+48 790 300 458 kontakt@biuromowcow.pl

KONSULTACJE

Jeśli masz zaplanowane wystąpienie, pomożemy Ci je przygotować. Wspólnie ustalimy cel, napiszemy treść, przygotujemy slajdy i przećwiczymy. Ty jesteś ekspertem w temacie, na który masz przemawiać. My jesteśmy ekspertami w temacie przemówień. Jak połączymy siły, to dwóch ekspertów będzie pracować nad wartościowym przekazem dla Twojej publiczności.
Jak będzie wyglądać nasza współpraca? Oto przykładowe tematy sesji:

Spotkanie wstępne

Porozmawiamy o tym jak wygląda proces, co będzie potrzebne i jak będziemy pracować.

Cel przemówienia

Ustalimy cel przemówienia w oparciu o to, kim będzie Twoja publiczność.

Brainstorming

Brainstorming pod kątem przemówienia – treści, slajdy itp.
d

Plan przemówienia

Tworzenie planu przemówienia i dobór treści. Na tym etapie tworzymy też odpowiednie metafory, uproszczenia i określamy emocje, które chcesz wzbudzić w słuchaczach.
h

Tworzenie treści

Napiszemy lub opracujemy całą treść przemówienia.

Początek łapiący uwagę

Znajdziemy kilka różnych sposobów na rozpoczęcie Twojego przemówienia i wybierzemy ten najlepszy.

Zakończenie godne uwagi

Opracujemy kilka sposobów na zakończenie Twojego przemówienia i wybierzemy odpowiedni.

Tworzenie slajdów

Przygotujemy slajdy do Twojej prezentacji.

Jak walczyć ze strachem przed przemówieniem?

Popracujemy nad Twoją pewnością siebie na scenie.
w

Pierwsza próba

Pierwsza próba oraz korekta slajdów i treści (żeby dobrze ze sobą współgrały).

Druga próba

Po tej próbie zrobimy poprawki w języku ciała i głosie.

Ostatnia próba

Ostatnie szlify.

Komu może przydać się przygotowanie do przemówienia?

Dyrektorom
– żeby efektywniej komunikować swoją wizję pracownikom,
– żeby ułatwić słuchaczom rozumienie przekazywanych treści,
– żeby nauczyć się motywować i inspirować,
– żeby skuteczniej przygotowywać się do wystąpień na konferencjach,
– żeby lepiej prezentować się przed klientami.
Managerom
– żeby efektywniej komunikować wizję projektu pracownikom,
– żeby ułatwić słuchaczom rozumienie przekazywanych treści,
– żeby nauczyć się motywować i inspirować swój zespół,
– żeby usprawnić przekazywanie informacji na spotkaniach zespołu,
– żeby sprawniej prezentować projekty,
– żeby skuteczniej przygotowywać się do wystąpień na konferencjach,
– żeby lepiej prezentować się przed klientami.
Pracownikom
– żeby łatwiej wyrażać swoje zdanie na spotkaniach zespołu,
– żeby lepiej wypadać w wystąpieniach na konferencjach,
– żeby efektywniej prezentować raporty zespołowi i managerom,
– żeby poprawić swoje umiejętności komunikacyjne,
– żeby ułatwić słuchaczom rozumienie przekazywanych treści,
– żeby sprawniej prezentować projekty,
– żeby lepiej prezentować się przed klientami.
Trenerom
– żeby lepiej wypadać przed uczestnikami szkoleń,
– żeby ułatwić uczestnikom rozumienie przekazywanych treści,
– żeby w prostszy sposób przekazywać swoją wiedzę,
– żeby sprawniej przygotowywać się do wystąpień na konferencjach.
Przedsiębiorcom (w tym startupom)
– żeby zwiększyć swoje szanse na pozytywny odbiór przez inwestorów,
– żeby poprawić swoje pitche,
– żeby efektywniej komunikować swoją wizję pracownikom,
– żeby ułatwić słuchaczom rozumienie przekazywanych treści,
– żeby nauczyć się motywować i inspirować,
– żeby skuteczniej przygotowywać się do wystąpień na konferencjach,
– żeby lepiej prezentować się przed klientami.
Pracującym w marketingu
– żeby wiedzieć na co zwrócić uwagę, wysyłając pracowników na konferencje,
– żeby efektywniej komunikować swoją wizję współpracownikom,
– żeby ułatwić słuchaczom rozumienie przekazywanych treści,
– żeby skuteczniej przygotowywać się do wystąpień na konferencjach,
– żeby lepiej prezentować się przed klientami.

Jak możemy Ci pomóc?

Porozmawiajmy o tym, jak Twoje wystąpienie może być lepsze.

Pin It on Pinterest