+48 790 300 458 kontakt@biuromowcow.pl
Tomasz Palak

Tomasz Palak

Tomasz Palak

Prawnik

Gitarzysta

Osobowość

Kategorie:

Bieżące wydarzenia, Biznes, Branding, HR, Humor, Komunikacja, Kreatywność, Leadership, Lifestyle, Marketing, Media, Muzyka, PR, Praca zespołowa, Prezentacje, Rozrywka, Startup, TED/TEDx, prawo

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Tomasz potrafi o prawie opowiadać „ludzkim” głosem. Między innymi dzięki temu zdobył tytuł najlepszego prelegenta na konferencji marketingowej I Love Marketing.

Jest radcą prawnym w Prawo Plus Podatki działającym w strukturach Grupy Profit Plus. Wykłada na Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku, Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie oraz Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni. Występował na I love marketing, Infoshare, TEDx, Fuckup Nights i licznych innych wydarzeniach. Często jest proszony o wypowiedź przez podmioty z zewnątrz – między innymi TVN, Rzeczpospolitą czy money.pl. Za wartego obserwowania uznały go przykładowo portale firmy.net i sprawnymarketing.pl.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)
Prawo a social media
Co zrobić, by prawo nie krępowało innowacji
Ochrona danych osobowych

Przykładowe wystąpienie:

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Grzegorz Szałajko

Grzegorz Szałajko

Grzegorz Szałajko

Pasjonat (zarządzania projektami)

Ekspert (w dziedzinie projektów i strategii)

Uwielbia łączyć (ludzi, organizacje, idee)

Kategorie:

Autor (książki), Biznes, Innowacje, IT, Komunikacja, Leadership, Międzykulturowość, Motywacja, Praca zespołowa, Zarządzanie projektami, Zmiana, Strategia

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Wspiera organizacje w budowaniu strategii, modeli biznesowych oraz skutecznych środowisk do realizacji przedsięwzięć i wprowadzania zmian. Jednocześnie wnosi do nich swoje bogate międzynarodowe doświadczenie oraz pasję do zarządzania projektami. Wiodący edytor i jeden z architektów międzynarodowego standardu IPMA Project Excellence Baseline. Wieloletni asesor i trener asesorów w prestiżowym konkursie IPMA International Project Excellence Award. Współzałożyciel PMI Poland Chapter oraz jego wrocławskiego oddziału. Ceniony trener i wykładowca w programach MBA i Executive MBA.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

Biznes spotyka IT. O budowaniu współpracy w projektach IT i nie tylko
Każdy, nawet najtrudniejszy projekt staje się prostszy, gdy realizuje go zgrany zespół rozumiejący cele i nieustannie szukający okazji do lepszego działania razem. Tymczasem, ludzie doprowadzili do perfekcji sztukę stawiania murów, budowania mechanizmów obronnych i unikania dialogu o tym co “wisi w powietrzu”.

Wystąpienie dotyka modelowych problemów w projektach realizowanych przez różne działy biznesowe. Pomimo, że tytuł sugeruje wyłącznie IT vs. biznes, przedstawione sytuacje są uniwersalne i oparte na różnych, rzeczywistych przypadkach projektów w średnich i dużych firmach. Poprzez analizę czynników sukcesu oraz przyczyn porażek, powstał zestaw działających podejść, głównie w obszarze komunikacji, budowania zespołów i środowiska pracy. Stanowi on cenną wiedzę dla wszystkich, którzy kiedykolwiek znajdą się w projekcie realizowanym przez kilka działów lub przy udziale partnerów zewnętrznych.

Wdrażanie metod zarządzania projektami. Jak zadbać o interesariuszy... i zdrowy rozsądek?
Wdrożenia metod zarządzania projektami budzą zwykle wiele emocji. I słusznie. Doświadczenie pokazuje, że większość z nich osiąga jedynie cele formalne i w niewielkim stopniu poprawia faktyczną jakość zarządzania. Część z nich wręcz powoduje frustrację i prowadzi do obniżenia wydajności, zwykle nie dając nic w zamian. Na szczęście są również udane projekty tego typu: poprowadzone z dbałością o zrozumienie potrzeb organizacji, przy pełnym zaangażowaniu najważniejszych interesariuszy i z uważnością na zmiany w kulturze. Dbają one również o zmiany i dostarczenie właściwych narzędzi w pozostałych procesach mających wpływ na skuteczność projektów (np. inżynierskich i wspierających). Właśnie o praktycznych doświadczeniach z takich udanych projektów, zmieniających kulturę i wprowadzających adekwatne narzędzia zarządzania projektami, będzie to wystąpienie. Skorzystają z niego zarówno sami kierownicy projektów jak i sponsorzy oraz osoby zarządzające PMO i działami jakości.
Dlaczego tak często się mylimy? - Historie figli, które płata nam mózg
Czy nasz mózg zawsze pomaga nam działać racjonalnie? Czy podpowiada nam rozwiązania, które zadowolą nas gdy z sukcesem je wdrożymy? Czy podjęcie decyzji zawsze wiąże się z myśleniem? A co jeśli w naszej głowie drzemie masa pułapek, które czasami ułatwiają życie, lecz często sprawiają, że sami później dziwimy się swoim decyzjom?

