorie:

Big Data, Biznes, Innowacje, Komunikacja, Marketing, Media, Międzykulturowość, Startup, Technologie, TED/TEDx, Zarządzanie

Języki:

polski, angielski, hiszpański

O mówcy

Ivan ma wiele lat doświadczenia w doradztwie strategicznym, reklamie, marketingu i mediach.
Jest współzałożycielem The Digital Loop – butiku konsultacji, który specjalizuje się w cyfrowej transformacji. Dodatkowo współprowadzi cotygodniową serię podcastów nt. szans i wyzwań ery cyfrowej. Był oficjalnym blogerem konferencji LeWeb Paris w latach 2013 i 2014.
Wcześniej był Dyrektorem Cyfrowej Strategii i Rozwoju w Walk Group, gdzie rozwinął Program Cyfrowego Rozwoju skupiający się na edukacji i rozwoju kompetencji 100 pracowników grupy marketingu.
W Polsce mieszka od 1999, gdzie pracuje z takimi markami jak MTV Networks, Korn/Ferry International, Grey Group i MSLGROUP.
Był także wykładowcą na Akademii Leona Koźmińskiego (najlepszej szkoły biznesowej w Europie Środkowo-Wschodniej), gdzie wykładał na studiach MBA oraz BBA tematy związane z marketingiem cyfrowym, strategią biznesową oraz rozwojem kariery.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

Cyfrowa zmiana - przestań próbować i zacznij zmieniać swój biznes

Przykładowe wystąpienia:

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Klaudia Tolman

Klaudia Tolman

Klaudia Tolman

Ryślicielka

Aktorka Rysującej Ręki

Flipchartowa Czarodziejka

Kategorie:

Autor, Biznes, Branding, Edukacja, HR, Humor, Innowacje, Komunikacja, Kreatywność, Lifestyle, Marketing, Motywacja, PR, Praca zespołowa, Prezentacje, Rozrywka, Social Media, Sztuka, TED/TEDx, Tematy związane z kobietami, Zmiana

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Klaudia Tolman, Ryślicielka, Trenerka Myślenia Wizualnego, Aktorka Rysującej Ręki z ExplainVisually.co, Graphic Recorder, Flipchartowa Czarodziejka, Sketchnoter, Matka Założycielka społeczności Bazgrzemy.pl. Mówczyni TEDxWroclaw oraz TEDxSopot, nawraca na rysowanie ręczne. Swoją ryślicielską misję realizuje w trzech głównych nurtach:

Jako trenerka prowadzi szkolenia, warsztaty, wystąpienia publiczne, kalambury, integracje, ślepe telefony rysunkowe,
jako aktorka rysującej ręki rysuje eksplanacyjne filmy rysunkowe (whiteboard animations).
Jako ilustratorka wykonuje graphic recording, wizualizacje procedur, rysunki w charakterystycznym stylu prac odręcznych – słowem wszystko, co wykorzystuje myślenie wizualne w praktyce i ma na celu przedstawić ideę w prosty sposób wywołujący jednocześnie efekt WOW.

Z godnym podziwu entuzjazmem (i skutecznością!) zaraża wiarą w to, że każdy może rysować. Ryśli zawsze i wszędzie – nawet, kiedy gotuje w programie Ugotowani!

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

Z rysowaniem, jak ze śpiewaniem: każdy może. Dlaczego warto wprowadzić proste rysowanie jako narzędzie rozwoju pracowników, jak to zrobić i co rysować?

Umiejętność rysowania nie jest (jak nam się często wydaje) darem danym tylko nielicznym. Każdy z nas ma do tego predyspozycje i każdy otrzymał odpowiednie do tego narzędzia – oczy, ręce, umysł. Rysujemy już jako małe dzieci i co ciekawe – według tych samych schematów odpowiednich poszczególnym etapom rozwoju.

Dlaczego rysowanie jest takie atrakcyjne? Dlatego że przede wszystkim wywołuje emocje i pozwala bardziej skoncentrować się na prezentowanym temacie. Pozwala również lepiej zapamiętywać, wykorzystując skojarzenia. Jest to wobec tego mieszanka idealna, z której zadowolony będzie zarówno każdy kto szkoli, jak i ten, kto go słucha.
Co zrobić, żeby rysunek zastąpił prezentację multimedialną? Sprawa jest prosta – wystarczy flipchart, mazaki i prelegent, który opanował najprostsze sztuczki rysowania. Dzięki odtwarzaniu obiektów w sposób bardzo prosty, ale schludny i zrozumiały dla uczestnika, jesteśmy w stanie narysować wszystko np. flipchart otwierający szkolenie, flipchart prezentujący naszą osobę, wyniki badań. Dzięki rysunkowi można też zintegrować grupę (wykorzystując go jako zabawę) oraz dać uczestnikom nową wiedzę do przekazywania dalej.
Każdy rysunek jest inny, niepowtarzalny, tak jak każdy z nas. Dlatego też szkolenie z Myślenia Wizualnego pozwoli każdemu uczestnikowi na odkrycie tego, że może rysować i może również wykorzystać to w swojej pracy zawodowej. W trakcie wystąpienia każdy słuchacz przejdzie bardzo dobry i skondensowany kurs rysowania, nauczy się kilku modeli postaci z banku ikon, a także wyjdzie z głową i kartką pełną pomysłów, które pozwolą na użycie rysunków do rozwoju pracowników.

