+48 519 393 163 kontakt@biuromowcow.pl
Leszek Orzechowski

Leszek Orzechowski

Leszek Orzechowski

Kreatywny architekt

Szalony naukowiec

Niepoprawny marzyciel

Kategorie:

Edukacja, Innowacje, Kreatywność, Nauka, Startup, Technologie, TED/TEDx

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Założyciel grupy projektowo-badawczej Space is More skupiającej się na zagadnieniach związanych z eksploracją kosmosu. Wyniki prac grupy nad zagadnieniem załogowej misji oblotu Marsa były prezentowane w centrum badań kosmicznych NASA Ames, na Stanford University, oraz na UC Berkeley.

Najnowszy projekt Leszka Orzechowskiego, nadmuchiwana baza badawcza na czerwonej planecie, był prezentowany na EXPO 2015 w Mediolanie w ramach Tygodnia Technologii Kosmicznych.

Obecnie grupa zajmuje się badaniem możliwości wykorzystania druku 3D do tworzenia taniej architektury, oraz współpracuje z Centrum Badań Kosmicznych PAN nad przyrządem badawczym przeznaczonym na Międzynarodową Stacje Kosmiczną.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

Crowdfunding: Czyli jak przez przypadek w 4 dni uzyskaliśmy 93 tyś. PLN

Opowieść o finansowaniu społecznościowym oparta na historii zbiórki prowadzonej przez Leszka Orzechowskiego oraz grupę Space is More, która znalazła się w pierwszym polskim podręczniku crowdfundingu od WE the CROWD.

Interdyscyplinarny zespół = innowacyjne projekty

Nie powstałby Apple I, gdyby nie połączone umiejętności Steve’a Wozniaka oraz Steve’a Jobs’a. Nie powstałoby też wiele innych wynalazków i rozwiązań, gdyby nie zespoły składające się ze specjalistów różnych dziedzin. Leszek Orzechowski kieruje zespołem projektowym składającym się z mechaników, architektów, biotechnologów, inżynierów systemów i fizyków tworząc innowacyjne rozwiązania doceniane nawet przez specjalistów z NASA. Wykład o tym jak wykorzystać potencjał takiej mieszaniny talentów przy jednoczesnym utrzymaniu spójności projektu.

Człowiek na Marsie i nie tylko

Leszek Orzechowski pisze doktorat na Wydziale Architektury Politechniki Wrocławskiej pod tytułem: ” Uwarunkowania urbanistyczno-architektoniczne kolonizacji Marsa w oparciu o zasady zrównoważonego rozwoju.” Opierając się na swoich badaniach oraz pracy projektowej zespołu Space is More przygotował pasjonujący wykład o tym, jak będzie wyglądało nasze życie na innych planetach Układu Słonecznego ze szczególnym uwzględnieniem Marsa.

Przykładowe wystąpienia i opinie:

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Patrycja Obara

Patrycja Obara

Patrycja Obara

Językoznawczyni

Specjalistka w zakresie kompetencji miękkich

Interdyscyplinarystka

Kategorie:

Branding, Edukacja, Komunikacja, Kreatywność, Marketing, Międzykulturowość, Prezentacje, TED/TEDx