Jako świadomi liderzy projektów powinniśmy rozumieć samych siebie i mechanizmy, które sprawiają, że zarówno my jak i członkowie zespołu nie zawsze podejmujemy dobre decyzje. Na pomoc przychodzą nam zdobycze współczesnej psychologii behawioralnej, niektóre z nich już nawet nagrodzone Nagrodą Nobla. W trakcie tego wystąpienia pokazane zostaną najciekawsze z nich. Wszystkie w kontekście rzeczywistości projektowej i decyzji, z którymi zespoły zarządzające przedsięwzięciami mierzą się na codzień. To absolutny niezbędnik dla każdego świadomego kierownika projektu i nie tylko…

Projekty IT w środowisku korporacyjnym. Niezbędnik dla kierowników projektów
Duże organizacje są niewyczerpanym źródłem okazji biznesowych. Nic dziwnego, że wiele firm z branży IT chciałoby robić z nimi interesy. Muszą jednak zdać sobie sprawę z faktu, że współpraca z wielkimi „słoniami” korporacyjnymi dość istotnie różni się od działań w świecie małych i średnich przedsiębiorstw. Jeżeli Twoje projekty również zmierzają w tym kierunku, przyjdź aby poznać wskazówki, które mogą ocalić Twój projekt, a być może również otworzyć drzwi do świata okazji…

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Daniel Lewczuk

Daniel Lewczuk

Daniel Lewczuk

Seryjny przedsiębiorca

Filantrop

Podróżnik

Kategorie:

Autor (książki), Biznes, HR, Leadership, Motywacja, Podróże, Sport, TED/TEDx, Zmiana

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Od 18 lat pracuje w branży executive search. Miał okazję obsadzać setki Zarządów w różnych firmach. Od 13 lat jest inwestorem i aniołem biznesu. Od kilku lat zasiada w Radach Nadzorczych spółek giełdowych. Jest autorem 2 książek. Angażuje się w projekty charytatywne.
Przebiegł 1000 km po 4 pustyniach świata i ukończył mordercze zawody Ironman. W 2014 roku, znalazł się w elitarnym klubie „4Deserts Grand Slammers”. Tylko 47 osób na świecie ukończyło w jednym roku kalendarzowym cztery pustynie, 4×250–kilometrowe ultramaratony, rozgrywane w różnych ekstremach klimatycznych.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

4D Biznesu: Drive, Dedykacja, Determinacja, Działanie
W tym przemówieniu Daniel opowie:
– jak wyznaczać i realizować nawet najtrudniejsze zadania – bo nie ma rzeczy niemożliwych
– jak poświęcić się marzeniom – bo tylko prawdziwa pasja może być motorem napędowym
– jak pokonywać własne słabości i przeciwności – bo ograniczenia są w nas
– jak zacząć działać – bo trzeba uwierzyć i zrobić pierwszy krok
– jak osiągać cele te najbardziej ambitne
Przesuwanie granic
W tym przemówieniu Daniel udowodni, że walka z przeciwnościami z jednej strony uczy pokory, a z drugiej kształtuje charakter i wzbogaca osobowość.
(nie)możliwe, czyli osiąganie ambitnych celów
W tym przemówieniu Daniel opowie o lekcjach wyniesionych z tysiąckilometrowej pustynnej odysei. Podzieli się swoją historią i doświadczeniem determinacji potrzebnej do osiągnięcia sukcesu, wytrwałości koniecznej kiedy chcemy osiągać cele które wydają się początkowo niemożliwe, motywacji by radzić sobie z kryzysami- o tych i innych cechach potrzebnych by z sukcesem zarządzać działem, firmą, biznesem.

Przykładowe wystąpienia i opinie:

Wystąpienie na międzynarodowym poziomie. Lepsze od wielu, w których uczestniczyłem na Harvard Business School.
Paweł Korzyński

L. Koźmiński

Niemożliwe… nie ma takiego słowa… jest MOŻLIWE, a spotkanie z Danielem pokazało nam jak ważny jest TEAM, który razem zawsze osiągnie więcej.

Deputy Mkt Director, Kratki.pl

Jeszcze raz dziękuje za Twoje wystąpienie, zrobiło wrażenie na ludziach i myślę, że przyniesie planowany skutek w postaci dużej inspiracji!

