+48 790 300 458 kontakt@biuromowcow.pl
Katarzyna Młynarczyk

Katarzyna Młynarczyk

Katarzyna Młynarczyk

Konsultantka i strateg marketingu internetowego

Trenerka marketingu internetowego

Pasjonatka i praktyk social media

Kategorie:

Biznes, Edukacja, Innowacje, Komunikacja, Marketing, Social Media, Sprzedaż, Tematy związane z kobietami

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Katarzyna od ponad 8 lat zajmuje się marketingiem internetowym ze szczególną specjalizacją w social media. Zakładała jedne z pierwszych działów social media w agencjach krakowskich, pracując jako manager i dyrektor operacyjny. Od 3 lat zarządza spółką Socjomania specjalizującą się w szkoleniach i konsultingu w zakresie marketingu internetowego. Szkoli oraz wspomaga firmy w zakresie budowania i wdrażania strategii produktów i usług. Ogromna entuzjastka service design. W tym kierunku rozwija ostatnio swoje umiejętności.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

Social media

Pełen zakres wiedzy na temat narzędzi społecznościowych, ich funkcji, wykorzystania, analityki i trendów. Od ponad 8 lat działam w nich od strony praktycznej i badawczej biorąc udział w projektach i mając w tym temacie ponad 2500 godzin doświadczenia.

Strategia digital

Od początku działalności w marketingu internetowym pomagam w tworzeniu oraz wdrażaniu strategii dla marek i podmiotów z wielu branż. Od MŚP po duże brandy. Biorę udział w tworzeniu audytów, badań, dobraniu wskaźników komunikacji, celów i mierników. Szkolę z tego jak przygotować efektywną i efektowną strategię.

Projektowanie produktów i usług w oparciu o nowe technologie i Internet

Service design to moja pasja. Narzędzia takie jak customer journey, mapa interesariuszy, research, business canvas wykorzystuję na co dzień w budowaniu strategii i na szkoleniach. Zdobyłam certyfikat kursu trenera i największego eksperta Service Design na świecie: autora książki This is service design thinking Marca Stickdorna.

Przykładowe przemówienia i opinie:

Szkolenie z LinkedIn prowadzone przez Kasię to solidna dawka wiedzy zarówno dla tych, którzy na co dzień korzystają z mediów społecznościowych, jak i dla tych, którzy nie działają jeszcze sprawnie w tym obszarze. Jeszcze, ponieważ Kasia sprawi, że dostrzegą mnóstwo zalet w komunikacji za pomocą tej platformy. Zajęcia odbywają się w kameralnych grupach, Kasia wzbogaca je o case’y i przykłady ze swojego doświadczenia i bezbłędnie potrafi dać wskazówki do bardziej efektywnego korzystania z konta prywatnego i służbowego.

Katarzyna Szumańska

Kasia jest prawdziwym specjalistą i profesjonalistą w dziedzinie social media. Doceniam jej ogromną wiedzę oraz entuzjazm, jaki towarzyszy jej w czasie kiedy, dzieli się tą wiedzą z uczestnikami swoich szkoleń. Czekam z niecierpliwością na sposobność dalszej współpracy z Kasią w przyszłości.

Marek Parzydło

Kasia Młynarczyk to osoba kompetentna, miła i bardzo konkretna. Szkolenie z LinkedIn, w którym uczestniczyłem dało mi ogromna wiedzę i otworzyło nowe możliwości kontaktów biznesowych oraz prezentacji usług. Kasia potrafiła ukształtować i wskazać odpowiedni kierunek. Polecam wszystkim szkolenia w Socjomanii oraz trzymam kciuki, żeby każdy miał to szczęście co ja i uczestniczył w zajęciach prowadzonych prze Kasię.

Rafał Maciąga

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Ewa Wysocka

Ewa Wysocka

Ewa Wysocka

Przedsiębiorczyni

Ekspertka w dziedzinie marketingu internetowego oraz sprzedaży wiedzy w internecie

Pasjonatka jogi i nurkowania

Kategorie:

Biznes, Marketing, Sport

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Międzynarodowy ekspert marketingu internetowego. Przez 6 lat pracowała w Kuala Lumpur odpowiadając, jako Senior Partner, za największe sukcesy sprzedażowe MindValley.com na światowym rynku wydawnictw internetowych. Obecnie właścicielka portalyogi.pl i scubadiveshare.com. Jako niezależny konsultant tworzy nowe marki i strategie sprzedaży m.in. dla triathlonresearch.org, mateuszgrzesiak.com.

