Radek Miszczak
Przedsiębiorca branż kreatywnych
Trener efektywności w biznesie
Pasjonat czarnej muzyki

Kategorie:
Biznes, Innowacje, Komunikacja, Leadership, Lifestyle, Marketing, Media, Motywacja, Muzyka, Podróże, Praca zespołowa, Rozrywka, Sprzedaż, Startup, Technologie, TED/TEDx, Zarządzanie, Zmiana
Języki:
polski, angielski
O mówcy
Obecnie współprowadzi agencję e-marketingową Rocket Media, jest polskim promotorem festiwalu Hip Hop Kemp w Czechach (najbardziej popularna zagraniczna impreza w Polsce) oraz doradza menedżerom w zakresie produktywności osobistej.
W zawodowym portfolio ma m.in. wydanie i napisanie dwóch encyklopedii muzycznych, wygranie polskiego etapu nagrody International Young Music Entrepreneur przyznawanej przez British Council, założenie agencji interaktywnej Joy Intermedia oraz agencji promocyjno-eventowej Joytown. Był także zaangażowany w powstanie m.in. startupów Zrzutka.pl (crowdfunding) oraz indonezyjskiego oddziału Brand24. Wszystkie rozkręcane biznesy wiązały się z jego pasjami: niestandardowym marketingiem / muzyką czarnego pochodzenia / innowacyjną przedsiębiorczością.
Uwielbia zdobywać i dzielić się entuzjazmem i wiedzą: jako mówca publiczny, wykładowca (na WSB we Wrocławiu), podczas spotkań z młodymi przedsiębiorcami czy też w ramach zarządzania organizacjami.
Prywatnie fan i praktyk turystyki rowerowej oraz festiwalowej.
Tematy:
(kliknij, żeby rozwinąć opis)