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Patrycja jest lingwistką i specjalistką w zakresie nauk o miękkich kompetencjach biznesowych, kulturze organizacji i marketingu relacyjnym oraz fascynatką dydaktyki, od lat współpracującą m. in. z Uniwersytetem Wrocławskim i Uniwersytetem SWPS. Jest także tłumaczką książek i artykułów naukowych o tematyce biznesowej i ekonomicznej. W latach 2007-2016 współpracowała z magazynem Harvard Business Review Polska. Jest właścicielką i trenerką głosu we Wrocławskiej Szkole Śpiewu, zbudowanej na fundamencie idei, że każdy nadaje się do śpiewania i każdy może się tej umiejętności nauczyć. Jest także twórczynią idei, autorką tekstów i kompozytorką w muzyczno-literacko-wizualnym projekcie SHE-la i autorką opowiadań w projekcie Cloud Writing. Blisko współpracuje z wrocławskim Cloud Theater.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)
Enigma to pestka. Jak złamać szyfr komunikacji?
Dysponujemy narzędziem o nieograniczonych możliwościach, za pomocą którego możemy wyrażać swoje myśli, intencje, pragnienia. Jest nim język. Sztuka polega na tym, by narzędzia tego używać na tyle umiejętnie, żeby sobie pomóc i nie zrobić sobie krzywdy, jego moc to bowiem miecz obosieczny. Aby to zrozumieć, można sobie spróbować wyobrazić krojenie chleba piłą łańcuchową – takie przedsięwzięcie wymagałoby nie lada wprawy i wyczucia. Dlatego zarówno nadawca, jak i odbiorca komunikatu muszą nauczyć się łamać szyfr komunikacji i poznać zasady mechanizmu kodującego, jakim jest pragmatyka językowa. Sztuka perswazji, sarkazm, etykieta językowa czy umiejętność czytania między wierszami wypowiedzi rozmówcy to tylko kilka spośród wielu jego odsłon.
Chcesz zyskać lojalność klienta? Zawiedź go!
Łatwo ulec pokusie rozpieszczania klienta od pierwszych chwil jego kontaktu z marką – dać mu wszystko, czego zapragnie, a może i jeszcze więcej. Czy to słuszna koncepcja? Fakt, można oświadczyć się na pierwszej randce, taka bajka rzadko jednak kończy się sformułowaniem: „i żyli długo i szczęśliwie”. Prawdopodobnie prędzej czy później klient odrzuci nasze romantyczne awanse i padnie w ramiona konkurencji. Rzecz o potencjale zdrady, szansach w kryzysie i wartości odbudowanych relacji.
Kształcenie zorientowane na sukces
Czy tego chcemy, czy nie, niemal wszyscy powielamy błędy naszych rodziców. Tak jak oni wobec nas, tak my wobec własnych dzieci jesteśmy zbyt surowi, lub na zbyt wiele im pozwalamy. Co gorsza, niemal wszyscy powielamy również błędy naszych nauczycieli. W kształceniu – czy to akademickim, czy kadr zarządzających – zwykle zanadto skupiamy się na procesie (temat, agenda, raport, lista obecności, itp.). W rzeczywistości jednak tylko i wyłącznie sukces kształconego jest miarą sukcesu dydaktyka. Jak ten sukces osiągnąć? O potędze experiential learning, o magii strukturalizacji wiedzy i o tym, dlaczego to odbiorca procesu dydaktycznego powinien się znaleźć w jego centrum.

Przykładowe wystąpienie:

Skontaktuj się z nami!

Łukasz Srokowski

Łukasz Srokowski

Łukasz Srokowski

Przedsiębiorca

Pasjonat edukacji

Entuzjastyczny trener

Kategorie:

Autor (książki), Biznes, Edukacja, HR, Innowacje, Komunikacja, Kreatywność, Leadership, Międzykulturowość, Praca zespołowa

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Łukasz jest doktorem socjologii, konsultantem i trenerem kompetencji managerskich. Specjalizuje się w tematyce kultury organizacyjnej, komunikacji i przywództwa. Jest pasjonatem edukacji i popularyzuje w Polsce wykorzystywanie najnowszych metod edukacyjnych, zarówno w pracy z dorosłymi jak i z młodzieżą.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

Millenialsi w pracy
Prezentacja na temat tego, w jaki sposób organizacje mogą sobie poradzić z coraz większą liczbą pracowników z najmłodszych pokoleń. Z jednej strony wiele starszych osób odbiera ich jako roszczeniowych i leniwych, z drugiej strony, badania pokazują, że jest to niezwykle innowacyjne i chętne do zaangażowania się pokolenie. W trakcie prezentacji Łukasz pokazuje, jak warto podejść do tzw. „pokolenia Y” z punktu widzenia organizacji i jej rozwoju.
Kultura dopasowana do biznesu
Każda firma ma kulturę organizacyjną, ale nie każda o tym wie. Łukasz w trakcie prezentacji opowiada o wynikach przeprowadzonych przez siebie badań nad polskimi kulturami organizacyjnymi i przekazuje, jak można wykorzystać nasze polskie mocne strony – kreatywność, zdolność do improwizacji i działanie zrywami – do budowania mocniejszych, lepszych organizacji.