Od ponad 7 lat szkoli zespoły marketingowe dla dużych firm i startupów. Jej prezentacje z zakresu strategii marketingu m.in. podczas Underground Semiar w Waszyngtonie, Zenpriniematiel w Moskwie oraz Awesomeness Fest Online Marketing Seminar na Kostaryce uzyskały duże uznanie publiczności. W wolnym czasie praktykuje jogę i biega po górach; posiada tytuł Dive Master.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

Jak w 5 krokach zaprojektować skuteczną kampanię internetową

– stwórz „avatar” swojego klienta,
– oceń stopień wysublimowania swojego rynku,
– Twoje USP,
– Twój internetowy Tag Line,
– Projekt Twojej kampanii interentowej.

Modele sprzedaży produktów edukacyjnych w Internecie

– w oparciu o 3 studia przypadku: www.mindvalley.com, www.triathlonresearch.org oraz www.portalyogi.pl

– jak maksymalizować sprzedaż dzięki 5-stopniowej linii produktowej (od darmowych video i podcastów, przez subskrybcje i multimedialne programy edukacyjne, po zaawansowane sesje mentoringowe i parudniowe szkolenia)

– 3 modele promocji (w tym launch)

Lejek sprzedażowy oparty o marketing edukacyjny

– w oparciu o 3 studia przypadku: www.mindvalley.com, www.triathlonresearch.org oraz www.portalyogi.pl

– 5 elementów lejka

– zasada 80/20 w lejku sprzedażowym

– co i kiedy warto automatyzować

– na czym polega optymalizacja lejka (to nie tylko testy a/b!)

Product Launch - jak to zrobić w Internecie

– porównanie launchy massmarketowych produktów z internetowym launchem programu edukacyjnego

– 5 faz launchu

– co i kiedy automatyzować

– jak i co testować (testy a/b)

Jak stworzyć osobowość eksperta w Internecie
Webinar, który sprzedaje i edukuje jednocześnie - jak to zrobić

– jak dobrać temat Webinaru dla Twojego business case,
– 6-krokowy model konwertującego Webinaru,
– jak gładko przejść od edukacji do sprzedaży.

Przykładowe wystąpienia i opinie:

Bardzo wysoko oceniom szkolenie „JAK W 5 KROKACH ZAPROJEKTOWAĆ SKUTECZNĄ KAMPANIĘ INTERNETOWĄ”. Dobrze przygotowane zarówno merytorcznie jak i organizacyjnie. Profesjonalizm oraz przemiła atmosfera. Wszyscy z zespołu marketingu oceniali go bardzo dobrze, jako bardzo praktyczne. Było warto. Nigdy byśmy sami nie doszli do przedstawionej na szkoleniu metodologii i filozofii jaka za nią stoi – naprawdę polecam, w imieniu całego zespołu marketingu.

Kamil Rudnicki

CEO, TimeCamp

Szkolenie prowadzone przez Ewę łączy poparte licznymi case’ami doświadczenie w e-marketingu, z umiejętnością dzielenia się wiedzą i podkreślania tego, co najważniejsze w reklamie w Internecie. Brak tej (pozornie oczywistej) wiedzy notorycznie powoduje utapianie przez marketerów środków w ramach nieudanych e-kampanii. Jeżeli zależy Wam na właściwym rozumieniu zachowań Waszych klientów w internecie i wykorzystaniu ich do realizacji celów biznesowych, gorąco polecam skorzystanie z doświadczenia Ewy.

Radek Miszczak

CEO, Rocket Media

Szkolenie „JAK W 5 KROKACH ZAPROJEKTOWAĆ SKUTECZNĄ KAMPANIĘ INTERNETOWĄ” odbyło się w naszej firmie w 2014 roku i jestem jak najbardziej zadowolony z tej inwestycji. Bardzo trudno na polskim rynku znaleźć konsultanta, który ma tak ciekawe doświadczenie w budowaniu kampanii produktów internetowych o zasięgu wykraczającym poza Polskę. Pani Ewa jak dla mnie jest 100% profesjonalistą i świetnie współpracowała z naszym zespołem. Na pewno mogę ją spokojnie polecić każdemu, kto w swojej firmie potrzebuje swieższego podejścia do skutecznego marketingu w internecie.

