Ewa Wysocka
Przedsiębiorczyni
Ekspertka w dziedzinie marketingu internetowego oraz sprzedaży wiedzy w internecie
Pasjonatka jogi i nurkowania

Kategorie:
Biznes, Marketing, Sport
Języki:
polski, angielski
O mówcy
Międzynarodowy ekspert marketingu internetowego. Przez 6 lat pracowała w Kuala Lumpur odpowiadając, jako Senior Partner, za największe sukcesy sprzedażowe MindValley.com na światowym rynku wydawnictw internetowych. Obecnie właścicielka portalyogi.pl i scubadiveshare.com. Jako niezależny konsultant tworzy nowe marki i strategie sprzedaży m.in. dla triathlonresearch.org, mateuszgrzesiak.com.
Od ponad 7 lat szkoli zespoły marketingowe dla dużych firm i startupów. Jej prezentacje z zakresu strategii marketingu m.in. podczas Underground Semiar w Waszyngtonie, Zenpriniematiel w Moskwie oraz Awesomeness Fest Online Marketing Seminar na Kostaryce uzyskały duże uznanie publiczności. W wolnym czasie praktykuje jogę i biega po górach; posiada tytuł Dive Master.
Tematy:
(kliknij, żeby rozwinąć opis)
Jak w 5 krokach zaprojektować skuteczną kampanię internetową
– stwórz „avatar” swojego klienta,
– oceń stopień wysublimowania swojego rynku,
– Twoje USP,
– Twój internetowy Tag Line,
– Projekt Twojej kampanii interentowej.
Modele sprzedaży produktów edukacyjnych w Internecie
– w oparciu o 3 studia przypadku: www.mindvalley.com, www.triathlonresearch.org oraz www.portalyogi.pl
– jak maksymalizować sprzedaż dzięki 5-stopniowej linii produktowej (od darmowych video i podcastów, przez subskrybcje i multimedialne programy edukacyjne, po zaawansowane sesje mentoringowe i parudniowe szkolenia)
– 3 modele promocji (w tym launch)
Lejek sprzedażowy oparty o marketing edukacyjny
– w oparciu o 3 studia przypadku: www.mindvalley.com, www.triathlonresearch.org oraz www.portalyogi.pl
– 5 elementów lejka
– zasada 80/20 w lejku sprzedażowym
– co i kiedy warto automatyzować
– na czym polega optymalizacja lejka (to nie tylko testy a/b!)
Product Launch - jak to zrobić w Internecie
– porównanie launchy massmarketowych produktów z internetowym launchem programu edukacyjnego
– 5 faz launchu
– co i kiedy automatyzować
– jak i co testować (testy a/b)
Jak stworzyć osobowość eksperta w Internecie
Webinar, który sprzedaje i edukuje jednocześnie - jak to zrobić
– jak dobrać temat Webinaru dla Twojego business case,
– 6-krokowy model konwertującego Webinaru,
– jak gładko przejść od edukacji do sprzedaży.
Przykładowe wystąpienia i opinie:
Bardzo wysoko oceniom szkolenie „JAK W 5 KROKACH ZAPROJEKTOWAĆ SKUTECZNĄ KAMPANIĘ INTERNETOWĄ”. Dobrze przygotowane zarówno merytorcznie jak i organizacyjnie. Profesjonalizm oraz przemiła atmosfera. Wszyscy z zespołu marketingu oceniali go bardzo dobrze, jako bardzo praktyczne. Było warto. Nigdy byśmy sami nie doszli do przedstawionej na szkoleniu metodologii i filozofii jaka za nią stoi – naprawdę polecam, w imieniu całego zespołu marketingu.
Szkolenie prowadzone przez Ewę łączy poparte licznymi case’ami doświadczenie w e-marketingu, z umiejętnością dzielenia się wiedzą i podkreślania tego, co najważniejsze w reklamie w Internecie. Brak tej (pozornie oczywistej) wiedzy notorycznie powoduje utapianie przez marketerów środków w ramach nieudanych e-kampanii. Jeżeli zależy Wam na właściwym rozumieniu zachowań Waszych klientów w internecie i wykorzystaniu ich do realizacji celów biznesowych, gorąco polecam skorzystanie z doświadczenia Ewy.
Szkolenie „JAK W 5 KROKACH ZAPROJEKTOWAĆ SKUTECZNĄ KAMPANIĘ INTERNETOWĄ” odbyło się w naszej firmie w 2014 roku i jestem jak najbardziej zadowolony z tej inwestycji. Bardzo trudno na polskim rynku znaleźć konsultanta, który ma tak ciekawe doświadczenie w budowaniu kampanii produktów internetowych o zasięgu wykraczającym poza Polskę. Pani Ewa jak dla mnie jest 100% profesjonalistą i świetnie współpracowała z naszym zespołem. Na pewno mogę ją spokojnie polecić każdemu, kto w swojej firmie potrzebuje swieższego podejścia do skutecznego marketingu w internecie.