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Katarzyna Ujek

Katarzyna Ujek

Katarzyna Ujek

Trenerka mentalna w pierwszej w Polsce Siłowni Mentalnej

Kategorie:

Edukacja, Motywacja, Nauka, Sport, Sprzedaż, Zdrowie i medycyna

Języki:

polski

O mówcy

Ekspert i praktyk w dziedzinie mental toughness (siły i odporności psychicznej), przedsiębiorca, pasjonatka biegania.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

Trening siły i odporności w biznesie. Jak radzić sobie z presją, stresem i wyzwaniami?

Jak sprawić, by mieć siłę i odporność psychiczną, spokojny umysł, nerwy ze stali oraz umiejętnie kierować swoimi emocjami.

Trening mentalny - jak wytrenować umysł zwycięzcy?

Czym jest siła charakteru?
Co czyni ludzi efektywnymi i skutecznymi?
Jakie cechy musi posiadać dobry handlowiec, skuteczny menadżer, przedsiębiorca, pracownik, by odnosić sukcesy?
Dlaczego niektórzy ludzie osiągają zamierzone cele, a inni się poddają?
Jak wytrenować umysł zwycięzcy?

Trening antystresowy - jak skutecznie zarządzać emocjami w biznesie?

Ludzie dobrze radzący sobie ze stresem mają więcej energii, silniejszy system immunologiczny, są bardziej proaktywni i dużo bardziej efektywni.
W jaki sposób nabyć umiejętności redukowania i kontrolowania stresu? Jak zarządzać efektywnie swoimi emocjami, by działały na naszą korzyść?

Trening Silnej Woli - jak skutecznie realizować swoje cele?

Z badań wynika, że najważniejsze przyczyny trudności w osiąganiu celów to brak silnej woli oraz skutecznych nawyków. Silna wola została uznana za lepszy prognostyk osiągania celów niż inteligencja! Sama motywacja nie wystarczy, potrzebna jest jeszcze wytrwałość i samodyscyplina.

Opinie:

Być trenerem i uczyć ludzi rozmawiać z ludźmi to wielka sztuka. Kasia nauczyła mnie przekazywać w taki sposób wiedzę, aby każdy klient niezależnie od wieku, stanowiska zrozumiał, co do niego mówimy. Wspaniale prowadzi spotkania szkoleniowe – bardzo dobrze nas sprzedawców rozumie i zawsze ma czas na rozmowę i wsparcie.

Ewa Zabawa

Potrafisz wskrzesić w człowieku energię do działania. Pokazałaś mi na nowo moją moc i kierunek, w którym mam działać. Potrafisz sprawić, że człowiek na nowo wierzy w swoje siły i niewykorzystane możliwości. Dowartościowuje się. Byłaś dla mnie światłem w ciemnym tunelu. Potrafisz swoimi słowami dotrzeć do umysłu :) zahipnotyzować pozytywnie i nakręcić do zmian na lepsze! Jeszcze nikt nigdy nie wywarł na mnie takich zmian jak TY – jesteś stworzona do takiej pracy i wyjątkowa :) Każdy kto będzie mógł Cię spotkać na swojej życiowej drodze i będzie umiał wykorzystać to, co możesz „dać” to na pewno na tym skorzysta czy to w sferze biznesowej czy prywatnej.

Monika

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Tomek Bąkowski

Tomek Bąkowski

Tomek Bąkowski

Konsultant ds. innowacji w biznesie

Trener kreatywności

Wytrwały realizator genialnych pomysłów

Kategorie:

Edukacja, Ekonomia, Innowacje, Kreatywność, Leadership, Praca zespołowa, Prezentacje, Startup, TED/TEDx, Wolontariat, Zarządzanie, Zmiana, Realizacja genialnych pomysłów

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Od 2010 roku pracuje wyspecjalizowanymi metodami kreatywnymi po to aby jego klienci uzyskiwali przełomowe rezultaty. Jako trener przeszkolił już ponad 500 osób m.in. blisko 100 Menadżerów zajmujących się komercjalizacją innowacji. Uczy ludzi i zespoły sprawdzonych metod, dzięki którym stare problemy w firmach obracają w niewidziane wcześniej szanse np.: na podwojenie sprzedaży niskim kosztem, wejście w nisze, na nowe rynki, pozyskanie lepszych klientów, oryginalne wyróżnienie się na tle schematycznej konkurencji.