Radek Paklikowski

CEO, AppsWithUS

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Ivan Hernandez

Ivan Hernandez

Ivan Hernandez

Digital Strategist

Konsultant startupów

Były akrobata ruchomych trapezów

Kategorie:

Big Data, Biznes, Innowacje, Komunikacja, Marketing, Media, Międzykulturowość, Startup, Technologie, TED/TEDx, Zarządzanie

Języki:

polski, angielski, hiszpański

O mówcy

Ivan ma wiele lat doświadczenia w doradztwie strategicznym, reklamie, marketingu i mediach.
Jest współzałożycielem The Digital Loop – butiku konsultacji, który specjalizuje się w cyfrowej transformacji. Dodatkowo współprowadzi cotygodniową serię podcastów nt. szans i wyzwań ery cyfrowej. Był oficjalnym blogerem konferencji LeWeb Paris w latach 2013 i 2014.
Wcześniej był Dyrektorem Cyfrowej Strategii i Rozwoju w Walk Group, gdzie rozwinął Program Cyfrowego Rozwoju skupiający się na edukacji i rozwoju kompetencji 100 pracowników grupy marketingu.
W Polsce mieszka od 1999, gdzie pracuje z takimi markami jak MTV Networks, Korn/Ferry International, Grey Group i MSLGROUP.
Był także wykładowcą na Akademii Leona Koźmińskiego (najlepszej szkoły biznesowej w Europie Środkowo-Wschodniej), gdzie wykładał na studiach MBA oraz BBA tematy związane z marketingiem cyfrowym, strategią biznesową oraz rozwojem kariery.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

Cyfrowa zmiana - przestań próbować i zacznij zmieniać swój biznes

Przykładowe wystąpienia:

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Klaudia Tolman

Klaudia Tolman

Klaudia Tolman

Ryślicielka

Aktorka Rysującej Ręki

Flipchartowa Czarodziejka

Kategorie:

Autor, Biznes, Branding, Edukacja, HR, Humor, Innowacje, Komunikacja, Kreatywność, Lifestyle, Marketing, Motywacja, PR, Praca zespołowa, Prezentacje, Rozrywka, Social Media, Sztuka, TED/TEDx, Tematy związane z kobietami, Zmiana

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Klaudia Tolman, Ryślicielka, Trenerka Myślenia Wizualnego, Aktorka Rysującej Ręki z ExplainVisually.co, Graphic Recorder, Flipchartowa Czarodziejka, Sketchnoter, Matka Założycielka społeczności Bazgrzemy.pl. Mówczyni TEDxWroclaw oraz TEDxSopot, nawraca na rysowanie ręczne. Swoją ryślicielską misję realizuje w trzech głównych nurtach:

Jako trenerka prowadzi szkolenia, warsztaty, wystąpienia publiczne, kalambury, integracje, ślepe telefony rysunkowe,
jako aktorka rysującej ręki rysuje eksplanacyjne filmy rysunkowe (whiteboard animations).
Jako ilustratorka wykonuje graphic recording, wizualizacje procedur, rysunki w charakterystycznym stylu prac odręcznych – słowem wszystko, co wykorzystuje myślenie wizualne w praktyce i ma na celu przedstawić ideę w prosty sposób wywołujący jednocześnie efekt WOW.

Z godnym podziwu entuzjazmem (i skutecznością!) zaraża wiarą w to, że każdy może rysować. Ryśli zawsze i wszędzie – nawet, kiedy gotuje w programie Ugotowani!

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

Z rysowaniem, jak ze śpiewaniem: każdy może. Dlaczego warto wprowadzić proste rysowanie jako narzędzie rozwoju pracowników, jak to zrobić i co rysować?

Umiejętność rysowania nie jest (jak nam się często wydaje) darem danym tylko nielicznym. Każdy z nas ma do tego predyspozycje i każdy otrzymał odpowiednie do tego narzędzia – oczy, ręce, umysł. Rysujemy już jako małe dzieci i co ciekawe – według tych samych schematów odpowiednich poszczególnym etapom rozwoju.

Dlaczego rysowanie jest takie atrakcyjne? Dlatego że przede wszystkim wywołuje emocje i pozwala bardziej skoncentrować się na prezentowanym temacie. Pozwala również lepiej zapamiętywać, wykorzystując skojarzenia. Jest to wobec tego mieszanka idealna, z której zadowolony będzie zarówno każdy kto szkoli, jak i ten, kto go słucha.
Co zrobić, żeby rysunek zastąpił prezentację multimedialną? Sprawa jest prosta – wystarczy flipchart, mazaki i prelegent, który opanował najprostsze sztuczki rysowania. Dzięki odtwarzaniu obiektów w sposób bardzo prosty, ale schludny i zrozumiały dla uczestnika, jesteśmy w stanie narysować wszystko np. flipchart otwierający szkolenie, flipchart prezentujący naszą osobę, wyniki badań. Dzięki rysunkowi można też zintegrować grupę (wykorzystując go jako zabawę) oraz dać uczestnikom nową wiedzę do przekazywania dalej.
Każdy rysunek jest inny, niepowtarzalny, tak jak każdy z nas. Dlatego też szkolenie z Myślenia Wizualnego pozwoli każdemu uczestnikowi na odkrycie tego, że może rysować i może również wykorzystać to w swojej pracy zawodowej. W trakcie wystąpienia każdy słuchacz przejdzie bardzo dobry i skondensowany kurs rysowania, nauczy się kilku modeli postaci z banku ikon, a także wyjdzie z głową i kartką pełną pomysłów, które pozwolą na użycie rysunków do rozwoju pracowników.