Powrót do marzeń z dzieciństwa poprzez rysunek

Przykładowe wystąpienia i opinie:

Klaudia to wulkan pozytywnej energii i dobrych pomysłów. Jej niesamowitym atutem jest kreatywność, którą świetnie wykorzystuje zarówno podczas projektowania, jak i prowadzenia szkoleń. Praca z nią to czysta przyjemność :)

Katarzyna Mirkiewicz

(współpracownik)

Bycie na szkoleniu prowadzonym przez Klaudię to niesamowite wydarzenie i prawdziwa przyjemność. Klaudia zaraża pasją, energią i daje kopa do działania. Nie tylko ma niesamowitą wiedzę, ale również potrafi ją znakomicie przekazać. Cieszę się, ze mogłyśmy się spotkać na ścieżce zawodowej i dane mi jeszcze będzie uczestniczyć w szkoleniach prowadzonych przez Klaudię.

Urszula Zając-Pałdyna

(klient)

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Radek Miszczak

Radek Miszczak

Radek Miszczak

Przedsiębiorca branż kreatywnych

Trener efektywności w biznesie

Pasjonat czarnej muzyki

Kategorie:

Biznes, Innowacje, Komunikacja, Leadership, Lifestyle, Marketing, Media, Motywacja, Muzyka, Podróże, Praca zespołowa, Rozrywka, Sprzedaż, Startup, Technologie, TED/TEDx, Zarządzanie, Zmiana

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Obecnie współprowadzi agencję e-marketingową Rocket Media, jest polskim promotorem festiwalu Hip Hop Kemp w Czechach (najbardziej popularna zagraniczna impreza w Polsce) oraz doradza menedżerom w zakresie produktywności osobistej.

W zawodowym portfolio ma m.in. wydanie i napisanie dwóch encyklopedii muzycznych, wygranie polskiego etapu nagrody International Young Music Entrepreneur przyznawanej przez British Council, założenie agencji interaktywnej Joy Intermedia oraz agencji promocyjno-eventowej Joytown. Był także zaangażowany w powstanie m.in. startupów Zrzutka.pl (crowdfunding) oraz indonezyjskiego oddziału Brand24. Wszystkie rozkręcane biznesy wiązały się z jego pasjami: niestandardowym marketingiem / muzyką czarnego pochodzenia / innowacyjną przedsiębiorczością.

Uwielbia zdobywać i dzielić się entuzjazmem i wiedzą: jako mówca publiczny, wykładowca (na WSB we Wrocławiu), podczas spotkań z młodymi przedsiębiorcami czy też w ramach zarządzania organizacjami.

Prywatnie fan i praktyk turystyki rowerowej oraz festiwalowej.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

Metody sprostania wyzwaniom multitaskingu, rozpraszaczy oraz potrzebom Work Life Balance
Sposoby zwiększania efektywności personalnej i zespołowej
Stymulowanie przedsiębiorczych postaw w organizacji

Przykładowe wystąpienia i opinie:

Z uznaniem spotyka się zarówno wiedza wykładowcy, jak i sposób jej przekazywania podczas zajęć.
Barbara Mickiewicz

Kierownik Dziekanatu studiów II stopnia Wydziału Finansów i i Zarządzania, Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

Szczególnie cenię Radka za niespożytą energię przekazu, zaraźliwy wręcz entuzjazm i szeroką wiedzę, którą umiejętnie akcentuje anegdotami i ciekawostkami. Potrafi przełożyć skomplikowane, często techniczne treści, na pouczającą pogawędkę. Uaktywnia i inspiruje swoich słuchaczy.
Katarzyna Demitrewicz

Koordynator TechKlub Wrocław, Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności

Polecamy Radka Miszczaka jako zaufanego specjalistę w zakresie coachingu efektywnościowego, którego doświadczenie pomoże usprawnić współpracę w zespołach oraz personalną efektywność pracowników organizacji.
Łukasz Ozimek

Dyrektor, EXEA Smart Space, Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego - Centrum Innowacji

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Pin It on Pinterest