Wśród jego klientów są zarówno korporacje takie jak ING Bank Śląski, Viessmann, Polsat Media, ale również firmy sektora MŚP.

Mówca podczas TEDxWSB 2013, prowadzi warsztaty w kraju i za granicą m.in. w Niemczech i Szwecji skąd czerpie inspiracje i doświadczenia, które z powodzeniem wdraża na rynku polskim.

W pracy zawodowej kieruje się mottem z cytatu Alberta Einsteina:
„We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them.”

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

Jak sprawić, aby więcej innowacji odnosiło sukces na rynku?
Nie jest wielką sztuką coś wymyślić; zabawa zaczyna się gdy chce się to zrealizować, a prawdziwą sztuką jest sprawić, aby ta innowacja odniosła sukces i została zaakceptowana przez rynek. Jak robią to najlepsi, jak Philips czy Bosch? Gdzie leży ich sekret ich know-how w innowacjach?
Jak przekraczać bariery w kreatywnym myśleniu?
Złożone problemy z jakimi spotykamy się w dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie wymagają od ludzi nie tylko szybkiego reagowania, ale przede wszystkim niestandardowych sposobów myślenia. Używając sposobu myślenia, którym problem został stworzony, nie będziesz w stanie go rozwiązać. Dlatego tak ważnym jest spojrzenie z nowego, wartościowego punktu widzenia. Jak zatem wyjść poza nasze utarte schematy myślowe? Jakich metod do tego najlepiej użyć? Jakie efekty można dzięki temu osiągnąć? Poznaj odpowiedzi na te pytania oraz case study, które uświadomią Ci i zainspirują do tego jak w sprawny sposób nieschematycznie rozwiązać złożony problem.
Jak sprawnie i skutecznie realizować genialne pomysły?
Pomysł to 1%, pozostałe 99% to jego realizacja! Nie znam osoby, która odniosła sukces i nie zgadza się z tym stwierdzeniem. W czym tkwi sekret realizacji genialnych pomysłów? Dlaczego tak wiele projektów jest porzucanych w tzw. dolinie śmierci przez kreatywnych ludzi? Na czym polega kreatywność wdrożeniowa i czym różni się od tej koncepcyjnej? Poznaj metody, dzięki którym sprawnie przejdziesz do realizacji pomysłów, unikniesz rozproszenia i skupisz się na wytrwałej realizacji genialnego rozwiązania.

Przykładowe wystąpienia i opinie:

Metody dobrane przez Pana Tomasz Bąkowskiego zostały wysoko ocenione przez uczestników m.in. za ich efektywność i otwartość na nowe pomysły. Sposób moderowania z kolei został uznany za bardzo przystępny, ułatwiający współpracę w zespole oraz znacznie przyczyniający się do wypracowania nowej finalnej koncepcji w tak krótkim czasie przez liczny zespół, angażując wszystkich w proces tworzenia.

Zdzisław Gajek

Dyrektor Regionalny ds. Korporacyjnych, ING Bank Śląski

To było to czego potrzebowaliśmy. Przeprowadzony trening był bardzo inspirujący, pomógł nam spojrzeć na znane problemy z zupełnie innej perspektywy i dał nowe pomysły do pracy nad strategicznymi kierunkami firmy.

Artur Gano

Dyrektor Marketingu, Sequioa Sp. z o.o.

Mr. Tomasz Bąkowski from Innokreativ Business Consulting has delivered keynote speech about creative thinking for employees of Viessmann R&D Center during internal hackaton on 10.04.2015. The presentation was motivational, humorous and educational. Tomasz has a great stories and creative techniques to share and encourage audience to foster innovation in the business.

Tomasz provided facilitate creative session for the one of emplyee’s team, which doesn’t have yet idea to execute during heckaton. This session inspired team to create and develop working mobile app which was presented as working MVP at the end of the day.

I was impressed by Tomasz wide knowledge about creative problem solving, passion for out-of-the-box solutions and his open-minded attitude.
I want to take this opportunity to personally express my thanks on keynote he presented.

I recommend Innokreativ as professional partner for companies that wants to encourage employees to create and implement innovative solutions.

Łukasz Wierzchowski

Head of R&D Center Wrocław, Viessmann

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Pin It on Pinterest