Powrót do marzeń z dzieciństwa poprzez rysunek

Przykładowe wystąpienia i opinie:

Klaudia to wulkan pozytywnej energii i dobrych pomysłów. Jej niesamowitym atutem jest kreatywność, którą świetnie wykorzystuje zarówno podczas projektowania, jak i prowadzenia szkoleń. Praca z nią to czysta przyjemność :)

Katarzyna Mirkiewicz

(współpracownik)

Bycie na szkoleniu prowadzonym przez Klaudię to niesamowite wydarzenie i prawdziwa przyjemność. Klaudia zaraża pasją, energią i daje kopa do działania. Nie tylko ma niesamowitą wiedzę, ale również potrafi ją znakomicie przekazać. Cieszę się, ze mogłyśmy się spotkać na ścieżce zawodowej i dane mi jeszcze będzie uczestniczyć w szkoleniach prowadzonych przez Klaudię.

Urszula Zając-Pałdyna

(klient)

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Bartosz Zamirowski

Bartosz Zamirowski

Bartosz Zamirowski

Badacz fenomenu misji i przywództwa

Sportowiec wyczynowy

Pilot samolotowy

Kategorie:

Autor, Biznes, Branding, Edukacja, Ekonomia, HR, Humor, Innowacje, IT, Komunikacja, Kreatywność, Leadership, Lifestyle, Marketing, Media, Motywacja, Muzyka, Nauka, Podróże, PR, Praca zespołowa, Prezentacje, Rozrywka, Social Media, Sport, Sprzedaż, Sztuka, Technologie, TED/TEDx, Tematy związane z kobietami, Zarządzanie, Zdrowie i medycyna, Zmiana, Life Balance

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Manager od 1995 roku, 15 lat jako prezes zarządu w firmach polskich i zagranicznych. Obecnie Jest partnerem zarządzającym w firmie doradczej BizLab. Prowadzi szkolenia, prelekcje i konsultacje biznesowe w wielu dziedzinach. Bez jedzenia jest w stanie wytrzymać dłużej niż bez muzyki i literatury.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

B.O.N.D. czyli licencja na sprzedawanie.
Wcześniej czy później Twój produkt czy usługa będzie musiała konkurować z innymi nie w szczegółach technologii, ale jakości sprzedaży.
Co ma wspólnego agent 007 z najnowszymi technikami sprzedaży? Czasy się zmieniają, a James ciągle pozostaje skuteczny i dobrze opłacany…
Be Leader, not Looser.
Wielu managerom wydaje się, że status leadera osiągną tylko jednostki wybitne, nic bardziej mylnego i dołującego. Prawdziwym leaderem zostajesz metodą prób i błędów, latami. Nie zawsze się udaje, chyba że ktoś Ci pokaże jak to zrobić właściwie.
Diabeł tkwi w relacjach... Czyli kreatywnie o dynamice Twoich kontaktów biznesowych i osobistych.
W biznesie „dobre kontakty” stwarzają tylko okazje, to dopiero relacje będą Twoim kapitałem, którego nie można policzyć, choć jest tyle wart.
KOPEREK: Kognitywistyka, Perswazja, Reaktancja, Komunikacja: zestaw obowiązkowy nie tylko dla wegetarian.

Przykładowe wystąpienia i opinie:

W wystąpieniach Bartosza jest wszystko co trzeba: uśmiech, wiedza, praktyka i dużo inspiracji.
Katarzyna Sokalska

Dyrektor Finansowa, Hicron Group

Wykład prowadzi z finezją i w sposób dowcipny, jest osobą niezwykle otwartą, solidną i miłą w kontakcie. Z radością dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem (…) w sposób niezwykle atrakcyjny i przyciągający uwagę przekazuje ważne treści, odwołuje się do wyobraźni i ciekawych obrazów tak, że słuchacze z pewnością zapamiętają to, co usłyszeli.
Małgorzata Strońska-Zaremba

Prezes, WCDT

(…) nie wiem ile osób do Pana się z tym odezwie, jednak chciałbym powiedzieć, że miło było dziś posłuchać Pana wykładu – był krótki, konkretny, z dobrze dobranymi przykładami. Szkoda, że profesorowie prowadzący zajęcia na co dzień (i do tego pobierający z tego tytułu wynagrodzenie!) nie szukają podobnych rozwiązań aby urozmaicić przekazywany materiał.
Student Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Skontaktuj się z nami!

Pin It on Pinterest