General Manager, Coty

Przyznaję, iż dość często podczas konferencji dla pracowników korporacji pojawiają się prelekcje „motywacyjne”. Do tej pory jednak nikt ze znanych /najczęściej/ czy mniej znanych szerszej publiczności osób nie zrobił na słuchaczach takiego wrażenia. To dla mnie zaszczyt, iż mogłam Pana poznać! Jestem pod wrażeniem Pana osoby, dokonań. Wielki szacunek!

Senior Event Manager

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Dawid Straszak

Dawid Straszak

Dawid Straszak

Badacz Charyzmy

Lider zespołów

Autor podcastu

Kategorie:

Biznes, Komunikacja, Leadership

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Dawid Straszak, lubi o sobie mówić, że uczy tego czego nie uczą w szkołach. Specjalizuje się w badaniu tematu charyzmy i charyzmatycznego przywództwa, tworząc oryginalne, autorskie szkolenia i warsztaty bazujące na badaniach empirycznych z różnych dziedzin nauki. Współpracował z organizacjami, centrami rozwoju zawodowego, grupami trenerskimi, firmami, targami pracy oraz kołami studenckimi.

Na co dzień pracuje w międzynarodowym środowisku, gdzie zarządza zespołami, motywuje i szkoli. Od kilku lat charytatywnie uczy języka angielskiego w Polskim Związku Niewidomych.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

Charyzma w biznesie

Charyzmy można się nauczyć. Liczne badania wykazują, że osoby, które ją posiadają i wykorzystują w biznesie są oceniane jako bardziej wydajne, wywierające większy wpływ na innych i bardziej samoświadome. Poznaj określone techniki i narzędzia, które pomogą to osiągnąć.

Podcast Dawida:

Opinie:

Podczas szkolenia p. Dawid wykazał się pełnym zaangażowaniem i profesjonalizmem, pozytywnie zapisując się w pamięci uczestników.

Ula Mitas

Women in Technology

Pan Dawid to osoba bardzo kompetentna i zaangażowana, a jego szkolenie przyciągnęło na nasze wydarzenie wielu zainteresowanych. Z całą pewnością mogę ręczyć, że współpraca z Panem Dawidem jest niezwykle profesjonalna i satysfakcjonująca.

Olga Papanastasiu

Career EXPO

W stylu prowadzenia warsztatów Dawida szczególnie docenić można jego komunikatywność, poruszanie problemów nurtujących uczestników, podawanie obrazowych przykładów, a także ćwiczenia utrwalające teorię, gotowość do współpracy, a także nieszablonowe, skuteczne rozwiązania. Zaś pasja z jaką prowadzi szkolenia jest dodatkowym atutem.

Renata Sieler

prezes, Ptasia Centrum Kreatywne

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Łukasz Srokowski

Łukasz Srokowski

Łukasz Srokowski

Przedsiębiorca

Pasjonat edukacji

Entuzjastyczny trener

Kategorie:

Autor (książki), Biznes, Edukacja, HR, Innowacje, Komunikacja, Kreatywność, Leadership, Międzykulturowość, Praca zespołowa

Języki:

polski, angielski

O mówcy

Łukasz jest doktorem socjologii, konsultantem i trenerem kompetencji managerskich. Specjalizuje się w tematyce kultury organizacyjnej, komunikacji i przywództwa. Jest pasjonatem edukacji i popularyzuje w Polsce wykorzystywanie najnowszych metod edukacyjnych, zarówno w pracy z dorosłymi jak i z młodzieżą.

Tematy:

(kliknij, żeby rozwinąć opis)

Millenialsi w pracy
Prezentacja na temat tego, w jaki sposób organizacje mogą sobie poradzić z coraz większą liczbą pracowników z najmłodszych pokoleń. Z jednej strony wiele starszych osób odbiera ich jako roszczeniowych i leniwych, z drugiej strony, badania pokazują, że jest to niezwykle innowacyjne i chętne do zaangażowania się pokolenie. W trakcie prezentacji Łukasz pokazuje, jak warto podejść do tzw. „pokolenia Y” z punktu widzenia organizacji i jej rozwoju.
Kultura dopasowana do biznesu
Każda firma ma kulturę organizacyjną, ale nie każda o tym wie. Łukasz w trakcie prezentacji opowiada o wynikach przeprowadzonych przez siebie badań nad polskimi kulturami organizacyjnymi i przekazuje, jak można wykorzystać nasze polskie mocne strony – kreatywność, zdolność do improwizacji i działanie zrywami – do budowania mocniejszych, lepszych organizacji.

Zapytaj o dostępność tego mówcy!

Pin It on Pinterest